Lamma voltam, most latom, hogy mail-kent elment, csak az volt a baj, hogy ezt amugy semmi nem jelezte, es amikor otthonrol csinaltam, az outlook nem volt beinditva, igy a mail el sem ment...
Na lenyeg a lenyeg, akkor gondolom most mar ok lesz a dolog. :-)
Nem akartam. Jobb egy ismert szoftver hibával élni, mint kapni cserébe egy pár ismeretlent :) Nekem még nem merült le az akksim, mert égvemaradt a pilács. Mindig idejében észrevettem. :)
És a krúzkontroll ott is marad a kijelzőn? Hmm. Én meg le lettem hurrogva, hogy fölöslegesen fárasztottam magam ezzel a problémával.
Amúgy gyári beállítástól függ. Én úgy oldottam meg, hogy addig nem kapcsol be a tempomat főkapcsoló, amíg meg nem nyomom a + gombot. Persze ezt azért tudtam megcsinálni, mert nem gyári a tempomatom :P
Megújult formában működik a Hobbi-csoportok rovat! A már létező csoportokhoz on-line jelentkezhetnek a klubtagok, új csoport-igény esetén írjatok ramonnak!
Ezt most nem értem. Nekem idei a kocsi, gyári tempomattal. Ha úgy indítok hogy be van nyomva a főkapcsoló, akkor bizony egyből krúzkontrollt lök a képembe. A tuti megoldás az lenne (többek szerint is) ha bármit csinálok a tempomattal azt csak pár másodperig írná ki. A tiéd ilyen? vagy itt már a gyári beállítások a domonánsak?
Van olyan is, de annak csak a "régi" MII-nél van értelme, amit kb 2003 közepéig gyártottak.
Azoknál, ha be van kapcsolva tempomat főkapcsoló, indítás után a Cruise Control felirat jelenik meg rögtön az OIL OK után, és úgy is marad, amíg a FC gombját meg nem nyomom.
Normál esetben a főkapcsolót nem kell kapcsolgatni, mert bekapcsolva marad a motor leállítás-újraindítás után is. De ez a fenti esetben zavaró lehet, ha nem akarok tempomatot használni.
Ezért az én adapteremben jelenleg úgy működik, hogy indítás után nincs bekapcsolva a tempomat főkapcsoló, ezért az FC kijelzőjén se jelenik meg, tehát nem zavar. Viszont, hogy ne kelljen a főkapcsolót bekapcsolni ha használni akarom, nekem az AUTO+(+) gomb megnyomására bekapcsol a tempomat főkapcsoló, és rögtön el is tárolja a sebességet, és megkezdi a működést.
Ez a kis extra értelmét veszti a 2003 közepe után gyártott MII-nél, mert ott visszaáll az FC a megszokott kijelzésre.
Volt olyan ötlete KoAnnak, hogy ha nincs is bekapcsolva a tempomat, ha megnyomja az autó gombot, és a sebesség választó (hangerő +) gombot, akkor bekapcsol a készülék, és tárolja a megjelölt sebességet egyből.