persze, ez is benne van, de azt vettem észre-és ezt az öcsém is megerősítette-hogy Mégane-t különösen jól kell tudni kapcsolni, mert különben érezteti veled...
Teljesen egyetértek az előttem szólóval (szolóval?, ez most hogy jó?). Valaki itt említette, hogy a warbergert kuplung nélkül váltotta. Persze, mert szabadon futós volt. Én meg mind a két zsigámat megtanítottam kuplung nélkül váltani. Az egyiknek az elözö gazdája a haverom volt, belevert vagy 150 ezret miután eladta nekem. Nagyon elképedt, amikor megmutattam neki, hogy kis érzékkel hogyan lehet a zsigán kuplung nélkül váltani.
Ez tényleg nagyon nagy gáz, ezzel valamit kell kezdeni!!!
Az hogy nem 140 lovas a bocid az azon eccerü oknál van hogyha jól emléxem neked 8 szelepes a motorod.
a 140 paci meg a 16v-seknél van.
A 8v-s papíron is 110 l körül van, nincs azzal semmi probléma.
Ha meg 16v-s akkor meg lehet az forgalmiban szereplő elírás. Láttam én már diesel ótó forgalmilyában azt hogy az állítólag benzines... Tehát a forgalmi sem készpénz.
De ha 8 szelepes a bocid akkor az a 110 ló köröüli az rendben van.
Nekem annyiból volt szerencsém, hogy pár telefon hívás után kapcsolatba kerültem a rendőrség hivatalos betörőjével, akit ők is szoktak hívni, ha be kell menni valahova hivatalosdan, de ne legyen nagyon nagy kár, és ő jött éjfél előtt és kiszabadította a kocsikulcsokat a fogságból.Igaz, némi tanulópénzt kért, mert ilyen autót akkor nyitott ki elsőként. :))
A kötelezős kártérítés esetén lényegtelen, hogy a károsultnak milyen biztosítása van, mert a károkozó biztosítója fizet. A károsultnak ilyen helyzetre nincs módja kiegészítő biztosítást kötni és nem is kell, hisz csak a károkozás folytán kerül jogviszonyba egy előre ki nem számítható biztosítóval. Ne keverdd a cascóval.
De találkoztam már olyan váltóval,ami jobban tetszett.
Próbálom mezeien megfogalmazni: rövid kis váltókar, minden oda nem illő hang és egyéb zavaró tényező nélkül ment a helyére és ha egy kicsit bénán váltottál, kisímította a hibádat
Ha leírod azt, hogy kaparós mikor harmadikat kapcsolsz, vagy nem mindíg tudod a kívánt fokozatba váltani, vagy hogy nehezebben mozdul a kar mint szeretnéd, vagy hangja van amikor áttolod egyik fokozatból a másikba, akkor egy szót sem szólok.
én itt aztért megjegyezném hogy biztos nem mi csinálunk rosszul valamit?? Mert nem mindegy hogy mikor tesszük, és hogyan azt a váltót!!!!!!!!!!
Nincsen az a váltó amit nem lehet (sarkítok de nem bántó szándékkal) szarul kapcsolni!!!!!!!
Tudom hogy lehet azt jól kapcsolni de lehet erőből, a széléretolva, rángatva, rosszütembe is és az nem a váltó hibája.
Példaként megjegyezném hogy sokan nem tudják hogyan kell Diesel kocsit használni!!! Persze a turbó kikönyököl és az alany azt mondja szar a kocsi...
Kicsi feleségem pakolászott a csomagtatóban, betette a táskáját is.
Mikor lecsukta a csomagtér ajtót, a kolléganője épp ki akarta nyitni a hátsó ajtót és megnyomta a kilincsen a gombot!
A kulcs a csomogtartóban ők meg a kocsi körül! A pótkulcs meg itthon elzárva! :-))
Érdekes ez az ajtó záró gomb. Ha valaki először találkozik ilyen kocsival, ösztönösen megnyomja a gombot, mert azt hiszi, akkor nyílik az ajtó! Anyám is rendszeresen be akarja zárni, amikor beül. :-(((
Ne keverjük össze a dolgokat. Én még széthullott rönyó váltóról nem halottam. De talán hitelesebb, ha valaki beugrik a volvo bontóba, itt a Kucorgónál. tele van az udvar "volvo" váltóval, ami tulajdonképpen rönyó. Kilóra lehet vinni, mert az sose romlik el, ergó nincs rá szüksége senkinek. 40 éves konstrukció.
A váltó finomságáról. A lagunámban kicsit akadozott az 1. fok. De ez relatív, hogy mihez képest. Ahhoz képest, hogy 3-ból négybe mndíg egy könnyed legyező mozdulattal, vissza meg két újjal toltam be. Szinte elég volt ránézni.
Ami nagyon király, az a szenik joystickja. Hihetetlenül pontos, és pont annyi erő kell hozzá, ami élvezetessé teszi a váltást.
Mindíg filózok az automata váltón. Egy dolog tart vissza, amikor a szerpentines utakon 5-ből, vagy 4-ből 2-be váltok vissza. Azt imádom. Dugóban az automata váltó verhetetlen.
Ez akkor lenne nagyon jópofa, ha naponta több félórán keresztül autósműsorok közül lehetne választanunk.
De hogy a heti egy alkalommal 2X10 percre bontott autósműsorban ő ezzel a stílussal legyen a fő produkció, na ezt azért már talán nem kellene ennyire erőltetni.
Nekem arra lenne szükségem, hogy korrektül bemutassanak autókat ilyen helyeken.Pölö ezt nagyon jól csinálják a VOX-on vasárnaponként.De tudok kevésbé profi csapatot is, akik nagyon ügyesek, és közvetlenek próóbálnak lenni, pl. a Balaton Tv-s fiúk csütrötök esténként.
ugyanez volt anyuéknál is. Napokig kívülről nézegettük az új bocit. rádaásul úgy állt az udvaron, hogy a mi régi kocsink állt belül. szóval senki nem tudott tőle semerre mozdulni.