Légy szi' valaki hozzáértő tegye már a fejembe rendbe a dolgokat!
Nekem fekete metál szinezés van az SW-men, ami tudtommal a legérzékenyebb a karcokra. Hogy érdemes mosni? (hol, mivel igen, és mivel nem?)
Tudtommal az autómosókat kerülni kell (vagy legalábbis érdemes), de szerintem a kézi mosásnál a kefe se tesz neki jót. Nekem nincs kertem, úgyhogy csak a gépi mosó, vagy a benzinkutak nagynyomásúja + kefe vagy szivacs jöhet szóba. Melyiket válasszam?
Az autómosókból is létezik valami kímélő, ami a VILEDA kendős csíkokat használja a műanyag szálú kefe helyett. Adjatok tanácsot :)
Eddig nem túl gyakran mostam, de akkor mindig nagynyomású + kefével.
Hogy kell megoldani, hogy mosás után ne legyen cseppnyomos? Nekem ajánlották a viledás kendőt, de azt hogy kell használni?
Azt hiszem nagyon analfabéta vagyok ebben a témakörban...
Én magánban vettem meg a cuccost és szerelővel tetettem bele. A vezérlés vízpumpa illetve az első féktárcsa+fékbetét együtt 70.000 ft volt + szerelés. Mivel nekem sürgős volt és kellett délutánra 25.000 ft volt a szerelés.
Kipufogórol nem tudok semmit sajnos.
Indexkar javítását a szervíz nem vállalja, újat kapsz az minimum 50.000ft viszont ha csak átesik azt otthon házilag is javítható. Segédlet itt.
Igen, az a gomb a bűnös. Egyik nap még ment, utána már nem, igaz közben volt az RT3 beállítása is. Visszamentem ahhoz aki csinálta, rátette a műszert és a hiba alapján annyit mondott, ilyen hibaüzenet akkor van, ha vagy kontakthibás valamilyen csatlakozó vagy a gomb mechanikusan hibás. Állítása szerint azt a gombot nem lehet kikapcsolni, így nem lehetett véletlenül kikapcsolni a beállításnál.
"képes arra, hogy ha 1100 körüli gáz adok, és úgy csúsztatok egyesben, akkor berázza saját magát, és jól berángatja az egész hajtásláncot."
Szervizben kérdeztem, mert a mienk is csinálja, az volt rá a válasz, hogy a kettős tömegű miatt van, ahogy elfordul egymáson a két rész, a rugók remegtetik, de állítólag nem okoz gondot.. Persze nekem is jobb lenne egy benzines finomságú. :)
Tud valaki egy kis fordítást adni a Peugeot Servicebox? Nekem franciául jelenik meg, s nem igazán vagyok otthon benne. Hol lehet alkatrészeket keresni (robbantott ábra alapján)?
Pár hónapja szó volt a kormányremegésről. Nekem is volt egy nagyon kicsi 130 környékén. A tegnapi szervíz után viszont ma semmit nem éreztem a pályán. Sőt az autó motorhangja is hallkabb lett.
Van egy fura hang menet közben. Már vagy két hónapja hallom, nem tudtam mihez kötni. Aztán tegnap, mikor oldalról láttam az autót, megvilágosodtam. A kézifék kötél, fleppeg menet közben. A hang is stimmel hozzá, nagyon halk és sebességfüggő.
Hogyan van rögzítve gyárilag ez? Hátul egy műanyag bizbasz fogja de abban tud mozogni.
Nálam kezdettől fogva mozog egy egész picit a váltókar terhelésváltáskor. Látni nem lehet, inkább érezni. Szóval olyan 1, max 2 mm-t mozdul.
Ami pedig a motort illeti, na az mozog rendesen. Jobb pillanataiban több centimétert billen előre-hátra. Pl beindításkor, leállításkor. Ez is elvileg normális. A francok híresen puha motorbakokat csinálnak. Ennek ellenére azt kell mondanom, engem nem zavar. De az igaz, hogy pl egy opel vectrához képest ez tényleg tengeribeteg módjára himbálózik. Az meg fixen ül a helyén.
Ami engem zavar, az pl az, hogy a kuplung is egy picit laza, és képes arra, hogy ha 1100 körüli gáz adok, és úgy csúsztatok egyesben, akkor berázza saját magát, és jól berángatja az egész hajtásláncot. Nyilván ha pl 1500-ig nyomom fel és úgy indulok, akkor nem csinálja. Olyan, mintha darabos felületű lenne a kuplungtárcsa, de nem az. Egyszerűen laza. Azt hiszem. Szóval ilyen.
Nekem is MP3-as van, én 1 éve vettem. Kezeli a könyvtárakat, legalábbis 1 szint mélységben biztosan, de többre szerintem nincs is szükség.
A 2 soros kijelzőnél csak az mp3 fájl címét lehet kiiratni, de azt sem folyamatosan, csak kb. 30 sec-re, ha megnyomod a rádión a List gombot. Nekem sem a CD-textet, sem az ID3 tagot nem sikerült kivarázsolnom.
Sztem kuka. Csak az a kérdés, h garis-e. Most lesz 2 éves a vas és 39ekm. Varta akksi van benne (ha újonnan veszek, azokra 2 év gar van) Megkérdem márkaszervizt azért.