Hát igen! A sok francia gyűlölő német meg japán FUN...
Hát próbálok semleges maradni egyelőre,bár már MII felé elfogult vagyok ,de ha nagyon sok baj lesz vele itt nekem a köv.fél évben(a többiekével) ,akkor én is német FUN leszek .
Életem első autóját rezis orvosi bérből nem lesz erőm ($) állandóan szervizbe cipelni.Megbizható autót szeretnék.
Meglátjuk ,addig még sok minden kiderül a mexikói gyerekek munkájáról (Jetta).Ha jó akkor az sokat dob a latban...opel astra 1.7 Dti is népítéletek is jól hangzanak.tettszik is az autó.Persze majd dönt az éppen aktuális akcijjjó is :A mi Meganunknak (ugy látszik hogy jók az itteni diagnoszták) az a baja hogy kattogott..Rá is kérdeztem vagy 3x :)
Azt mondták hogy típushiba ez is, egy csavart ki kell cserélni.Wazze...Szervizbehordás!Feleslegesen..EHHH Francos francia...
Nya meg a másik tipushiba:nyikorgó fékek:) azt is kicserélik ,vagy valamit teszenek oda.Majd elválik még 20 ezer km en belül van az autó.
Mivel a festés előtt nem volt semmi baja, arra gondolok, hogy valami beázás lehetett a gyertyáknál, mert amikor kiszedtem a trafókat szinte vizes volt a gyertyák körül. Ez normális? Esetleg gyertyacsere? A motorteret átnéztem minden csatlakozó porszáraz.
A viz minden estre nem oda való.
Utoljára tán nekem volt ilyensmi problémám. Egy egésznapos tökölődés - trafó ki,be - és csodák csodája megjavult a tehénke:)
Ami úgye nem trafó zárlat lehetett mert az nem javul meg önként. Szikra áthuzásnak nyoma sincsen, tehát az sem lehetett.
Arra gyanakszom hogy a be rakodott vöröses por ( viz maradvány ) elvezette a szikát. És az alapos csutakolás , tisztitás helyre állította a helyes müködést.
Kop,kop .... balkéz aluról felfelé:)
Ami biztos szvsz: kóbór áram és a nedveség jóbarát:)
És amit magam sem hiszek el: előzőnap már volt egy tüszögös, csattogós hangja a motornak és az most eltünt. Lehet hogy a kobór szikra hangja volt??
Baszus kulcs... most néztem a klub oldalon a trafós képeket és az enyém nem ilyen, egy gumidugó szerü van a végén és az volt koszos. Ja és Denso.
Régen nem látogattam a fórumot, de most nagy segítségre lenne szükségem.
A jégkáros megane-om végre ismét teljes szépségében pompázik! Teljes festés elemcserék szipkázás stb.
Amikor hazafelé mentem vele a festőtől furcsán dohogott a motor, de úgy gondoltam mivel majdnem két hónapig állt, esetleg valami koszt felszippantott vagy hasonló.
Azóta a következőket produkálja: hidegen pöccre elindul, viszont a fordulatszám lassan visszaesik és öt perc után elkezd fulladozni a motor majd nagyokat hörögve leáll. Utána már nehezen vagy nem is indul be, ha beindul és visszaállok a garázsba gázadáskor rángat és fullad.
A hibákat olvasva valami hasonlót produkál, mint amit a gyújtótrafókra írtak, viszont az enyém nincs kiégve, így nem hiszem hogy áthúzna.
Mivel a festés előtt nem volt semmi baja, arra gondolok, hogy valami beázás lehetett a gyertyáknál, mert amikor kiszedtem a trafókat szinte vizes volt a gyertyák körül. Ez normális? Esetleg gyertyacsere? A motorteret átnéztem minden csatlakozó porszáraz.
Hát ebben kérek valamilyen segítséget, esetleg egy megbízható MISKOLCI szerelőt aki nem fog lehúzni, mint eddig mindenki akihez fordultam.
(igaz a festő nem vert át csak az ajtóteleszkópomat cserélte ki két kipukkantra, de le is tagadja...)
Egyébként 1999. novemberi az autó, 1.4 ötajtós berline.
Köszönöm, hogy végigolvastátok és várom a segítséget!
Arra gondoltam-mivel szombaton van- nem kellene-e a klubnak felvonulni a pályára, s az átadásra. Márcsak azért is, mert nekünk ez ünnep, mivel becsatlakozunk az ország vérkeringésébe! Úgy is fogalmazhatok minitalit kéne csinálni erre az alkalomra, s az utánniakra kérek ötleteket!
Ha nem felejtem el, akkor megemlítem, hogy néha a hátsó ablaktörlő nem megy, csak a kocsi újraindítása után, valamint akarok a hátsó ablakmosó csőhöz visszacsapó (asszem így hívják) szelepet rakatni.
Hogy nekem mennyire ismerős ez a helyzet...
Nem nézted a MU - Chelseat? Hihetetlenül jó meccs volt, és örülöük nagyon a United sikerének, bár mázlijuk volt.
Még magam is elcsodálkoztam elsőre,mert hát ugye az ilyen dolognak hangja van, és emléxik rá az ember, de amikor leszedtem, megértettem, hogy miért nem emléxem rá..
Apropó.A jobb első kerék valamikor felvághatott valamilyen keményebb dolgot, ami összetörte a sárvédőben lévő doblemezt.Egy kb 20 Ft-os nagyságú darab el is tünt, és 2 20 cm, ill egy kb 30 cm hosszú törés keletkezett rajta.
Leszedtem, majd a hátuljára sufnituningoltam hajlékony műanyagból ellendarabot, amit ragasztó pisztollyal felragasztottam, ill. a kerék felöli oldalon a törés mentén szintáén ragasztó pisztollyal végig folyattam a ragsztót.
Elsőre nem a legtökéletesebb lett, de megitélésem szerint jó.A hétvégén néztem, elég jól tartja magát.
Amúgy nagyon vékony műanyagból van az a doblemez, szinte egy kő is simán be tudja szakítani.