Nedvességtől rakódik ki az érintkezőkön.Pontosabban ott a trafó micsodáján.
Gyertyákat időnként illik cserélni, a rossz gyertya vagy áthúz, vagy nem adja le a szikrát, azt észre lehet venni.
Mondjuk Nálad nagy valószínűséggel trafó gond van, de elsőként a szerelővel szedesd ki a gyertyákat, cserljétek újakra, pucoljátok meg az érintkezőket a tarfó micsodáján, és próba.Ha akkor is mutatja a tüneteke, akkor trafó bajod lessz nagy valószínűséggel.
Amikor vettem annó egy Samarát, és gyertyát akartam benne cserélni, két db gyertyakulcsot törtem ripityára, mire az első gyertyát meg bírtam benne mozdítani.Szerintem még a gyáriak voltak benne.
mail itt van, járhatsz ám erre ha úgy gondolod, hogy beszélgetnél..... :-))
Kávém csak nescafé van, teát is tudok csinálni..... :-)) És ha sietsz, tán még a csirkepörköltből is lesz.... :-)) Bár nem nokedli, annak a bekeverésével, szaggatással nem tudok most megbírkózni..... :-))
Lehet, a szülinapon elénekli valaki....? Kik is jönnek szülinapozni abból a régióból? Jobban hangzik, ha többen adjátok elő vagy egymagad is nagyszerűen tudod prezentálni? :-)))))
Az elektronikus gyújtóberendezéseknél a gyújtófeszültség 30.000 Volt is lehet. Nem megfelelő körülmények között pl. nedveség van a motortérben, a feszültség átütheti a szigetelést .
Szerintem tuti rámegy a 15 ös,ha abból indulsz ki hogy a Megane ok nagy részét 15 ös kerékkel szállitják,Authentique Plus ig,mind coupe,GT ,limó.Mienken is 15 ös van,gyárilag azt adták.
Annyit láttam, hogy a sorban az utolsó henger volt nagyon trutyis a többi nem. Lehet hogy az nem ment?
Viszont mindegyikben volt víz annyi, hogy amikor letuszkoltam egy kis rongydarabkát a gyertya aljára és feltunkoltam a vizet, a rongyot két ujjal összenyomva kicsöpögött a létyó. Ennyi lehet benne vagy poszáraznak kell lennie?
Valamennyi biztos elpárolog, de honnan került bele azt nem tudom.
annak ellenére hogy ez a negyedik francia autóm, alapvetően a német autókat szeretem én is :) de amcsik és japcsik között is vannak jók. olaszból csak ferrari kéne, de az nagyon :)
Nálam a két szélső nem ment csak a két középső müködött. Mint a jégtörő hajó úgy rázta magát és csüszögve leállt. Elvileg 60 e.km-nél gyertya cserés.
A régi gyertya önmagában még nem baj - ha nem repedt, trutyis stb. Anno 250 TS MZ-ben az Izolátor elektrodája elkopott de még az utolsókig müködött. A klaszikus karburátoros motornál őzbarna a szine akkor jó.
Rönyónál ez valószinü hogy fehéres mert bizti hogy sovány beállítással menek a motorok. Jó sok légfelesleggel és kevés benzinnel:)
Klaszikus tudás meg állt aszovjet modszernél: hidegvágó és kalapács - ez mindent megold:-))