Érdekes témakör ez, mert azt ugyanakkor nem ismerjük, hogy a mostani forgalmazó üzlete mennyire nyereséges. Azt viszont ebben a szektorban már többször is volt szerencsénk látni, hogy a megnyitott nagyon drága, nagyon puccos szalon/áruház pár éven belül végül lehúzta a rolót, mert nem volt képes a költségeket kitermelni.
Nem véletlenül nincs mondjuk Rolls Royce szalon Pesten - a márka által elvárt nívón az itt produkálható forgalomból nem lehet egy ilyet fenntartani...
Tény, hogy ez is benne lehet, de azért az árak közel sem egy év alatt duplázódtak be.
Én inkább azt gondolom, hogy az LBS által és módon produkált óra forgalmazás enyhén szólva is kifulladt, motiválatlanná vált. A világ haladt változtak a szokások meg sok minden más is. Ők meg maradtak ott a sarkon ugyanúgy a Vörösmarty téren...
Annak ellenére, hogy soha nem vettem semmit az LBS-ben, az évek alatt többször is jártam ott. Nem mondom, hogy nem voltak készségesek és a brossúra szöveget is fejből felmondták, de az egész valahogyan enyhén szólva is fáradt, fásult és unott volt. Nyilván megéltek a turistákból és a hazai orosz, közel keleti enklávéból és még talán néhány magyar ügyfélből, de kapásból tudok három-négy embert akik emiatt a hozzáállás miatt semmit nem vettek náluk, és rám sem voltak olyan nagyon kíváncsiak.
Mint ahogyan az Edison utcában is kissé eljárt a dolgok felett az idő és amit sajnos már későn is vettek észre...
Nem kérdőjelezem meg a szakértelmüket, sőt a legjobbak közé sorolom őket, máshová nem is nagyon vinném az óráimat. Viszont tény, hogy a szerviz külleme és sok minden más is már rég nem felelt meg a gyártó által támasztott elvárásoknak. Nem is értem, hogyan nem érezték, hogy ezen a téren bármikor kicsúszhat a lábuk alól a talaj...
Mivel az árak is kb: duplázódtak, így nem is biztos, hogy ez olyan sokkal több órát jelent... ;-)))
De most tényleg nem akarok szurkapiszkálódni, ennek a szektornak a hazai helyzete tudottan eléggé keserves. Szó szerint világbajnok ÁFA és adók, gyenge fizetőképes kereslet, óriási netes konkurencia - már az is szép, ha valaki talpon tud maradni.
Én úgy tudom és valszeg így is van, hogy az LBS volt az óra forgalmazó. A bolt neve is ez volt La Boutique Suisse, Vörösmarty tér 2. Egyébként a cég székhelye az Edison utca 12. A szervizelést a Swiss-Service Kft végezte 2010-től /ezt megelőzőleg valszeg az LBS égiszealatt futott ez a tevékenység is/ és székhelyük szintén az Edison utca 12. A tulajdonosi háttérről esetleges átfedésekről nincs pontos információm, de nyilván ezek is elérhetőek.
Az LBS szerintem - igazíts ki, ha tévednék - sosem volt hivatalos Rolex forgalmazó - csak szerviz. A forgalom meg mihez képest nőtt? Ezt tényleg kíváncsiságból kérdezem, nem néztem utána - a szervizbevételek, vagy általában a bevételek?
Lehet, hogy van még ilyen cég nem kétlem /LBS/, de már rég nem a hivatalos forgalmazó és mint ahogyan azt Pass is írta a szervizelést a Swiss service Kft végezte régebben és most is, de tegyük hozzá, hogy sajnos már nem hivatalos márka szerviz.
Egyébként Petrovic a minap megnyitotta második boltját is Budapesten. Szó se róla kifejezetten megfelelő környezetben. További érdekesség, hogy működésének első teljes évében megközelítőleg duplázta az LBS egykori forgalmát.
Ami viszont furcsa, hogy a Tudor kollekció szerepel a kínálatban is viszont csak rendelni lehet, mutatóban egy darab sincsen.
Maga a cég létezik, működik, van árbevétele, adóbevallást adott be és adót fizetett a múlt évre is, elvileg 3 alkalmazottal regnálva.
Hogy mit csinálnak, azt nem tudom, mert nem jártam jó ideje az Edison környékén, de nem szűntek meg, az biztos. Ha meg a Petite Geneve hivatalos hazai szervizcentrumnál drágább, mint bárki más a kontinensen - akkor valószínűleg fényes jövőjük szervizként nem lesz, ez elég egyértelmű...
lbs mar nincs swiss servicekent mukodtek mar az lbs idejeben is igy szerepeltek a rolex honlapon is ,petite geneve petrovic a hivatalos szervicentrum az ev kozepe ota.amugy ha igaz amit irogatnak dragabb mint becs,koln vagy a wempe.
LBS az most is van, működik - azt nem tudom, hogy még mindig hivatalos Rolex szerviz-e? Ha nem, nem garis órát még mindig simán megérheti hozzájuk vinni - vagy bárhová máshová, mert mostanra ezek az árak tényleg teljesen irreálisan elszálltak...
Sohasem értettem meg, hogyan is lehet egy órát túlhúzni!-én addig húzom őket, míg nem lehet tovább, hálistennek van jópár órám, egyikkel sincs baj a "túlhúzás"miatt.
Pár napja otthon pakolgattam,mire ráleltem nagyapám utolsó hordott karórájára. A papa 1995-ben halt meg, Isten nyugosztalja, és már kb egy évvel a halála előtt nem hodta a kicsikét. Húztam kettőt-hármat a koronán, már indult is a mp mutató. A papa a vasúttól kapta annó az órát a munkához, váltókezelő volt. Érdeklődöm, hogy mennyi fordulattal lehet felhúzni egy ilyen órát, túl lehet ezt húzni? Esetleg hol lehetne szervízeltetni, hogy munkába állhasson nálam. A típusa Kirovszkíje, szgyelano CCCP, készült a Szovjetúnióban. Egy kis időkapszula, "piece of history".
Pár napja otthon pakolgattam,mire ráleltem nagyapám utolsó hordott karórájára. A papa 1995-ben halt meg, Isten nyugosztalja, és már kb egy évvel a halála előtt nem hodta a kicsikét. Húztam kettőt-hármat a koronán, már indult is a mp mutató. A papa a vasúttól kapta annó az órát a munkához, váltókezelő volt. Érdeklődöm, hogy mennyi fordulattal lehet felhúzni egy ilyen órát, túl lehet ezt húzni? Esetleg hol lehetne szervízeltetni, hogy munkába állhasson nálam. A típusa Kirovszkíje, szgyelano CCCP, készült a Szovjetúnióban. Egy kis időkapszula, "piece of history".
Nem túl sok lehetőség van, természetesen Andrássy 20.
Ott sikerült az egyik kedves ismerősöm számára bemondaniuk ezt az árat, legalábbis az ismerősöm állítása szerint. Igaz, volt munka az órán, de azért akkor is...
Emlékezetem szerint egy DeVille volt, de lehet, hogy tévedek.
Köszönöm a gyors segítséget. A nyár végén a korábbi órámat Bp-en javították, úgy adták ki, hogy késett óránként 1.3 mp-et. Ja és az papíron egy Chromometer volt, a határidőt sem tartották és 90 ezer forintot legomboltak rólam.
Ha sima, papír nélküli szerviz kell saját viselés céljára, az megvan 50-ből itt Magyarországon, ha nem túl rossz állapotú az óra.
Ha márkaszervizes kell, pecséttel, szárazbélyegzővel meg 7 papírral, az legalább 200 ezer, de akkor sem javaslom Budapestet, mert innen úgyis Bécsbe küldik bármilyen apró probléma miatt és még a kiküldés-visszaküldés díját is beleszámolják vastagon. Szóval, ha hivatalos szerviz kell, akkor Bécs, egybekötve egy adventi kiruccanással. Ott a legolcsóbb, de hivatalos szervizelők közül Michl mester: Wollzeile 35, Wien.