Részemről is mindig a régebbi bevált a jobb.Ezért van immár harmadik berlingo 1.9 sima diesel most is.HDI lett volna fiatalabb olcsóbban,de köszönöm nem kell.
Ezért már a Morcossal is összemorogtam, részemről biztosan inkább a régebbi. Légöblítés, katalizátor, franckarika. Az egyetlen előnye, hogy nagy az esély a megsütésre, ami hatalmas mosolyt okoz a gyártónál.
Simán lehet hogy szarabb.De ő honnét tudja?Gondolom hallotta valakitől.
Ezek a "kereskedők" nem igen használják a gépeket,csak adják veszik....valós-melós tapasztalat az nincsen.Nem vagyok túl jó véleménnyel róluk őszintén megmondva.
De azt ettől függetlenül simán elhiszem,hogy jobb a régebbi széria....
Ezekkel tudod mit kellene csinálni !? Amit a minap kiabáltak a komcsik. Na meg a sok hamis cuccot áruló fasszal. Hiába eredetiről készült képet hirdet. Közben szar kínait küld. Ezért jó a csiga forrása. Olcsó és megbízható.
Az új verzió már vezeték nélküli, és a gondolat suhanásának gyorsaságával már a lánc körüli levegő örvényt érzékelve blokkol, ha közelítesz magad felé. :)
Hasonló, de nem csatlakozik kábel a fickóra, hanem a fickóba ültetett wifin keresztül megy az adat . ;-)
Ezért nem küld gépet postán a husi, csak személyesen adja át . Ekkor ültetik a kezelőbe a wifi egységet. Természetesen ingyen, ez is a garancia része. Hogy vágás ne maradjon, a végbelén keresztül a füle mögé.
Én elképzelem másként! Az 550xp-be bele van építve egy fájdalomküszöb-analizáló program,ami egy 2 eres tyúkbélen keresztül csatlakozik az éppen fát vágó tagra. Ha a gép érzékeli,hogy belevágtál a fejedbe,és ez neked fáj,akkor a kuplungharangot egy bizonyos "spártai" módszerrel fékezi meg,azonnal! Ez a folyamat úgy zajlik le,hogy a fájdalom érzékelése után az 550xp képes lesz rá,hogy önerejéből el kezdjen vissza fele vágni. Tehát amit eddig lefejtett a favágóról most azt a gondosan csiszolt,külön erre a célra kifejlesztett husqvarna lánc vissza fogja építeni bele maradéktalanul. Nézzünk csak meg egy oda -vissza videót??? Ugye hogy létezik ez a technika??? Egyébként már wifi-s kapcsolattal is lehet kapni ezt a tudást a gépekhez! ;-)
Ez igaz ,te hogy szotad bemelegíteni én max egy percet hagyom vágás előtt mikor hideg gázolásra fullad mikor már vigan pörög a lánc akkor már vágok ..lehet rossz technika...
Nem azért melegítik be a gépet, hanem mert úgy működik a legjobban. Hideg fűrésszel rosszabbul menne. Meg általában célszerű bemelegített géppel dolgozni.
Akkor nézzük meg, mit csinál. Egy fém szalagot ráfeszít a kuplungra, ami kinn van a bal oldalon. Gyakorlatilag egy síkban a fékkar szárával. Nem a fékkar, hanem egy bazi rugó fékez, a fékkar csak kioldja. Akkor minek kéne kitámasztani ?
Mikor leálítom a fűrészt elvileg a csőben is kell lennie űzemanyagnak . Ha lerakom akkor ezek szerint elejti ha ujra fel kell szívnia....mikor megvettem kerestem is hol a benzincsap ...DDD addig csak robogóval volt tapasztalatom ahol egy elfelejtett elzárással egyszer elfolyt egy tank benzinem ...
Egyet kell értenem veled! Megint! Az viszont megint más dolgo,hogy ha már van rajta(akármelyiken) fékkar,akkor az legyen biztonságos! Véleményem szerint az ördög sosem alszik. Legyen szó kalodázásról,darabolásról,döntésről vagy bakon vágásról... Ez a biztonság akkor is kell! Szerintem.:)
Az üzemanyagnak a benzincsövön keresztül fel kell jutnia a karburátorba. A dugattyú mozgásának hatására a karbiban egy membrán pulzáló mozgást végez, és felszívja a benzint, na most ez nem fog megtörténni egy rántásra legtöbb esetben.