jeges csúszós utviszonyok mellett tényleg veszélyes borulékony de az utviszonyok megfelelőek akkor sem lehet nov.1től márc 15 ig. Egész télen mostanig nem volt hó száraz volt az útburkolat mégse lehet biciklizni . Vagy mondok egy másikat robogó ra is kell vizsgázni tavalytól. Nem s ez a baj hanem letiltottak és nem volt lehetőség vizsgázni hisz nem voltmeg az iskoláknak az engedélyűk meg se tananyag se gyakorlómotor se semmi. Egy év után alakult ki a rendszer nézegettem a robogómat a raktárban egész nyáron...
Azért a postás az kicsit más tészta. A postásbicikliken legtöbbször tükör sima gumik vannak, a fékek alig fognak. sajnos ez a neuzerekre is jellemző, amik nem is olyan idősek. A posta csak akkor költ a bringákra, amikor már nagyon muszáj.
Egy évtizede csinálom a téli bringázást és soha nem volt balesetem vagy problémám. Jó kerékpár kell, normális abroncs, puha fékpofák valamint elegendő tapasztalat.
Hát azért ... én pl egy életre hálás vagyok a mi postásunknak, mert én még életemben nem röhögtem annyit, mint tavaly télen, amikor jégen biciklivel próbálta a postát kihordani . :-))))))))))))
Szerintem nem lesz olyan videó. A Morcoson kívül nincs olyan őrült, aki pénzt költene a különböző fűrésznek látszó tárgyakra, hogy megmutathassa a különbséget. Amiért ráadásul utólag jól leszarozzák a nagyon hozzáértők.
Pedig régi dolog, de ha kiszámolod hogy építési fánál a 63e ft/m3(fenyő) számlás ár akkor még nagyon szallagfűrészessel(tarktor + hosszú pad) sem szabad pl nekem nyárfám is van(paraszt, meg ezüst) vágatni 7.5*15cm horogfát nyárfából 10*15-öst. El kell ismerni hogy felénk ukrajnából hozzák az építési fát, s ott is fűrészelik. S arról még nem is beszélek hogy a >7.5 kw szallagfűrész mennyivel gyorsabban és olcsóbban dolgozik egy láncfűrészhez képest, meg a szallag 1 mm-ert vesz ki a fából a nagyobb láncfűrész ami a hosszanti vágást is bírja olyan 5-6 mm-ert.