Szerintem elvileg megvan mindene ahoz hogy onallo allofuteskent mukodhessen (tudna forgatni is a hutofolyadekot), persze a iranyiton/ kapcsolon, vagy akarmi is legyen az, azon kivul.
A kerdes meg mindig az hogyan probalhatnam ki anelkul hogy telyesen leszerelnem, anelkul hogy eloldanam a tomloket ?
Hova vannak vezetve a huzalok, hol keressem a masik veget a huzalozasnak ?
Ha volt taviranyitoja, az azt jelenti hogy volt meg egy doboz amin keresztul kommunikalt ? Ha igen hol keressem (hova szoktak eldugni) ?
Ha pedig mukodik, esetleg valami fele formaba mukodesre birom, mi szukseges hozza egy szereny felszereltsegre (esetleg eleg neki egy manualis kapcsolo + valamifele potmeter a hofok beallitasara, vagy feltetlenul valami digitalis szerkot igenyel) ?
Tudataba annak hogy az arak azert valtoznak foldrajzilag is, mennyibe kerulne hozza egy sima taviranyito (na meg a hozzavalo szerko, ha az is kell) ? Csak az alkatresz arara gondoltam, amire meg rajonne a munkadij persze.
Ahogy nezegettem mindene megvan, kalyha, vizpumpa es uzemanyagpumpa.
A bokkeno az hogy az elado, aki hozta nemetbol egy mukkot sem szolt ilyesmirol es en sem talalok semmit a muszerfalon ami ezt inditana, semmi sincs pluszba ami esetleg erre utalna.
Hogyan lehet eletre kelteni egy ilyesmit, esetleg kiprobalni anelkul hogy eloldanam a hutofolyadek tomloket ?
Tudna valaki segiteni abban ,hogy a gyári t5 multivan kályháját,konkrétan az air top 3500-st tipusút be lehet e üzemelni t4 kocsiban,ami elektronikailag nincs túlbonyolitva ,szóval se fedélzeti komputer se semmi.Ha igen akkor ez mennyibe fájhat ?
Én a SEFA félét használom. Az elején voltak gondok bőven, mert T mobilon használtam, de a gyártó ajánlására váltottam telenorra és azóta hibátlanul működik kb 2 éve.
Amit én használok már nem gyártják. (gondolom nem véletlen)
mindegy mit használsz csak előtte le kell csekkolni van-e vele már tapasztalat.én egy időben raktam be olyat amiket a kuncsaft hozott.egy két kivétellel csak a gond volt velük.nem is annyira hardveresen mint inkább szoftveresen.beállítottam vmit rajtuk és volt h két nap után volt h tíz perc után már nem volt múkodj.
amit én építek be,hozottat már nem,az részben az én igényeim szerint lett kialakítva hardver és szoftver oldalról is.ez nem fagy le,nem felejt és nem kezd az éjszaka folyamán felhívogatni.
szóval az ár itt is meg tudja magát bosszúlni.....
nálunk gyakorlatilag nem fogy el 500 huf évente......pedig jópár autónkban van gsm......ha nem szar az akku és amiatt nem küldözgeti az smseket meg az ember nem kíváncsi naponta a modul adataira akkor szemmel látható összeg nem fog fogyni.
Nekem csak egyenlegközlőt küld, amikor merülőben az egyenleg, illetve az időszakos lejárati sms jön. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy kb. 3 hónapja 1 sms-t sem kaptam. Ja, nem azért, mert nem működik, mert azt próbáltam a napokban is.
teljesen jó.....az a lényeg h az égéstérben lerakodó oxidok,meg pókok😄,ki tudjanak égni és ez gyakorlatilag akkor valósul meg legjobban amikor már forró a víz.ilyenkor a legkisebb a hőelvonás az égéstérből.a gyertya pl. egyből meg tud tisztulni...annak elég két,három perc is.
Plusz havi pár sms díja, amit továbbit a telefonra (annak ellenére, hogy direkt bementem és letiltattam) mindenféle akciok, plusz MB-ok, megváltozot ÁSZF, stb.