Az sem biztos, hogy leállították AVE-314-et. A leállítottak ( CLD-267, DUC-689, ELJ-484, FIY-441, HHF-986, JSZ-379, KUU-269 ) között nem láttam, de az is lehet, hogy a műhely részhez vitték.
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a JGS, FKS ( de még KJF-505-ben is http://hajdubus.weboldala.net/kep_mas/szabolcs_KJF-505_01.jpg ) sorozatú Autosanokban még az erre alkalmas táblatartók voltak, amibe ezeket beilleszthették. A KLH-s buszoktól felfelé pedig már ezeket a szélvédő külsejére ragasztották (már ha ragasztottak), amit az időjárás igencsak a kezeibe vett.
A tokaji forda Július 1-ig volt érvényben, DUC-689 azonban csak a tanév végéig közlekedett rajta. A tanév végétől Július 1-ig tartó időszakra ha jól tudom szóló buszt kapott a forda, Szeptember 1-jétől pedig újra megy vissza a DUC.
KGC-668 sosem volt Nyíregyházi telephelyes, Kisvárdához tartozik. A Kisvárdaiak régóta nem tesznek már ki az új buszokra "hovatartozási" matricát, a Nyíregyházi telep pedig az LGF-es Autosanok óta nem rak a buszokra, sőt, inkább le kerülnek ezek a buszokról pl: FLR-969, KLH-072, 073 stb...
Általában akkor megpróbálják leszedni a matricát a legtöbb volánnál. Sőt olyanra is volt/van példa, hogy a régi szélvédőből kivágják azt az üvegdarabot, és berakják az új mögé. :DD
Szerdán megvolt az aktuális Szabolcsozás több kevesebb sikerrel és meglepve tapasztaltam, hogy dolgozik az öszes szalkai/gyarmati csuklós a nyári tanszünet alatt is. FIY-462 esetében ez csak dolgozna, ugyanis teljes felújítást kap. Valamint a KGC-668 mostantól LWZ-801-ként él tovább. Néhány fotó: