A lánccsere egyszerűbb a külső kuplunggal, cserében minden más rosszabb. Az meg az egyéni hülyeségem, hogy rohamot kapok a főtengelyre egy szál zégerrel rögzítéstől, ami általában a legkellemetlenebb pillanatokban pattan el a fene tudja hova. Inkább bíbelődök a lánc beakasztásával, cserébe sokkal kezelhetőbb, és sokkal kevésbé forgácsba fúló gépem van .
Tudod az a baj,hogy amit mindig félreteszek erre a célra,valahogy mindig közbe jön valami és elmegy.Lehet,hogy 2-3 hónapig még nem veszek semmit.Az erdészekkel is beszélni kell,hogy aggyanak valami gyérítést vagy vágástakarítást :-) Csak előre érdeklődök,hogy mik lesznek nálad.
Nem a motorhangjára gondolok,hanem a kuplungéra.Maga a kuplung rendszerét/kialakítását nem szeretem,rosszabb levenni a láncot,szerintem.Nem hiszem,hogy a Fuxtec olyan mint a gagyi kínai fűrészek,láttam videókat és meggyőzők,meg a képek amiket FuxtecHU feltöltöltött,azokon is látszik,hogy a blokköntvény is jobb minőségű,mint a chs-en.Nem véletlenűl gondolkodok a vételen :-)
Sajnos a németek nem engedik a videok közzétételét még. várni nem érdemes rá, mivel még gyártás és finomitás alatt van, szerintem minimum 2 hónap , mire elérhető lesz.
A 6150 viszont mint azt itt többen is leirták, egy bevált dolog, szerintem gyakorolni tökéletes lenne neked. A sulya egyébként 5,4kilo, lánc és vezető nélkül.
Tulajdonképpen ha normálisan használod, lehet vele dolgozni, az ereje megvan, kb dupla olyan erős, mint a CHS-ed, vagy a Strausok.
Itt több ember is használja, van aki 30-40 tankon is tul van és nincs baja.
Hát tudod ... ez annyira bonyolult, hogy nem is értem. A fuszeklin pont olyan kuplung van, mint "a husikon volt". Csak a betétet kell cserélni. Amiről te beszélsz, a fix csillagkerék, a szutyok kínain van.
Nincs vele különösebben baj,csak én jobban szeretem azt ami a husikon van.Volt régen husi 480cd-énk azon is olyan volt mint a fuxin,nem a komplett harangot kell cserélni hanem csak a betétet az újabbakon,azt jobban szeretem.A hangja is olyan nyikorgós fura,a 480-nak is az volt,meg a régi 45-ös husinknak is,meg a chs-emnek is.Gondolom a fuxinak is,persze nem vadi újjonan gondolom.
A fék valóban már két helyen rögzített, és a géptestre került, de a kuplunggal nem értem, mi a baj ? A külső kuplung ? Vagy csak a fuszekli kuplungja más lenne, mint a többi ?
Láttam az új fuxtecről a képet amit FuxtecHu felrakott.Amennyit láttam belőle,ránézésre a berántófedél erősebbnek tűnik,és ha jól veszem ki,más a fék is,úgy látszik nem a láncdeklibe van építve.Remélem a kuplung is más lesz,nem szeretem azt ami ezekbe van :-)
Most mit mérgelődsz rajta ? A morcos lefényképezte a dugót sublerral. Mindenki látta, ki lehet számolni. Az ilyen okostojás meg csak hablatyol, fenét se érdekli.
Ne keseredj el, kicsit ugyan dúsra van állítva, de nem is olyan sok az a teljesítmény vesztés miatta. Viszont biztosan nem fő meg a motorja. Mellesleg szerintem biztosan több, mint 3,2 LE a fuszekli. Van alapom, amihez hasonlítsam (Shindaiwa 490, 3,5 LE), és a kettőből BIZTOSAN a fuszekli az erősebb.
Tudom,hogy nem ipari,ha belegondolok én még nem is tudnám úgy használni olyan tempóban,a 372-est se tudom még :-D A galyazás nagy részét végezném vele,hogy amikor apám odaér márcsak a méteresekkel kelljen foglalotoskodnia.A fogyasztás meg csak azért érdekel,mert így gyakrabban kellene kimásznom a bozótból :-) A 372 alapból 6,4kg,meg a 72szemes lánc 20-as lap,attól azért könnyebb,remélem.
Amúgy 357xp-t keresgéltem a neten,de nem találok normálisat,ésszerű árban.Az utódja meg nagyon drága(555xp),legalábbis nekem :-)
Nem, te azt irtad le, hogy a fuxtec nem 61,5cc és ugyan olyan, mint a Straus és a piacos fosok. Ha azt irtad volna le, hogy neked Straus van, eddig jó, senki nem szolt volna egy rossz szót se. Igen, szerintem se annyira rossz, mondjuk 10 ből 8 szétesik 10 perc alatt, ha valakinek ez jó, akkor ok. De arra, hogy egy napra kell gép, persze, ne vegyen 40ezerért. Meg ha elég az a 1,5 ló, amit kb tud ellentétben azzal, amiket megadnak. Arrol ne is beszéljünk, hogy se gari, se szla, se cég se semmi. Tehát ha bajod van, még a 8napot sem adják meg, igy kuka. Ha pedig beleszámolod, hogy láncot és vezetőt is venned kell rá, akkor már nem is olyan drága a drága gép :)
ti is nagy szakértőnek mondjátok magatokat :) én mondom nem vitatkozom :) nyugodtan fuxtecezz csak csak tudod nem mindenki engedhette meg magának a 40 ezres gépet , pl aki kérdezte milyen a Strauss, leírtam szerintem milyen ennyi ..... -.-"