Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11250

ipcu kelleni fog......viszont a webo álltali specifikáció a 807-ben szinte soha nem jó.......

Előzmény: ballalajka88 (11249)
ballalajka88 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11249

Működik rendesen a segédfűtés. Simán bekapcsol ahogy kell, melegíti a vizet, aztán kikapcsol, ha már nincs dolga. 

Semmi gond nincs vele sztem. De jó lenne egy félig meleg autóba beülni. 

A GSM-es részt át tudnád küldeni mailben? Vagy az ahhoz tartozó hsz-ket? 

Ha esetleg Norbit nem sikerül rávennem?:P

Előzmény: tobal84 (11239)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11248

sztem az már lock-olta magát......

Előzmény: Rrobi (11246)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11247

azért valamit hozzáfűznék és nem azért,mert munkát tarhálok.van elég....

 

a bus-os autókkal nem árt vigyázni,mert könnyű bennük több százezres károkat okozni.

 

két példa az elmúlt három napból:egy mercin,pár éves s,addig tréningeztek otthon a mókusok a sok fórumhozzászólás alapjám amíg nemhogy a venti nem többé,de még a duda és az ablaktörlő is elhalt.

 

a másik megy egy rőnyó szénik amin gyakorlatilag minden kontrolllámpa világít és csak húzásra indul......akkor ha van keréksebbesség jel........

 

minden évben van egy két  önkéntes aki marha jó tanácsokat ad aztán ha baj lesz akkor meg eltünik......tavaly pl. egy garázs benne a verdával égett le az okosok miatt......és itt okosnak tartom azt is aki félinfókból elkezd szerelni......

 

jó dolog otthon szerelni,de amikor hengerfejesre basznak a szar beépítés miatt egy pár éves alfa motort akkor elgondolkoztató.

 

lassan ott tartok h fotókkal fogom dokumentálni az ilyen gányolásokat.....

Előzmény: Rrobi (11244)
Rrobi Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11246

Igen, már szóltam a tulajnak...

Ettől féltem én is, hogy kell a kocsi, a másikhoz meg az eredeti interfész.

 

Másik: ha kap fix 12 V-ot, meg testet. De nem megy az agya, mert nem kap 5 V-ot, és csak akkor kap, ha a D+ vagy a hőfokkapcsoló szálon kap 12 V-ot. Ilyenkor a diag szálon való piszkálásra sem indult meg az 5 V-os táplálása.

Effektíve ha kocsiban van, és nem jár a motor, vagy nincsen hideg, akkor ott sem fog feléledni???

Vagy saját magát teszi stand-by-ba a sok hibakód miatt?

 

Előzmény: 409 (11232)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11245

jó ez a megfogalmazás.......kivánságlista.......😉😁😁😁

 

tisztelet a kivételnek,de amikor meghalják mi mennyi a kiegből állóvá alakításánál akkor majdnem sokkot kapnak.

Előzmény: norbi0325 (11242)
Rrobi Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11244

 Betehetnéd/elküldhetnéd ezt a jegyzettömböt, ki tudja, jól jöhet még.

A 807-esünk állófűtése próbált elindulni valamelyik nap, de szerintem a szivattyú meg nem indult, el és hallottam, ahogy rotyog a kazánban a víz, azt le is kapcsolt... Meg kell majd néznem.

 

Az Omega-mba meg vettem egy Termo Top C-t. Benzines. Omega-ból jött ki. Be akarom építeni. Jól jön egy kis tananyag.

 

Előzmény: tobal84 (11239)
tobal84 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11243

Az Ev2-es fórumos dolog nem neked szólt hanem a válasz alatt feltüntetettnek. Őneki más fűtése van mint neked. A tiédhez nem tudok hozzászólni.

Előzmény: robert tanka (11241)
norbi0325 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11242

Csak legvégső esetben . Akkor is elsőre  a rendszer megtekintése ,kívánságlista felvétele,majd lehetséges alkalmazások ,megoldások ismertetése. után....

-----

Az ilyenektől koszos lesz az ember keze :))

 

Előzmény: ballalajka88 (11236)
robert tanka Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11241

igen mukodik segedfuteskent, kell egy szivatyut raszerelnem a rendszerre mert a 96 os ford ba nincs benne hogyan talalom meg a Ev 2 es forumot?

tobal84 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11240

Igazából én is a Norbit ajánlanám, de erről ő tud nyilatkozni hogy tudja-e vállalni. Neki van hozzá távirányítója. A gsm modulhoz viszont van egy linkem amit az Ev2 fórumon osztott meg valaki.

Előzmény: ballalajka88 (11236)
tobal84 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11239

Működik rendesen a segedfűtésként? Ha igen akkor az Ev2 fórumon minden megvan hogy hogyan tudod magadnak megcsinálni. Én most jarom végig ezt az utat, nekem Ulysse-om van. Ha van rá időd és hozzá egy kos vállalkozó szellem akkor meg tudod magad csinálni. Ha kell tudok pontos hsz számokat, mert készítettem egy jegyzettömböt ezzel és minden mással kapcsolatban.

Előzmény: ballalajka88 (11234)
robert tanka Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11238

sziasztok. egy programorat honnan tudok beszerezni? ebersphacer ha tudna valaki egy cimet  atkuldene nekem egy linkbe.. ford galaxy hoz kellene  alofutes van benne a gyari de at akarom alakitani hogy programozhato legyen .. elore is koszonom..

gibbonpitti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11237

ebben a szezonban már sikerült  7 ilyennel összefutnom.mind sikerült!volt amelyik szopó volt.

 

norbi szombathelyi......

Előzmény: ballalajka88 (11236)
ballalajka88 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11236

Bizony :P A kényelme feledteti azt a pár apró kis bosszankodást :) 

Esetleg még Szombathely vagy környéke, ahova könnyedén el tudok menni. 

Valakinek valami ötlete?

Előzmény: gibbonpitti (11235)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11235

nyamnyam......jó kis francia........😉

Előzmény: ballalajka88 (11234)
ballalajka88 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11234

Sziasztok!

 

Érdeklődnöm, hogy Sopronban vagy Győrött foglalkozik-e valaki állófűtés átalakítással?

Van egy Peugeot 807-esem Webasto kiegészítő fűtéssel. Ezt szeretném távirányítós/GSM modulos távirányításra átalakíttatni. 

Tudtok ajánlani valakit?

gibbonpitti Creative Commons License 2015.10.16 0 0 11233

nem kell sem két akku sem évente új akku........egy 24 voltos 2kwos(levegő oldali teljesítmény) fűtésnek is ugyanakkora az energiaigénye mint a 12 voltosnak.......wattban kifejezve.......nyílván egész éjszakára való fűtéshez azért kell már akkukapacítás,de érdekesmód amiket eddig megcsináltam barátoknak azok mind úgy műkődnek ahogy kell!

Előzmény: 95xf (11229)
409 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11232

Ja, vag com, az csak az autón keresztül áll szóba vele.  Az eber-es programok meg szerintem a saját interfésszel működnek. De erről, ha jól sejtem, Balu tud többet.

Rá kellene kötni a saját autójára és megnézni a hibatárolót. Aztán az is megeshet, hogy döglött a vezérlője.

Előzmény: 409 (11231)
409 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11231

"A lángszita a kazán belsejében lesz, egy ujjnyi vastag fémszita?"

 

Ha kiveszed az izzítót, akkor egy kis kampóval ki tudod húzni, olyan 8mm átmérőjű csövecske.

Előzmény: Rrobi (11228)
95xf Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11230

Gondolom próbáltad már a gyakorlatban.

 

Azért készülj fel rá, hogy szezon végén nyaranta vehetsz új akkukat.

Előzmény: Denreg (11176)
95xf Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11229

Sose fog se 1 se 2 akksival működni... Pont azért mivel a furgon nem bírja el és vagy az 1 akkut teszed tönkre vagy mindkettőt.

 

És igen 1 évig próbálkoztunk vele, sőt a szomszéd elektroműszerész gyártott spéci 12-ről 24v átalakítót, meg olyan "akkutöltőt" ami külön tudta tölteni a két akkut ami a 12V-s rendszerben 24V-t adott le. Aztán a végén kapott egy 12V-s vizes buszradiátort.

Előzmény: gibbonpitti (11177)
Rrobi Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11228

Na, itt is itt vagy? :)

 

Kösz az info-t!

 

Youtube-os videók és némi tapasztalat alapján én is így gondoltam. És így kötöttem be, de semmi.

A KKL-hez van valami VAG-COM-os freeware program, annál találtam pótfűtést, de csak próbálta megszólaltatni, de nem válaszolt. Lehet kocsiba kötve más lenne, vagy a többivel, valamivel sikerülne.

 

A lángszita a kazán belsejében lesz, egy ujjnyi vastag fémszita?

 

Előzmény: 409 (11227)
409 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11227

Ez egy kiegészítő fűtés, nem kezeli a keringetőszivattyút.

piros: állandó táp

barna: állandó test

zöld: üzapumpa kapcslogatott +12V

sárga: +12V

kék: +12V

 

Ha nincs üzapumpa, akkor a zöldre kössél egy 4W-os izzót és a másik végét testeld le.

 

Ennyi kell ahhoz, hogy induljon.

 

 Ha a sárgáról, vagy a kékről elveszed a 12V-ot, akkor megáll, de a programot végigcsinálja. (lekapcsolja az üzapumpát, izzít, szellőztet) ha így elindul, nyomhatsz injekciós tűvel bele kevés gázolajat, amikor az izzó villogni kezd. Ha begyullad* kapcsold le, ne melegedjen túl, folyadék és keringetés hiányában.

 Ha 5 hibakódot betárolt, akkor letilt a törlésig. Hogy mivel diagolható azt nem tudom, nekem sem sikerült szóra bírni az említettekkel, csak a saját autó típusaira kötve. (VCDS/Vag-Com)

 

 * ha csak erősen füstöl, akkor az izzítója nem jó, mégha nem is szakadt és látszólag izzik is. Még a lángszita szokott szétégni.

Előzmény: Rrobi (11225)
tobal84 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11226

Helló mindenki! Keresek Webasto keringető szivattyút baráti áron.

Rrobi Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11225

Halihó!

 

Autóvillamosságis vagyok, meg műszerészkedem is, vezérlőket is javítottam már...

 

Ismerős 2002-es Sharan-jából a klímások kivették a pótfűtést. Eber, Hydronic D5W Z.

Néha melegített, néha nem. Próbálkoztak, mert a panelről a kiöntés részben eltávolította valaki.

A stekkert levágták.

 

Szóval így került hozzám, állítsam talpra...

 

Tápot, testet, ál üzemanyag pumpát kapott, meg a sárga és kék vezetékekre 12 V-ot, mert úgy tudom, az egyik a generátor D+, a másik meg hőkapcsoló lehet. Van még két vezeték, amiből a fekete/piros egy relé meghajtás lehet, a vízszivattyúhoz, a másik fekete/fehér, sehol nem találtam infót, mi lehet.

 

Szóval így bekötöttem, de nem reagál semmire, nem indul. Utána olvastam, lehet le van tíltva, hibakód törlés nélkül nem lép tovább.

 

Amit még néztem rajta, hogy az agya, a vezérlő ST62T30B ic addig nem is kap 5 V-os tápot és nem mérhető mellette a quarz-on rezgés, amíg csak tápot és testek kap a kályha. Csak akkor indul el, ha a sárga, vagy a kék vezetéken is kap tápot.

 

Diagnosztikázni nem tudtam, pedig a diagnosztika szálra kötöttem egy Autocom-os gépet, ami meg sem nyekkentette.

Aztán egy Launch-ot, ami elkezdett vele kommunikálni. A lábon jött ki az adatsorozat, de nem ismerte fel, sőt még a széthúzás után is jött ki a kályha lábán az az adatsorozat.

 

Meg rádugtam egy KKL-es egyszerű diagnosztikai illesztőt, ami a neten talált leírások alapján jó lehet az Eber EDITH nevű programjához. De a program a típus kiválasztása (pont ilyen 25 2163 nem is volt) után kis ablakban üzenetet dobott, miközben kereste a kályhát, hogy időtúllépés, meg pár paraméter... Szkópon nézve láttam, hogy próbálta megszólaltatni a kályhát, de az nem válaszolt.

 

Valakinek valami ötlete?

 

Ja, magán a kályhán a 2 hőszenzor, a lángfigyelő a grafikonon megadott értékeket hoz hidegen. Gyertya nem szakadt, ventilátor megy. A vízszivattyút és az üzemanyag szivattyút a kocsi távollétében nem látom...

 

 

Köszi!

solyom76 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11224

Na,voltam Norbinál,a fűtésem nem komunikál semilyen formában sem. Panel elvileg tesztelt volt. A Kérdésem annyi lenne ,hogy webasto top zcd esetleg valakinek nem e kell alkatrésznek. Veszek bele egy top c.t. Ugyhogy jöhetnek az ajánlatok.

Köszönöm.

gibbonpitti Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11223

gibbonpitti kukac gémélpontkom

Előzmény: Csakbenzin (11221)
AAAAA12321 Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11222

Kedves Norbi és Giga!

 

Az Audi A8 kérdésetekre válaszolok.

Bocsánat csak nem voltam itthon.

Ki lett szedve és megtisztítva. Benne lévő szivattyú működik. kályha működik. Hibakód alapján túlfűtésre áll meg. tehát működik csak olyan mintha nem vinné le róla a melegvizet.

Azt esetleg tudja valaki ,h a webastóba épített vízszivattyún kívül van-e még benne másik a csőrendszerben. Mert azt mondták ,h pl a BMW-ben van pluszba szivattyú.

Esetleg a vízrendszerről egy ábra van valakinek, vagy hol találom meg.

Esetleg tudtok valakit aki ilyet javít folyamatosan. Akinél volt az föladta. Autószerelő nem vállalja. villamossági sem...

 

Köszi Timi

 

Előzmény: norbi0325 (11114)
Csakbenzin Creative Commons License 2015.10.15 0 0 11221

ha tudsz küldeni egy e-mail-címet, közvetlenül a telefonomról tudok küldeni képet a vezérlőről. A céges gépem nem fogad külső csatolmányt. Bocs.

De attól tartok, hogy egyszerűen nem működik, mert ma reggel amikor nyomkodtam a gombokat kattant egyet, de mást nem csinált.

a

Előzmény: gibbonpitti (11203)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!