Sziasztok! Van egy 2004-es diesel mazda 6 amiben a kályha nem akar indulni. Van programóra benne + távirányító, eddig ment, de most bekapcsolás után leállt mindegy mivel akartam indítani. A torque a b2548-as hibát olvasta ki. Vissza olvasva azt találtam , hogy: nem kommunikál a kályha vezérlőpanelja az autóval. Ennek a cseréje/javítása mennyi idő és pénz kb mennyire macerás?
Ha találok egy működőképes csomagot és azt németben beépítettem, utána lehet közlekedni az autóval hazáig, anélkül hogy fel lenne programozva? A hűtőrendszer teljesen működőképes ilyenkor? Csak mert kint tudnám beépítettni és másik helyen programozni. Vagy beépítés után ezt csak a helyszíni programozás után használható az autó?
Na nem adtam fel szétkaptam a Thermo Top C fütést , kikormoltam és kitakaritottam , a ventilátor elindul most megy vagy 4 percig, üzem közben lehuztam az üzemanyag vezetéket és nem tölt a szivattyú , most jön hogy azt szerelem szét, eddig 60+áfa javítást sporoltam. Folyt köv.
nem véletlen írtam h gyári diag kell....a klónok nemsokérők.pont amire neked kell nem jó.....a régebbi egyszerűbb analóg kályhákat viszi,de nem mindet.a busosokból meg szinte alig egy kettőt......
a bmws ember elérhetőségét megoszthatnád itt is ha nem titok,csak mert eddig még nem találtam olyan embert aki úgy keni vágja a bömbit h az adott autóhoz hozzá tudjon progizni egy másik ugyanolyanból származó kályhát.....és it nem arra gondolok h kiegből tudjon állót csinálni az autó szoftveresen!
a hozzáigazítás még a márkaszervíznek is kb fele arányba sikerül.......
300-400 euro közt vannak bontott motyók, kályha, vízcsövek, keringető, szelepek, minden. 100ért berakják, 50ért felprogramozzák és lesz egy fasza fűtésem 500-550ért, nekem ennyit megérne! EUROÉRT természetesen =))
Nem! Nincs benne állófűtés! Csak szeretnék bele, mert sokat parkolok kint! Németben van bontott bőven, kályha, keringetők, csövek, vezetékek. Sokat megyek oda. Azt már körbejártam, hogy fel kell programozni, hogy maga az autó is tudja, hogy miről van szó és hogy a belső keringetés is meginduljon. Erre találtam Magyarországon szakembert. Beépítésre meg van egy kinti srác. Viszont önmagában, ha megnézek egy kályhát és nincs diagom akkor feltételeztem rádugom egy akksira meg egy vödör vízbe az input/outputot, 12v az üzamanyag szivattyúnak és lássuk mi történik, de a "bmw-s "webastonál akkor ezt diaggal lehet max leellenőrízni, amint kiderült.
Te diagnosztikát tudsz végezni?
Közben nézem az ebayt, ezek 50-60euros diag dolgok mennyire megbízhatóak?
Mit szeretnék állóként használni? Most mintha, elvesztettem volna a gondolatmenetedet. Kiegfűtés programozásra gondolsz? Csak mert nekem az már elektromos. Felprogramozásra már találtam szakértőt.
A kályha, pumpa és egyéb dolgok működését szerettem volna élőben látni, mielőtt bármit is megvennék, webasto diagnosztikám az nincs, erre majd keresünk valami megoldást.
Ööööö... ezt nem teljesen értem, a másik akkor hova megy? 6os csati, 2 blank, 1 changeover szelep, 1 üzanyag pumpa, 1 diag szál az autó can rendszerébe, 1 hőmérő szál az autó can rendszerébe.
A cél, ahogy legelőször írtam, be lehet-e indítani avagy sem, anélkül, hogy rákötöm az autóra vagy diagra. De ez már megerősítésre került.
Canbus csatlakozós/webasto bmw állófűtés rendszer/kályha beindítható/tesztelhető anélkül padon, hogy ténylegesen rákötnénk az autó rendszerére? Lehet ezt valahogy bypassolni?
SEAT 2004, Kieg fütés , majd utólagos 1530 Webasto Program óra,
Hibatlanul muködött jó ideig, majd mostanaban csak járómotornál indul de ott hibátlanul végzi a dolgát.
Óráról inditva ..
- Relé meghúz..
- Kályha indulna de a szivattyún kivűl nem indul tovább :)
Szervíz , telefon majd válasz cseréljem ki a progi orát s jó lesz ....) 40 ezer
majd kutakodás telefon tovább.............állítolag valami régi óra ami csak 8v körül tudott ( nem is értem ) de lehet, és valami relé tönkre megy és nem indit a kályha normálisan ..........
Meg lehet csinálni de egyszerűbb ora cserét mondani ...
Tud e esetleg valaki segíteni, megoldani hatékonyabban a problémát ?
Sziasztok, van nekem egy Eberspacher állófűtésem, talán DW10 ha jól emlékszem, tavaly hibátlan volt most nem akar begyújtani, kiszellőztet próbálkozik, leáll, aztán kezdi újra, szerintem nincs túl nagy baja, meg kéne szakérteni, vállalná valaki? Bp. környéke.