Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

keca043 Creative Commons License 2017.10.08 0 1 17016

Melyik szakmával nem lehet jó keresni ha akar és tud az ,(a magyar) ember? Nem tudjátok ,gázszerelő fórum is van?  -Ahol okos kérdések-hez passzoló praktukus ,kielégítő válaszok után akár még gázt is vezethetünk?? :) Higyjétel ek,hogy külföldön még nagyobb "lehúzások" mennek..

Én nem vagyok nagy fórumozó és nem is leszek...itt is olyanba kötnek az emberek bele aki tényleg segíteni akar. Na ezért könnyű átverni azokat akik túl bonyolítják mint inkább,hogy elhinnék az alapos szakember tényleg megdolgozik azért a "sok-sok" (nem kidobott) pénzért..! :)  Ha meg nincs akkor ne akarjunk már szarból-várat építeni..Magamra is értve! Van aki túl van ezen, s van aki még nem..ennyi az egész! 

Igen azt lehet irigyelni aki 1 kocsinak a csomagtartója elég a szerszámokhoz..műhely meg nem is kell..

pajaci Creative Commons License 2017.10.08 0 1 17015

Mégyék drága tezsvírem, én szülététt lákátos vágyok :-)))))

Előzmény: karosszeria.net (17014)
karosszeria.net Creative Commons License 2017.10.08 0 1 17014

és igen,eljutottunk odahogy egy karosszériás alkalmazottnak itt pesten 2000 forintot fizetünk óránként.

az 22 munka nappal számítva 400 ezer forint,napi 9 óra.

Az 1300 euro itthon.

Senki nem akar lakatosnak menni?😃

keca043 Creative Commons License 2017.10.08 -1 0 17013

Jól értettem,hogy  a válaszokba is bele kötsz? 

Előzmény: degumentes (17012)
degumentes Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17012

Nem itt hörgök! Kérdeztem, hogy mit lehet kezdeni vele. Ha visszaolvasól akkor abból kitűnik, hogy amit te hörgésnek vélsz, azok válaszok. De igazából mindegy! Felfogtam, hogy Sok mindent nem lehet vele kezdeni.

Előzmény: *Steve (17010)
Steven 68 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17011

Valahol ki kell ereszteni a gőzt,de ettől függetlenül valamilyen formában megértem a felháborodását, mert 3 kiló azért nem kevés pénz.

Előzmény: *Steve (17010)
*Steve Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17010

és miért itt hörögsz? Annál kéne aki elbaszta

Előzmény: degumentes (17009)
degumentes Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17009

Szar állapotba volt gyakorlatilag restaurálni kellet, de a gyári festés sima volt, cssk be volt mattúlva, meg volt vele karosszéria munka is, de az szép lett. Nekem olyan érzésem van az egésszel kapcsolatban, hogy maga a fényezés része el lett kapkodva. Az meg hogy nekem még egy elvégzett munka után, amiért fizettem, még dolgoznom kell rajta, az azért nem kerek. Mertha az lett volna a válasz, hogy elnézést, sajnálom, hozd vissza és kijavítom, akkor lehet másképpen adta volna ki a dolog, ha mégis oda lyukadunk ki, hogyha tudod, akkor kend le alapozóval. A lényeg az, hogy akarok vele kezdeni valamit, hogy ne legyen ilyen. Csak nem tudom a lehetőségeimet.

Előzmény: keca043 (17008)
keca043 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17008

Megértelek .. a belsejének tényleg elég az alapozó..az új autók sincsennek másképp..De csak sokallod az árat azért a munkáért nem tudom milyen állapotban volt az autód előtte..vagy esetleg az igények változtak e menet közben ? 

Előzmény: degumentes (17007)
degumentes Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17007

Nem az árral volt a probléma, kifizettem szó nélkül. A problémám az hogy nem lett szép, de ha egy BMW lett volna akkor az meg lett volna csinálva rendesen. Nem olyan nehéz pálcát törni, mert volt olyan rész is az autón, amikor raktam össze, hogy fém tiszta volt, mert nem lett lefestve, kérdezem hogy ezzel mit csináljak? Erre az volt a válasz hogy fessem le egy komponensű alapozóval. Olyan helyen van, ahol takar a kárpit, de akkor is! Olyan hibák is vannak, hogy nem lett rendesen portalanítva festés előtt és kosz darabok vannak a festésbe, egyes helyeken meg nem lett zsirtalanítva, szilikon pöttyök vannak. Nem az ár a probléma mégegyszer leírom az a bajom hogy bántja a szemem ezek a hibák.

Előzmény: keca043 (17006)
keca043 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17006

Szerintem nem biztos,hogy a munkadíjjal van a probléma,inkább a "vállalkozóval" aki előre nem tudta megmondani pontosan mennyibe fog fájni! -és ez a legnagyobb probléma ! A többi "probléma" felett már nehéz pálcát törni látatlanban! Amúgy sokkal ellenállóbb és elviszi az egyenenetlenségeket a narancsos festés..de persze nagy a szórás ebben a kérdésben..Nekem tükörre kell políroznom  a restaurálásokat,és az elég komoly meló! És ha nem rendesen van csinálva,még csúnyább is lehet! Jól vigyázz kivel csináltatod,mert könnyen kikophat,senki sem  szívesen solgozik más után..de remélem találsz vkit

Előzmény: degumentes (17004)
keca043 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17005

Köszönöm a választ! Nekem 1 restaurálásra átlagosan sajnos 20-30 kg kittet is elfaragok. Igaz kifizetik az anyagot,de lehet ez a Diamant Plasticmetalt már húzós lenne.. Amúgy tetszetős a tulajdonsága! 

Előzmény: mrzpoa (16998)
degumentes Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17004

Elsőre azért emelkedett 50e-el mert sokat kellet csiszolni a másik 50e-es emelést sz indokolta hogy állítólag telibe kellet szórókittezni. Tudom, hogy csak lehúzás volt mind a két indok. Hobbi szinten festegettem én is, tisztában vagyok az anyagköltséggel, meg hogy mennyi idő visszacsiszolni valamit. De ezen már túl tettem magam, azt tudom, hogy több munkát nem viszek oda. Ja és nem egyformán narancsos, pl. a bal hátsó oszlop sokkal jomman narancsos, mint pl. a motorháztető. A lényeg, hogy nem akarom visszavinni, úgyse lesz kijavítva rendesen, tudom!

Előzmény: diessel (17003)
diessel Creative Commons License 2017.10.08 0 0 17003

Szia és mit mondott miért emelkedett az ár  az eredetihez  képest?

Mivel indokolta?

Előzmény: degumentes (17001)
contributor Creative Commons License 2017.10.07 0 0 17002

Szerintem az, hogy az új autók gyakran narancsosak, az akrilfestékek elterjedése miatt (is) van. Nekem az 1998-as előző autóm ugyanolyan színű volt, mint a mostani 2012-es, az tükörsima volt, a mostani pedig narancsos (ha közelről, nagyon megnézed). Én akkor reklamálnék a helyedben, ha 1. durván/feltűnően (jobban, mint bármelyik új autó) és 2. nem egyenletesen narancsos.

Előzmény: degumentes (17001)
degumentes Creative Commons License 2017.10.07 0 0 17001

Én is tudom, hogy a gyári új fényezések, mind narancsosak, de az nagyüzem, ez meg kisipar és ha kifizetek 300e-et egy fényezésért, akkor úgy gondolom, hogy az ne legyen már narancsos és egyéb más fényezési hibák. Nem tudom, hogy csak nekem magasak az igényeim. Nem akarok a fényezővel foglalkozni többet, mert csak felmérgelem magam és úgyis fos munkát fog végezni. Főleg, hogy az egész lehúzás volt, az eredetileg megbeszélt ár, a munka végével 50%-ot emelkedett és még fos is lett. Most olyan megoldást keresek akit más, vagy esetleg én is megtudnék csinálni.

Előzmény: Peti251 (17000)
Peti251 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 17000

az hogy narancsos, nem jelenti azt, hogy nincs rendesen megcsinálva. járj nyitott szemmel. nézz meg új autókat, menj akár szalonba. Mostanában sokat látok újakat, igaz az nagy teherautó (MAN TGX) hát iszonyú narancsos. 

 

Ha neked a légy is seggre essen az igényed, akkor menj vissza a fényeződhöz, és ha normális hangnemben közlöd vele, hogy te nem erre számítottál, és hogy szeretnéd hogy a légy is seggre essen, akkor legyen ebben partner!

Előzmény: degumentes (16997)
bexxter Creative Commons License 2017.10.07 0 0 16999

Ez kb alap.. de a fényezési díjban benne van a visszacsiszolásos polír is ahol ennek a 90%-a eltűnik. 

Előzmény: degumentes (16997)
mrzpoa Creative Commons License 2017.10.07 0 1 16998

Szia! Ha fémtiszta felületre szeretnél dolgozni ajánlom a Diamant Plasticmetalt. 1:1 1:2 1:3 arányban lehet keverni az edzővel attól függően hogy milyen viszkozitásút akarsz (folyóstól a fogkrémszerűig). A lassú edzővel 35-40 perc a fazékidő. Kikeményedés 45-50 perc. A termékpalettájuk szinte az összes fémet, és azok variációit lefedi. Kb 50-60 ezerért vettem nagy szilumin ötvözethez való kiszerelést, a hozzá való tisztító tapadásfokozó anyaggal, de vannak kis kiszerelésekben is, illetve előre keverő tubusban.

Előzmény: keca043 (16996)
degumentes Creative Commons License 2017.10.07 0 0 16997

Kisautóm most kapott egy telifényezést, nem volt olcsó, cserébe tiszta narancsos a fényezés. Mit lehet vele kezdeni? Nem akarok a fényezővel további kapcsolatot fentartani, sem veszekedni, mert ez már így van, a munkadíjját kifizettem, úgysem lenne semmi értelme, ha elsőre nem csinálta meg rendesen, a javításától mit várjak:/ 

keca043 Creative Commons License 2017.10.03 0 0 16996

Nem hőre keményedőt.Pedig az lenne a legjobb,csak az kamrát ill infrát igényel..Ami nincs..Tehát sima gittet kersek

Előzmény: mykeman72 (16995)
mykeman72 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 16995

Na de milyen kittet használsz? létezik hőre keményedő kitt aminek hosszú a kötési ideje. Nagy felülethez kellene?

Előzmény: keca043 (16994)
keca043 Creative Commons License 2017.10.02 0 0 16994

Üdv mindenkinek! Gyors és fontos kérdésem lenne! Már úgylátszik az internet elengedhetetlen a tájékozódáshoz..20 éve elég komolyan fényezek..nem amatör szinten..Szerencsére volt kitől tanúlnom, és belső motivációm sem kevés,bár most kicsit enyhűlt,mert az idő mindennél fontosabb..Csak azért  írtam le ezeket,hogy ha vki elolvassa tudja,hogy csak hozzáértő válaszokra lennék kíváncsi! 

Szóval a kérdésem,hogy vki használ e hosszú kötésű gittet! ? Mert sehol nem kapok,csak lassúnak nevezett edzőt hozzá! 

E kérdésekből is lehet tanúlni ám ha vki odafigyel ;) :) vicc volt Előre is köszönöm a választ!! :) :) 

 

Ricsi89 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 16993

Igen. Bár nem tudom mit javíthattak, mert nem látok alatta javításra utaló nyomokat. :D

Előzmény: mykeman72 (16992)
mykeman72 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 16992

Akkor megvan a válasz is! A javítást olcsóbb akril festékkel csinálták meg.

Előzmény: Ricsi89 (16991)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 16991

Ahogy csiszolom, egyből a szín jön. Ezért is volt fura, hogy ugye jobb oldalon a lakknál fehér, matt por volt, a tetőn meg hátul egyből szín. Bal oldalon csak a sárvédő az ajtó és az A oszlop lakkozott, jobb oldalon meg az egész oldala, plusz elől homlokfal, géptető. A többi sima akril. Hátfalon láttam is egy eldugott helyen megfolyásnyomot. Legalább nem kell az egész autóról levakarni a lakkot. :D

Jól összedolgozták a két festéket, hogy észre sem lehet venni, hogy meddig milyen festékkel volt fújva.

Előzmény: mykeman72 (16990)
mykeman72 Creative Commons License 2017.10.01 0 0 16990

Valószínűleg az egyik akril a másik bázis + lakk technológiával készült és valamelyik részbe belejavítottak. Ha  a lakk nélküli területbe csiszolva a színét ott hagyja a papíron akkor az az akril festék!

Előzmény: Ricsi89 (16989)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 16989

Érdekes dolgot vettem észre. Csiszolom az autót. Az oldalán lakk plusz bázis(elvileg). Haladok a tető felé, a tetőn meg nincs lakk. Nem lepergett, vagy lefújta a szél, egyáltalán semmi. De észre sem lehetett venni eddig a hiányát. Nem volt matt, nem volt árnyalatnyi eltérés sem. Csiszolom a hátulját, erre ott sincs lakk.

Ahol lakk volt, ott mindenhol kezdett már leperegni, jobb oldalán, elején, motorháztetőn. Máshol nem vettem észre lakkpergést sem. Hogy hogyan fújták ezt az autót, fogalmam sincs.

Atti6909 Creative Commons License 2017.09.30 0 0 16988

Jobban jársz egy telibe fújással. 

Előzmény: Ricsi89 (16987)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.09.29 0 0 16987

Bocs, tényleg nem írtam rendesen. Füllerezni akarom. A szín ugyanazt, annyi különbséggel, hogy a régi bázisfesték helyett akril. Régi lakkréteg eltüntetve, bázisig lesz csiszolva.

Előzmény: Peti251 (16986)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!