Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

norbi0325 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11490

Látod ....Én tényleg nem akarom azt mondani ,de ami ott van az orrod előtt azt sem tudod értelmezni .és kérlek ne sértődj ezért meg .

Ha bújtad a netet akkor bizonyára a d5wsc leírást is sikerült letöltened ,és ott van benn minden ! 

Igaz nem minden autóra érvényes ez a bekötés 

kiemelem neked hogy értsd ! 

Tehát azért a relé, hogy alapesetben zárja az eredeti áramkört ,és minden ügy működik ahogy eredetileg  van . Meghúzva láthatod mi történik .

Másik ..ha értenél az elektronikához akkor a 16/1 pin az a csatlakozó lábkiosztását jelenti..

Remélem összejön és nem ég le az autód ! 

Az elektromosság nem játék !

 

 

Előzmény: János Székely (11484)
kicsizs Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11489

Ha ez sem megy, legalább olvass utána az alapoknak!

Jobb, mint majd százezret kidobni a "mi lesz, ha ide egy pluszt adok..." után...           szerintem...

Előzmény: raczkiss09 (11487)
cs!rke Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11488

Márpedig impulzusokkal működik, ha minden igaz, nem fix feszültséggel, szóval még a végén jól működik a Tied is? ;)

 

Előzmény: raczkiss09 (11487)
raczkiss09 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11487

Hello .

Folyt.: megint ráértem szerelgetni, megnéztem az üzemanyag pumpát nem jut el oda az áram, a pumpát kiszerelve direktre kötve csak nyom egy pump azt annyi, ha csak érintgetem akkor mint egy membrán dolgozik. szerintem ez folyamatossan megy nem? szoval végig néztem a kocsiba fellelhető összes biztosítékot és semmi hiba, tankot nem voltam hajlandó leszedni hogy megnézzem honnan kap áramot. Holnap megy karoszériáshoz feltuningolja az alját majd neki mondom, hogy nézzen rá, vagyis hivja át az ampervadászt a szomszéd mühelyből. Ha most sem jo akkor irány a szervíz. Még mindig az a Hiba üzenete "F"  majd villog "F--" és megáll. ezt írja az órán.

 folyt köv.

Előzmény: raczkiss09 (11425)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11486

bolondok háza van,mert most fázik mindenki segge,de hívj fel.

Előzmény: bombaforma (11485)
bombaforma Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11485

Kaptam németben egy állófűtés pakkot egy ismerős által! Mivel már ki volt szerelve, ideadta hogy kipróbálhatjuk! Azonos szériás dizelből bontották ki! Tudnál csinálni nekem egy diagot rajta, két hétig Budapesten vagyok ahogy olvastam fentebb te is itt tevékenykedsz.

Előzmény: gibbonpitti (11422)
János Székely Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11484

Még annyi kérdés, hogy ha a biztosíték utáni vezetéket megszakítom és oda kötöm be az egyik pozitív szálat, akkor alap esetben hogyan fog üzemelni a ventillátor?. Vagy esetleg megszakítás nélkül csatlakoztassam hozzá a pozitívat?

Előzmény: norbi0325 (11481)
János Székely Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11483

Köszönöm a segítséget! Az általad linkelt pdf-et már én is megtaláltam korábban, de gondoltam itt is segítséget kérek. Több napon át bújtam a netet, de a climatronic-hoz semmit nem találtam. Esetleg ha találok is nem biztos hogy érteni fogom, mert nem vagyok szerelő, így elektronikai szerelő sem. Pl hirtelen keresgélve nem találtam, hogy melyik a 16/1 pin, de valahogyan megoldom. 

Még mielőtt bárki is pálcát törne felettem, nem azért csinálom magamnak mert sajnálom a pénzt rá vagy bármi ilyesmi, hanem azért, mert alapvetően műszaki beállítottságú ember vagyok. Szeretek ilyen dolgokkal foglalkozni, érdekel és élvezet számomra. Több napos aprólékos munka áll előttem a fűtéssel kapcsolatban, de nem bánom szeretem csinálni. 

Az innen kért és kapott segítségek én nagyon tudok örülni, és a minimum az, hogy ha valamit elrontok, azért csakis én vagyok a felelős, más senki. 

Még egyszer köszönöm!

Előzmény: norbi0325 (11481)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11482

dehogynem a te felelősséged..........😉😁

 

én telefonba magyaráztam élőben szerelés közben a delikvensnek és sikerült elszarnia.aztán még majdnem én volta a geci.eljött és tíz perc alatt megcsináltam neki.na azóta úgy vagyok h ilyet már nem csinálok többé.nem irigységből hanem sajnos kevés az az ember aki otthon hozzá nem értőként ilyen segítséggel korrekten be tud szerelni fűtést.aztán ez a kevés is inkább beszerelteti vki hozzáértővel,mert rájön még beszer előtt h amennyiért berakják az nem is rossz bolt.

 

a többi meg mókol otthon aztán vagy bejön vagy nem.....és ilyenektől hallom utána a telefonba h képtelenség egy autót 6-8 óra alatt megcsinálni......

Előzmény: norbi0325 (11481)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11481

Jól értesültél ,de miért kellene ehhez összekötni egy másik ,perifériával ? !  Ezt tudja az óra megfelelő pineken ! A gugli a barátod tessék . minden csak keresés kérdése !

A két vezeték a belső ventilátorod indítja a ,biztosíték után a  pozitív szálat megszakítva kell bekötni + a klomatronik 16/1 pim nek is kell  áramot adnod.

Ha valamit elkötsz , nem az én felelősségem !

Mindent megtalálsz a neten!

 

Előzmény: János Székely (11479)
FunFactory_H Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11480

:) okosabb nem lettem. Másképp fogalmazok, van 2db D5WZ- kályhám, az egyik tartaléknak, a tartalékon van víz pumpa,

(így vettem, ebből gondolom hogy több mint kiegészítő fűtés) a vezérlő száma ugyan az. a két vezérlő eltér egymástól annak ellenére hogy ugyanaz a számuk?

 

Köszi

Előzmény: gibbonpitti (11473)
János Székely Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11479

Ahogy én értesültem, az easystart óra tudja a diagnosztikát és pl hőmérséklet kijelzést is. 

A climatronic-al kapcsoltban annyi, hogy esetleg bővebben le tudnád írni, hogy hová mit kell kötnöm, hogy működjön. A kályha indulást követően relén keresztül két 2,5-es kábelen ad áramot, gondolom ez indítaná a szellőzést, csak nem tudom hogy hová kössem őket. 

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: norbi0325 (11477)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11478

minden javítható csak kérdés h megéri e......részemről nem favorizálom az ebert......de izlések és pofonok.

Előzmény: joker01 (11475)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11477

A d5wsc kazánnak van kimenete ami kapcsolja a belső szellőzést ,a klimatronikot ,meg a szellőzőventilátort ,relézve.

A másik kérdésedre. a tp5 vezérlő ,meg az easy start óra két külön dolog .

a tp5- nek megvan a saját távja ,csak azzal fog működni .

 

jó lenne kihasználni az óra minden tudását    Ezalatt mit értesz ? Milyen tudása van egy órának még az időzítés ,meg az indításon felül? Mire gondolsz ,milyen funkciót szeretnél elérni ,hogy össze akarod kötni?

 

 

 

Előzmény: János Székely (11471)
János Székely Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11476

Üdv. Passat b5 climatronic-nak hol kell áramot adni, hogy induljon kályhával együtt?

joker01 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11475

Ez alatt mit értesz? Sz@r fajta? Javíthatatlan?

Előzmény: gibbonpitti (11469)
joker01 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11474

Sümegen vagyok., Nem tudom, milyen típusú, de ránézek ma.

Előzmény: norbi0325 (11465)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11473

nem olyan egyszerű az......elméletben minden fotelfizikus marha okos amikor meg utána jönnek nyígni h hát ment a fűtés egy hetet,de azóta meghalt és mi lehet a baj.......

 

nemritkán ráköltős a dolog annyit vagy még többet mint amennyiből meg lehetett volna az elején csinálni a kiegből állót......és természetesen még meg is kell rendesen csinálni....

 

heti 1-2 jön ilyen eistein.......aztán a végén meg matekolhat......csak persze ilyenkor már eltünek azok a fórumhuszárok akiknek a tanácsára eljutott idáig.

Előzmény: FunFactory_H (11472)
FunFactory_H Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11472

Sziasztok, ha van egy D5WZ-m és kiegészítem vízpumpával akkor azt használhatom D5WS-nek vagy az vezérlést is kell okosítani?

 

János Székely Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11471

Üdv. Látom elég régi a fórum, úgyhogy inkább írok, mert már régóta küzdök az állófűtés beüzemelésével. Alany passat b5. Eberspacher d5wsc kerül bele, vagyis már benne van. Adu egyik kérdés az lenne, hogy hová kössek áramot, hogy a szellőzés is induljon. Az lényeges, hogy digitklímás a kocsi. A másik kérdés pedig az lenne, hogy a tp5 vezérlőt hogyan kössem össze az easystart t órával, mert a távirányító nincs meg. Az indítást tudom, de jó lenne kihasználni az óra minden tudását. Segítséget előre is köszönöm.

Ricsi89 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11470

Sziasztok!

Kaptam egy 1531-es órát. Most próbálgatom, viszont nem tudok rájönni hogyan kell programozni. Ha megnyomom a P gombot egy harang jel jön fel, amivel ébresztőt tudok állítani. Próbáltam hosszan is nyomni a gombot, de nem vált át az ébresztőről. Hogyan lehet beállítani?

gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11469

eberspacher d3wz van benne.......sztem ne erőltesd......😉😁

Előzmény: joker01 (11464)
manócska1000 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11468

szia Norbi igen megy nagyon tuti pápai srác kiolvasta és rendbe hozta tökéletes most

Előzmény: norbi0325 (11467)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11467

Helló 

Kazánod  megy már?

 

Előzmény: manócska1000 (11466)
manócska1000 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11466

köszönöm szépen :)

Előzmény: 95xf (11462)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11465

Helló 

Legalább a típusát tudod ? 

Helyileg ? 

Ez egy elektronikával ,érzékelőkkel dúsított szerkezet ,szaktudás nélkül csak tapogatás a Pin@n ..

 

Előzmény: joker01 (11464)
joker01 Creative Commons License 2015.11.06 0 0 11464

Sziasztok. Biztos volt már itt téma nálatok párszor, hisz' erről szól a topik. De mégis feltenném a kérdést kimondottan t4-re vonatkozóan.

Arról van szó, hogy van az autóban a bal első kerék előtt fűtésrásegítő, ami nem indul be. Gépre feltettem, nem ír semmit ez ügyben. Érdemes vele foglalkozni? Ha igen, hol kezdjünk neki? Vagy ezek ilyen "veszett fejsze" szindrómásak? :) Csak mert 3db T4-esem van a cégembe, mind a 3 alatt van, de egyik sem megy.

Köszönöm.

95xf Creative Commons License 2015.11.05 0 0 11463

Biztos bunkók voltak az omega topikban és megpróbálta itt is :D :D

Előzmény: gibbonpitti (11457)
95xf Creative Commons License 2015.11.05 0 0 11462

Szerintem nem kicsit eltévedtél :)

 

Egy jó tanácsom van: add el míg megy a saját lábán ;)

Amúgy meg simán elengedi a kisnyomású körben a gázolajat, ennek nem sok köze van a résolajcsövekhez, hanem csak 1 sima tömítetlenségi gond... 2,5dti-t kellett volna venned abba legalább motor van.

Előzmény: manócska1000 (11454)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.05 0 0 11461

nekem meg időm nincs kiszedni.....tavaszig.....😉

Előzmény: h.gabsz (11460)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!