Folyt.: megint ráértem szerelgetni, megnéztem az üzemanyag pumpát nem jut el oda az áram, a pumpát kiszerelve direktre kötve csak nyom egy pump azt annyi, ha csak érintgetem akkor mint egy membrán dolgozik. szerintem ez folyamatossan megy nem? szoval végig néztem a kocsiba fellelhető összes biztosítékot és semmi hiba, tankot nem voltam hajlandó leszedni hogy megnézzem honnan kap áramot. Holnap megy karoszériáshoz feltuningolja az alját majd neki mondom, hogy nézzen rá, vagyis hivja át az ampervadászt a szomszéd mühelyből. Ha most sem jo akkor irány a szervíz. Még mindig az a Hiba üzenete "F" majd villog "F--" és megáll. ezt írja az órán.
Kaptam németben egy állófűtés pakkot egy ismerős által! Mivel már ki volt szerelve, ideadta hogy kipróbálhatjuk! Azonos szériás dizelből bontották ki! Tudnál csinálni nekem egy diagot rajta, két hétig Budapesten vagyok ahogy olvastam fentebb te is itt tevékenykedsz.
Még annyi kérdés, hogy ha a biztosíték utáni vezetéket megszakítom és oda kötöm be az egyik pozitív szálat, akkor alap esetben hogyan fog üzemelni a ventillátor?. Vagy esetleg megszakítás nélkül csatlakoztassam hozzá a pozitívat?
Köszönöm a segítséget! Az általad linkelt pdf-et már én is megtaláltam korábban, de gondoltam itt is segítséget kérek. Több napon át bújtam a netet, de a climatronic-hoz semmit nem találtam. Esetleg ha találok is nem biztos hogy érteni fogom, mert nem vagyok szerelő, így elektronikai szerelő sem. Pl hirtelen keresgélve nem találtam, hogy melyik a 16/1 pin, de valahogyan megoldom.
Még mielőtt bárki is pálcát törne felettem, nem azért csinálom magamnak mert sajnálom a pénzt rá vagy bármi ilyesmi, hanem azért, mert alapvetően műszaki beállítottságú ember vagyok. Szeretek ilyen dolgokkal foglalkozni, érdekel és élvezet számomra. Több napos aprólékos munka áll előttem a fűtéssel kapcsolatban, de nem bánom szeretem csinálni.
Az innen kért és kapott segítségek én nagyon tudok örülni, és a minimum az, hogy ha valamit elrontok, azért csakis én vagyok a felelős, más senki.
én telefonba magyaráztam élőben szerelés közben a delikvensnek és sikerült elszarnia.aztán még majdnem én volta a geci.eljött és tíz perc alatt megcsináltam neki.na azóta úgy vagyok h ilyet már nem csinálok többé.nem irigységből hanem sajnos kevés az az ember aki otthon hozzá nem értőként ilyen segítséggel korrekten be tud szerelni fűtést.aztán ez a kevés is inkább beszerelteti vki hozzáértővel,mert rájön még beszer előtt h amennyiért berakják az nem is rossz bolt.
a többi meg mókol otthon aztán vagy bejön vagy nem.....és ilyenektől hallom utána a telefonba h képtelenség egy autót 6-8 óra alatt megcsinálni......
Jól értesültél ,de miért kellene ehhez összekötni egy másik ,perifériával ? ! Ezt tudja az óra megfelelő pineken ! A gugli a barátod tessék . minden csak keresés kérdése !
A két vezeték a belső ventilátorod indítja a ,biztosíték után a pozitív szálat megszakítva kell bekötni + a klomatronik 16/1 pim nek is kell áramot adnod.
:) okosabb nem lettem. Másképp fogalmazok, van 2db D5WZ- kályhám, az egyik tartaléknak, a tartalékon van víz pumpa,
(így vettem, ebből gondolom hogy több mint kiegészítő fűtés) a vezérlő száma ugyan az. a két vezérlő eltér egymástól annak ellenére hogy ugyanaz a számuk?
Ahogy én értesültem, az easystart óra tudja a diagnosztikát és pl hőmérséklet kijelzést is.
A climatronic-al kapcsoltban annyi, hogy esetleg bővebben le tudnád írni, hogy hová mit kell kötnöm, hogy működjön. A kályha indulást követően relén keresztül két 2,5-es kábelen ad áramot, gondolom ez indítaná a szellőzést, csak nem tudom hogy hová kössem őket.
A d5wsc kazánnak van kimenete ami kapcsolja a belső szellőzést ,a klimatronikot ,meg a szellőzőventilátort ,relézve.
A másik kérdésedre. a tp5 vezérlő ,meg az easy start óra két külön dolog .
a tp5- nek megvan a saját távja ,csak azzal fog működni .
jó lenne kihasználni az óra minden tudását Ezalatt mit értesz ? Milyen tudása van egy órának még az időzítés ,meg az indításon felül? Mire gondolsz ,milyen funkciót szeretnél elérni ,hogy össze akarod kötni?
nem olyan egyszerű az......elméletben minden fotelfizikus marha okos amikor meg utána jönnek nyígni h hát ment a fűtés egy hetet,de azóta meghalt és mi lehet a baj.......
nemritkán ráköltős a dolog annyit vagy még többet mint amennyiből meg lehetett volna az elején csinálni a kiegből állót......és természetesen még meg is kell rendesen csinálni....
heti 1-2 jön ilyen eistein.......aztán a végén meg matekolhat......csak persze ilyenkor már eltünek azok a fórumhuszárok akiknek a tanácsára eljutott idáig.
Üdv. Látom elég régi a fórum, úgyhogy inkább írok, mert már régóta küzdök az állófűtés beüzemelésével. Alany passat b5. Eberspacher d5wsc kerül bele, vagyis már benne van. Adu egyik kérdés az lenne, hogy hová kössek áramot, hogy a szellőzés is induljon. Az lényeges, hogy digitklímás a kocsi. A másik kérdés pedig az lenne, hogy a tp5 vezérlőt hogyan kössem össze az easystart t órával, mert a távirányító nincs meg. Az indítást tudom, de jó lenne kihasználni az óra minden tudását. Segítséget előre is köszönöm.
Kaptam egy 1531-es órát. Most próbálgatom, viszont nem tudok rájönni hogyan kell programozni. Ha megnyomom a P gombot egy harang jel jön fel, amivel ébresztőt tudok állítani. Próbáltam hosszan is nyomni a gombot, de nem vált át az ébresztőről. Hogyan lehet beállítani?
Sziasztok. Biztos volt már itt téma nálatok párszor, hisz' erről szól a topik. De mégis feltenném a kérdést kimondottan t4-re vonatkozóan.
Arról van szó, hogy van az autóban a bal első kerék előtt fűtésrásegítő, ami nem indul be. Gépre feltettem, nem ír semmit ez ügyben. Érdemes vele foglalkozni? Ha igen, hol kezdjünk neki? Vagy ezek ilyen "veszett fejsze" szindrómásak? :) Csak mert 3db T4-esem van a cégembe, mind a 3 alatt van, de egyik sem megy.
Egy jó tanácsom van: add el míg megy a saját lábán ;)
Amúgy meg simán elengedi a kisnyomású körben a gázolajat, ennek nem sok köze van a résolajcsövekhez, hanem csak 1 sima tömítetlenségi gond... 2,5dti-t kellett volna venned abba legalább motor van.