De marha jó, hogy az égegyadta világon semmiféle kommunikáció nincs a volánnál az utasok felé...
De ha már a háromszögnél tartunk: iskolai előadási napokon () mutassátok meg nekem azt a járatot, amelyik a tanszünetes napokon () közlekedő 3S helyett, ebben az idősíkban elviszi az Ipari Parkból a dolgozókat a városba. Oké, hogy napokon van egy Rozsrét - Ipari Park (- Butykasor) irányú járat, de tudtommal az ipari parki dolgozók miatt van a 3S is, nem a Rozsrét - Ipari Park utazásokra. Nem?
EVL-428 tegnap Tiszaeszláron éjszakázott,de ma visszakerült a telephelyre. Műszaki tartalék lett,valószínűleg ezért nem kapott állandó relációs táblát.
JSZ-379 helyett többnyire az FVJ-479 várható reggel Levelekre,bár ma a CLD-267 volt ott.
Nagyjából három hete minden iskolai napon (amikor épp elérhető) 11:45-kor Gávavencsellőre megy járatba. Péntektől várhatóan a DUC-689-et helyettesíti majd.
Aki penge, úgy írja, hogy IUN-nel. Az IUN - mint ahogy az összes rendszám - nem betűszó, hanem pusztán betűk halmaza. Ezért nem ér összeolvasni, ellenben muszáj (lenne) kibetűzni. (Pl. GOT, nem got, hanem géoté.)
Persze. Ha még az IUN át is kerülne az Egri járatra, akkor is ott van az FIY-437, ami úgyszintén nem javít az életkoron. Szívesen látnám újra a Szegedi járaton. :)
És hagy tegyem hozzá, hogy volt olyan is, mikor kb. 10-15 álló utassal indultunk el a Stadionoktól Nyíregyházára, megjegyzem ekkor nem volt vasutas sztrájk.
Ha így gondolkodunk, rengeteg járatot meglehetne szüntetni, ami nem megy teljes kihasználtsággal. Gondolom sokszor utazhatsz a Szabolcsos Pesti járatokon, mert akkor észreveheted, hogy Tiszavasváriból és Polgárról is igénybe veszik (nem kevesen) a járatokat.