A d3wz kályháimat nem bírtam ma életre kelteni. Kapott +12-őt, és negatívot. Generátor jelére is 12-őt. A "hőkapcsoló" vezetékére hány volt megy, ha indul a kályha?
a klimatronicokban van némi hiányosság,szoftver függő.van amelyik el sem indul bármit csinálsz.van amelyik csak szélvédőt fűt állófűtés módban.......és van ami úgy indul állóban ahogy gyújtáslevételnél volt.
Köszönöm a segítséget, sikeresen beépítve a rendszer, tökéletesen működik, kapcsolja a ventit és a climatronic-ot is. Viszont kérdezném, hogy az természetes, hogy ilyenkor a külső hőmérséklet nem mér, illetve hogy a befúvás iránya mindenhová megy? Nem oda fúj, ahol leállítás előtt, hanem mindenhová.
Sziasztok Kályha dokik ! Van egy 24V-os Webasto D1L kályhám,régi manuál termosztát kapcsolóval amit szeretnék lecserélni.Kérdésem a következő: Eberspacher 22100 (303300)vagy a webasto 85339 A ,melyik program kapcsoló illeszthető hozzá ? Válaszotokat előre is köszönöm !
Igen pont úgy, Melegen más az ellenállása az izzítónak, mint hidegen, ebből tudja, hogy épp működik-e vagy sem. Így nagyon fontos, hogy megfelelő legyen az ellenállása. A használat során az ellenállás növekedik, ami ha tűréshatáron kívül esik, akkor a kályha letilt, hibával leáll.
Az izzo ami a kalyhaba van, mint langor, hogyan mukodik ? Hogyan erzekeli hogy eg-e a tuz vagy sem ? Esetleg idonkent lemeri az elektronika az ellenallasat az izzonak ? Ha nem akkor hogy ?
A masik, az itteni kapcsolas , K-line, esetleg megtenne az adapter szerepet egy diagolashoz ?
Üdv szakik. Kaptam 2db Eberspacher d3wz kályhát szivattyúval és üzemanyag pompával.kábelt nem kaptam hozzá. A csati lábkiosztásával tudna segíteni valaki. Konkrétan arra lenne szükségem, hogy melyik a víz szivattyú és üzemanyag pumpa vezetéke. Azt sem tudom hogy jó-e, egyenlőre csak ki kellene próbálni őket.
Esetleg tudnatok valami aramkort linkelni amivel csatlakoztathatnam a diag kivezetest egy szamitogephez ?
Valami USB vagy serial adaptert (elektronikaban azert nem vagyok eppen kezdo) ha nem tul bonyolult es ossze tudnam hozni, akkor belevagnam es megepitenem.
Hat annyira nem vagyok jartas e temaba hogy ismerjem tokeletesen, fulerol-farkara a gyertya mukodeset a kalyhaba. Ha esetleg odalett (habar kiizzik) akkor nem en rontottam el, mert az szornyu lenne hogy sajat kezuleg tegyem tonkre. (valami bovebb leirast azert elfogadnek - linket, rola)
Az auto 2003-as, nem 2007-es.
Ami engem meglepett az hogy a hutofolyadek keringeto szivattyu nem a kalyhara van kotve, hanem az auto elektronikajara.
De latva az itteni leirtakat, tenyleg eloszor megprobalom a diagolast valahol (nem valoszinu, de ha tud valaki kozuletek ilyesmit Marosvasarhelyen, vagy kornyeken, halas lennem neki).
egyrészt a 2007-es fűtés már can bus-os.......nem lesz jó neked.másrészt ha ezt meghalja egy beszerelő h "előre" dolgozol neki el sem fogja vállalni.vagy felétek divat az h kuplungozásnál te már leszeded a váltót előre?
hidd el nem lesz olcsóbb ha megpróbálsz dolgozni rajta.....és jobb sem lesz.amelyik szerelő elvállalja így az a legalja lehet.
Illetve ha túl bonyolult akkor keresnék egy szakembert Pécs vonzáskörzetében (esetleg távolabb is), aki szakszerűen be tudná nekem kötni a rendszert. Illetve ha valami útmutatást tudna adni nekem egy hozzáértő, akkor előre kiépíteném a rendszer egyes elemeit (az elhelyezés nem bonyolult mivel lehetett ezt gyári kiegészítőként kapni, a váznyúlványon meg van a gyári helye, a kazánhoz meg a konzol), üzemanyag ellátáshoz a cső, üzemanyagpumpa elhelyezése, stb. , hogy azzal is előrébb legyünk.