Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.21 0 0 98967

Egyébként azért kérdeztem hogy mivel mosta mert annak függvényében más és más lehet az okozott kár. Nyákot egyébként tudomásom nem szoktak és nem is szabad mosni, főleg úgy nem hogy smd vagy más alkatrészek vannak rajta. Ezeknek nem tesz jót semmilyen folyadék.

Előzmény: alsó madárfogás (98966)
alsó madárfogás Creative Commons License 2016.01.21 -1 0 98966

Hát, ezzel sokra megy barátunk. :-) De igazad van, a mellékelt ábra alapján.

Előzmény: Törölt nick (98965)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.21 -2 1 98965

Ha működött, akkor miért kellett megmosni? Mivel mostad? Alapvető szabály, hogy ami működik azt nem kell megszerelni, mert az ilyeneknek az lesz a vége hogy nem fog menni.

Előzmény: legviszontabb (98964)
legviszontabb Creative Commons License 2016.01.21 -1 1 98964

Sziasztok!

 

Kérhetek egy kis segítséget Deák Gigant bekötés kapcsán? Az egész bele olyan érdekes, na mindegy nem ez a lényeg.

 Kicsit fel lett újítva(kaszni igazítás, festés srb), mondom megtisztítom a nyáklapot, szépen megjelöltem, mi hol volt, aztán mosás után semmi nem volt rajta, azóta próbálgatom, de nem jön össze. Hol a motor, hol a világítás működik tökéletesen(ide-oda), hol egyik irányba megy és világít is, a másikba semmi, hol meg semmi nincs egyáltalán nem csinál semmit egyik irányban sem. Volt egy zsinór ami ilyen hurok volt, egyik érintkezőt a másikkal kötötte össze. Itt és a motor kábeleinél lehet a gebasz.

Más elvileg nem lehet baj, mert sok éve tökéletesen működött.

Ez a nyáklaposdi nem az én világom!:) De előbb-utóbb bele jövök, bele kell jönnöm-ez a jövő. De hát a tapasztalat egyenesen arányos a tönkretett dolgok számával......

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

http://indafoto.hu/mozdonyos/gigant_bekotes

 

Üdv,

Váltógyártó Creative Commons License 2016.01.21 0 0 98963

Mostani projectek, hosszú H0 és hosszú H0e váltók! :-)

 

Több kép ITT és ITT!

 

 

nazareth Creative Commons License 2016.01.21 0 0 98962

Akkor már fölösleges a fedvény: "Logikusan a középső lenne a fekete" :)

Előzmény: Peti06 (98961)
Peti06 Creative Commons License 2016.01.21 0 0 98961

Köszi a segítséget, már ki is próbáltam!

Előzmény: nazareth (98960)
nazareth Creative Commons License 2016.01.21 0 0 98960

Logikusan a középső a fekete. És elvileg nem tehetsz kárt a hajtóműben, akármit akárhova érintesz (csak ne huzamosabb ideig csináld).

 

De ha jó erősen megragadod a csatlakozó-NYÁK-ot, le tudod húzni róla a fekete műanyag védőborítást, és akkor látni is fogod a színeket. A csatlakozó minden további nélkül visszanyomható a műanyagba.

Előzmény: Peti06 (98959)
Peti06 Creative Commons License 2016.01.21 0 0 98959

Sziasztok!

 

Azt szeretném kérdezni, hogy a lejjebb látható Roco angolváltónál, ha ki szeretném próbálni a váltó működését egy sima trafóval, akkor ez hogyan történne? A normál jobbos-balos váltókat már ki tudom próbálni, mert tudom hogy a fekete vezetékhez kell tartani állandóan a trafótól jövő egyik kábelt, a trafó másik kábelét pedig a váltó piros és zöld vezetékéhez kell érinteni felváltva. Ennél az angolváltónál is gondolom ugyanez lenne a helyzet, de mindegyik végén van egy csatlakozó (2. kép), aminél nem látom, hogy melyik szín hova van forrasztva. Látatlanba pedig nem szeretnék össze-vissza feszültséget adni rá, ezért kérném a Ti segítségeteket, hogy a csatlakazó melyik része a "fekete vezeték" ahova fixre rakom a trafó egyik kábelét? Előre is köszönöm a segítséget! Itt van a két kép amiről szó van:

 

C.Joe Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98958

Üdv. Talán a Märklinesek találkoztak már vele. Ebben a videobanhttps://www.youtube.com/watch?v=z3R8UD_Kq_8

 5.30tól 6.01-ig van egy terepasztal. Találkozott már vele valaki úgy, hogy akár a neve szerepelt vagy az építéséről szó volt valahol?

Köszönettel. Hátha valami régebbi szakújságban van az építéséről is szó.

Norbi_71 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98957

Szia!

Vakdugó nélkül nem működik. Dobj egy emailt, tudok adni Neked egyet. (Praktikusabb, mintha átkötögeted őket.)

Előzmény: ajkaposvár (98952)
Vonatguru Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98956

Még kiegészítve a mondandóm, hogy ebben a "katalógusos" narancssárgában nem fordultak elő, az száz. :)

Előzmény: Vonatguru (98955)
Vonatguru Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98955

Viszont a parkban lévő A26 040 olyan MÁV-os narancsnak tűnik nekem, nem kifakult pirosnak. 
Viszont ez nem változtat a tényen, hogy felhasználható a gép. :)

Előzmény: SÜNÖCSKe (98954)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98954

Az A26-os szerintem nálunk eredetileg (újonnan) csak kékben létezett, aztán attól függően, hogy a megrendelő hogyan kérte, később olyanra festették a főműhelyi javítás során. Viszont narancssárgával eddig csak a COLAS-nál találkoztam, pirosban viszont már láttam többet is (a napszítta-együttható különféle értékeivel korrigálva :) ). De van zöldben is, meg mostanra már a kék minden árnyalatában :)

Előzmény: Vonatguru (98951)
enigma1965 Creative Commons License 2016.01.18 0 2 98953

Én köszönöm, hogy érdeklődsz.

Még nagyon újkeletű a dolog, Zoli barátommal tavaly évvégén döntöttünk úgy, hogy keresünk társakat közösen együtt működve szeretnénk folytatni.

Eddig tartott a régi kapcsolatok felelevenítése, - nagy örömünkre pozitívak voltak a visszajelzések - most pedig meginterjuvoljuk a topic közösségét, hogy lenne-e olyan valaki, aki szívesen csatlakozna.

Tehát olyan mélyen szántó, rögzitett jellemzőt még az alakuló tematikáról nem tudok mondani, míg mindenkivel érdemben nem beszéltünk, de ami biztos idáig:

A tiszta véletlen úgy hozta, hogy aki idáig jelentkezett, abból mindenki TT-ben nyomul. Nem volt kitétel a konkrét méretarány felvállalása, és ezután sem lesz az. Nagyon szívesen látunk más méretarány képviselőit is soraink közt.

A másik fontos dolog amiben 100%-ban egyetértünk, az az utánpótlás nevelés. Szeretnénk iskolákban megjelenni a hobbi népszerűsítésével. Zoli barátomnak már van rutinja e téren, tehát nem a levegőbe lőjük a frázisokat.

A többi dolog még képlékeny. Ezekről inkább majd akkor beszélnék, ha valami konkrét dolog alakul.

Köszönöm, hogy elolvastátok, üdv enigma.

Előzmény: Wolf27 (98950)
ajkaposvár Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98952

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék ,hogy Fuggerth V43-as mozdonyom paneljéről hiányzik a "vakdugó" és nem tudom,hogy így is működik-e a mozdony vagy esetleg valahogy át lehet kötni a rendszert,hogy így is működjön.Esetleg nem tudjátok hol lehet ehhez a kis alkatrészhez hozzájutni?Válaszotokat előre is köszönöm!

 

Vonatguru Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98951

Ígértem, hogy frissítettem a bejegyzést. Bekerültek a Jägerndorfer újdonságai, illtve a Piko Railjet kiadásai is.


http://esemenynaplo.blog.hu/2016/01/11/2016-os_h0_vasutmodell_ujdonsagmustra

Wolf27 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98950

Köszönöm az invitálást! Nekünk van már Pesten egy csapatunk. Csak érdeklődnék, hogy mik a célok, irányvonal, méretarány, stb....
:-)

 

Előzmény: enigma1965 (98949)
enigma1965 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98949

Többen vagyunk Fehérvárról, de vannak szerte a megyéből is.

Ezért nem korlátozzuk le a városra.

Bár sajnos útiköltséget nem tudunk téríteni, de akár a megyén túlról is várunk mobilis tagokat. :)

Előzmény: Wolf27 (98947)
legviszontabb Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98948

Mennék, csak sajnos messze vagytok:(

Előzmény: enigma1965 (98946)
Wolf27 Creative Commons License 2016.01.18 0 0 98947

Székesfehérvár?

Előzmény: enigma1965 (98946)
enigma1965 Creative Commons License 2016.01.17 0 2 98946

Tisztelt topictársak!

 

Társakat szeretnénk toborozni egy Fejér megyei lokációval induló vasútmodellező klub létrejöttéhez.  Mindenkit szeretettel  várunk, aki ellenállhatatlan vágyat érez e nemes hobbi csoportosan elkövetett űzéséhez. Ha kezdő vagy, vagy éppen még csak kacérkodsz a hobbi elkezdésével akkor is köztünk a helyed ez nem lehet kifogás! (mi is kezdők vagyunk :)) ) Természetesen a tapasztalt öreg rókák érdeklődését is várjuk.

Érdeklődéseteket az én publikus e-mail címemre juttassátok el.

Üdv enigma

alsó madárfogás Creative Commons License 2016.01.17 -1 0 98945

Ja kérem, ha valaki a régmúltba réved. :-)

Előzmény: legviszontabb (98944)
legviszontabb Creative Commons License 2016.01.17 0 0 98944

Sajnos nekem sincs meg egyik sem, helyette tudok menni a 13-sal, de az meg nem volt ott, nem létezik már. Most is 2 készül, az egyik a 7-es, a másik a 8-as tehát ezek is kiesnek.:(

Előzmény: alsó madárfogás (98942)
alsó madárfogás Creative Commons License 2016.01.16 -1 0 98943

Pardon, kettőt.

Előzmény: alsó madárfogás (98942)
alsó madárfogás Creative Commons License 2016.01.16 -1 0 98942

Oké, de melyiket vállalod: a kokárdás vagy az amerikai csillagos Nohabot hozod? Minden mást ki tudok állítani, csak ezt a kettő nem. :-)

Előzmény: legviszontabb (98941)
legviszontabb Creative Commons License 2016.01.16 0 0 98941

Mikor lesz? Azon is ott leszek!:)

Előzmény: alsó madárfogás (98940)
alsó madárfogás Creative Commons License 2016.01.16 -1 0 98940

Úgy tervezem, lesz avatás, és ha lesz, akkor biztos akad videós is. :-) Jó lenne a valóságot utánozni. Ehhez a meglévő Nohabjaim nem elegendőek: a Hatos nálam narancs, és 021-es Kárpát sincs. Szegény cssz74 barátom még nem tudja, hogy be akarom vonni a projektbe, hisz' biztos van neki még csíkos, és az ex-strabagost is birtokolja.

Előzmény: petyka67 (98939)
petyka67 Creative Commons License 2016.01.16 0 0 98939

Nagyon szép így megemlékezni a "Négyeskéről"! Remélem lesz avatási ünnepség és lesz róla videó is! Gratulálok az ötlethez, megvalósításhoz! Szuper!

Előzmény: alsó madárfogás (98938)
alsó madárfogás Creative Commons License 2016.01.16 -1 1 98938

Folytatva a "tapolcásodást": ahogy az eredetijénél, itt is egy menthetetlen állapotú modell kapott így új esélyt.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!