A gép elindul szivatóval és nagy fordulaton megy 8-10 mp ig aztán leáll. ha a szivatót visszanyomom és gázt adok szintén leáll. Olyan mintha a benzin elfogyna, de ismét elindul, de csak ezt csinálja. Kérlek benneteket segítsetek, mit csináljak, vagy mit kell állítanom?? Űdv : István
Értem én, hogy ezt próbáltad belelátni, de nem így volt. Fondorlatosan rávettél, hogy kézbe vegyem azt a .. izé ... makárt, és mivel nem volt nálam papírzsepi, azt sem tudtam alkalmazni. Engem vészesen kezdesz emlékeztetni az ormányszóvivőre.
Nem oloy korban járok, hogy ne tudnám megkülönböztetni :) ez egy kéjes vigyor volt, hogy végre a kezembe foghattam guga Makitáját :) többet nem fordul elő, Budán egyszer volt kutyavásár. Innentől rángathatod a sajátodat, mert neked is van Makitád :)
Tényleg ? Mert tudok venni elvileg kedvezménnyel Stihl-t ami kerül 80-ba de a típusát sajnos nem tudták elmondani mert közvetítőn keresztül megy de azt mondták "még a vasat is átvágja" héten megyek megérdeklődni :)
Guga Jakab most komoly dugába dől. Kapott egy fuszeklit, és szerintem mióta olyan fűrésze is lett, amivel lehet fűrészelni, egyre nehezebb védeni a védhetetlent. Persze a renomé fontosabb !
Poénkodunk szerencsétlen makáron, azért az igazság az, hogy használható, és annyira természetesen nem rossz. A különböző tipusok sem egyformák. A 4610 egyszerűen siralmas, bűn rossz, a 6400 csak dögnehéz, a 7900 meg egészen jó. Sőt, szerintem az 5200 meg határozottan jó. Persze az igazából trójai, mert egy Sachs-Dolmar igazából. A katasztrófa az, hogy az ára röhejes, az alkarészek ára meg egyszerűen hihetetlen.
Én egyszer megfigyeltem egy Makárt természetes élőhelyén. A szomszédomban van egy ivarérett példány, az a narancssárga kitinpáncélos. De az eszi a fát rendesen.
Mindegyik ilyen szar lenne? Mert az árából nem erre gondolna az ember.
Az ember fura szerzet. Az elején gyermeki ártatlansággal tekint a világba, elhisz bármit bárkinek. Nevezzük őt makárosnak. Tökéletes áldozata a marketinges hazudozónak, elhiszi, hogy a szar a jó, pusztán azért, mert azt mondták. Mentsége, hogy nincs tapasztalata, hogy hisz az emberekben, és fel sem tételezi, hogy becsaphatják.
Aztán fejlődik, tapasztal, a szeme tágra nyílik. Rájön, hogy amit úgy érzett, hogy biztosan tud csak egy ócska hazugság. Ez egyre újabb megismerésekre készteti, már gondolkodik, megfigyel, és egyre jobban taszítja a marketing. Lassan ÉRTELMES EMBERRÉ VÁLIK. Meg Stihl és Husqvarna kedvelővé.