2x volt a reduktor felújítva és a normál szervízek(futómű, szíjak, stb. 1 hengerfejtömítés és falábú autógyilkos sofőr aki vezette.
Biztos, hogyne lenne az. Hacsak a km számláló nem csal. De 210000 km-el vettem, az autó 94-es és 2004-ben akkor már 5 éve benne volt az lpg. Lehet még több van benne. De mi ebben a furcsa?
Szóval nem sok; sőt kevés!!!! Szóval akkor van valakinek erről a két dologról valami infója???? / FreeForce; Ultragas System/ Vagy legalább annyi, hogy meddig olvassak vissza, ahol van róluk érdemi(!) info ;o)
Segítsetek! Az én Zavolim is csúnyán vált át. Illetve átváltás előtt 1x megtorpan. Már évekkel ezelőtt beletörődtem, de egy halvány reménysugár most megcsillant. Mi a teendő? Van szoftverem, kábelem, de elmegyek szakihoz is lehetőleg Miskolc környékén.
"Jelen felállás szerint sajnos minden autót hatósági vizsgáztatni kell, mivel elvették azt a jogot /egyenlőre/ amivel adatlapot tudtunk kiállítani, az okmányirodának. Én is simán benzinesként autózom." Ez most pontosan mit jelent? A tulajnak kell elmenni az okmányirodába és új forgalmit kérni?
én még nem hallottam olyat, hogy balesetben felrobbant volna a gáztartály
egy ismerősöm mesélte, hogy az olaszok teszteltek egy autót, felgyújtották, a benzintartály felrobbant, kirepítette a gáztartályt jó messzire, az meg nem robbant fel
Jelen felállás szerint sajnos minden autót hatósági vizsgáztatni kell, mivel elvették azt a jogot /egyenlőre/ amivel adatlapot tudtunk kiállítani, az okmányirodának. Én is simán benzinesként autózom.
Biztos, hogy kell hozzá új hatósági vizsga?
Én úgy tudom legrosszabb esetben új forgalmit állítanak ki (ennek van kiállítási díja), de az is lehet, hogy egyszerűen beírják a "hivatalos feljegyzések"-hez, hogy "benzin-gáz kettős üzemre átalakítva" -függ az okmányirodától vagy az ügyintézőtől, nem tudom. Mindenesetre nekem az előző gázos átalakításomnál az utóbbi történt kb. 7-8 éve, mondjuk annak a régebbi fajta forgalmija volt. Amit most év végén alakíttattam át, azt még el sem vittem bejegyeztetni, az lpg matricákat sem raktam még fel...
Az átkapcsolásra van egy ötletem. Van olyan funkció ahol ki lehet választani, hogy melyik gázszelep a "fő" szelep, a multi vagy az első elzáró szelep. Ott lehet variálni valamit, hogy a nyomás az átváltáskor már előbb felépüljön a Matrixokig, mielőtt átváltana. Ilyenkor nem nyít és zár vissza azonnal, hanem nyítva hagyja a szelepeket. nem emlékszem pontosan, látni kellene a programot.
akkor most mi lesz? "Iskolások" jöhetnek csak számításba ezek után?
Értem hogy 6-os acéllemez, de itt nyomás alatt van benne a gáz, ugye? Tulajdonképpen ez a "robbanás-dolog" az, ami aggaszt... télleg robbanhat ütközéskor? A hatósági vizsga alatt a műszaki vizsgát kell érteni?
- a gáz szerintem sokkal biztonságosabb mint a benzin. A gáztartály fala 6-os acél a benzin meg műanyag. - igen kint hagyhatod semmi baja nem lesz - bármennyit tankolhatsz, de az" 500Ft-ért kérek"-et nagyon nem szeretjük - Én nem tudok olyan alagútról ahova nem engednek be, mélygarázs viszont van - az átalakítás után le kell hatósági vizsgáztatni az autót, a zöldkártya benne van a vizsgában
Köszi az infót, remélem így is lesz, mert az autóval sincs baj.... ;) Olvasom közben a hozzászólásokat, Ti már igencsak rutinos gázautó-tulajok vagytok, én meg ráadásul műszaki analfabéta... Kérdeznék ilyeneket: - rémisztgetnek, hogy a pótkeréktartály felrobban ha valaki hátulról nekiütközik az autónak. Tényleg így van? - kint hagyható a kocsi egész nap a tűző napsütésben gázzal tele tartállyal? - minden esetben tele kell tankolni az autót, vagy tankolhatok akár csak 3000 ft-ért is gázt? - ha pl. elutazunk nyáron Görögországba, vannak olyan alagutak, útszakaszok, stb, ahova nem engedik be a gázüzemű autókat? Kapható autógáz a "balkáni" (Szerbia, Macedónia, Görögo.) országokban? Mely kutakat ajánljátok? Valakinek esetleg személyes tapasztalata ezügyben? - A rendszer beépítése során6azt követően milyen vizsgákra van szükség? Kell új zöldkártya, esetleg MV? Köszi a válaszokat (és bocsi az amatőrségért...) :)
Kell hozzá 1 mérleg ill. attól függ miből fejted 1 tömlő csatlakozókkal,amennyiben nagyobb a nyomás amiből fejted, ha nem akkor még szükséged lesz átfejtőre (kézi vagy motoros)