Keresés

Részletes keresés

M41 2180 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 19555

Már vagy 4 hónapja...

Előzmény: MBman (19554)
MBman Creative Commons License 2014.08.12 0 0 19554

Tegnap láttam a DUD-799-et, teljesen újra van fényezve az egész...

KZX003 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 19553

Mercedes Citaro teszt az ÉNYKK-nál: több mint száz fotó került fel a tesztről, a tesztbuszokról a gyoribuszok.hu-ra!

setra147 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 19552

Még egyben...

Előzmény: nemeza (19551)
nemeza Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19551

A váz még egyben van?

Előzmény: kem0001 (19545)
EKM-765 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19550

Ülés, üvegek, kapaszkodó, leszállásjelző meg egy csomó apróság jó más típushoz is.

Előzmény: MBman (19548)
torqmatic Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19549

Jól nézne ki, de úgy tűnik, hogy itt se igazán sikerült eltalálni, hogy mit kell színre fújni és mit kell feketíteni :/

Előzmény: Törölt nick (19537)
MBman Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19548

Kíváncsi lennék, az E92 bontott alkatrészeit melyik másik kocsikhoz használják :)

Előzmény: kem0001 (19545)
MBman Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19547

Mondjuk a mi helyijáratú buszainkban lévő "klímáknál" még a kis teljesítményű is jobb :)

Egyébként meg sűrű ajtónyitogatások mellett nehéz lehűteni az utasteret.

Az üléselrendezésbe talán a rendelésnél bele lehet szólni, bizonyos korlátok között.

Előzmény: MCA-001 (19543)
EKM-765 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19546

Akkor ezeknek reszeltek.

Előzmény: kem0001 (19545)
kem0001 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19545

A E92-t félig szétbontották már, de az E94G sincs jobb állapotban. Alkatrészbányák lettek lényegében.

Előzmény: EKM-765 (19544)
EKM-765 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19544

E94G- ből még csak a proto állt le? Az E92 még egyben van?

Előzmény: MBman (19542)
MCA-001 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19543

Azt a kijelentést, hogy mindenki elégedett velük azt cáfolom:)

Több hibája van:

- kis teljesítményű klíma

- a csukló részen szinte semmit sem ér a klíma

- az ülések elrendezése elég rossz

 

bővebben itt olvashatsz róluk: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9146054

Előzmény: MBman (19542)
MBman Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19542

Őszinte legyek, olyan sok értelmét nem látom ennek a tesztnek, a utasok hülyítésén kívül. Amikor láttam elhaladni, ömlött belőle a klíma kondenzvíz, végre klímás buszon utazhattak az egerszegiek is. Teljesen alacsonypadlós 4 ajtós városi busz, Pesten ilyenek járnak, kb 1 éve mindenki megelégedésére, még a hülye is látja, ha ott megfelelnek, akkor Egerszegen és Kanizsán is megfelelnének. (Csak nehogy 2szer annyit fogyasszanak, mint a jeleneg használt gépek :) )

Ezt leszámítva nem látom egyhamar esélyét, hogy új busz be lesz szerezve :). A Connecto-k 8-10 évesek, azok még minimum ennyit maradnak szerintem. A rábák illetve az E94G-k 14-15 évüket tapossák pár év még van bennük.

A berkhof Volvo-k járnak még? esetleg azok helyére. Kanizsára meg rohadtul nem hiányzik csuklós, ha helyi kocsikkal járnak helyközibe.

Előzmény: KZX003 (19541)
KZX003 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 19541

Igen, délután már forgalomba állt pár kanyar erejéig.

Előzmény: MBman (19538)
kamant Creative Commons License 2014.08.05 0 0 19540
htibor Creative Commons License 2014.08.05 -1 0 19539

Telepfotó...

Előzmény: Törölt nick (19537)
MBman Creative Commons License 2014.08.05 0 0 19538

Ma a 11-es vonalán láttam.

Előzmény: KZX003 (19536)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.05 0 1 19537


 Elég jól mutat rajta.

Előzmény: setra147 (19518)
KZX003 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 19536

Már felkerült a zalaegerszegi tesztfutás részletes menetrendje.

Előzmény: KZX003 (19519)
M41 2180 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 19535

Amúgy szerintem GAC-243 és KNM-508 is selejt, ha szóba került a téma.

 

Aztán amilyen gáz a jelenlegi helyzet (nem lehet már kettesével-négyesével venni a kis Setrákat) lehet fél év múlva felújítva látjuk őket viszont. Azt hiszem Te írtad anno (ha nem akkor elnézést kérek!), hogy a 462-őt már el is kezdték bontani, búcsúzhatunk tőle. Ehhez képest elég felújított állapotban került vissza. Nem is hittem a szememnek elsőre.

 

Előzmény: v w x y z (19531)
MBman Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19534

Na akkor így volt értelme a felújításnak :)

Normáliséknál a legramatyabb állapotú kocsit szoktálk tartaléksorba küldeni...

Előzmény: v w x y z (19530)
MBman Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19533

"kár hogy a protó E94G nem ment felújításra."

 

Kanizsán csuklós helyi fordák szűntek meg nem olyan nagyon régen. Ezen kívül valaki írta korábban, hogy helyi Mercedes Connectok is végeztek helyközi járatot, helyi üzemnél biztos, hogy nincs szükség csuklósra, szóval eleve esélytelen volt a felújítása.

Előzmény: 89Ádám (19529)
MBman Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19532

Gondolom a többi E94G-hez használják donornak, azért hagyták kanizsán.

Előzmény: v w x y z (19531)
v w x y z Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19531

Ott áll a selejt sorban ugyanúgy. Egy-két évig belezik ott őket aztán mennek a vasba. Amúgy szerintem GAC-243 és KNM-508 is selejt, ha szóba került a téma.

Előzmény: 89Ádám (19529)
v w x y z Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19530

Tartalék most is.

Előzmény: BENczúr utca (19528)
89Ádám Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19529

Köszönöm, kár hogy a protó E94G nem ment felújításra.  

Néhány hónapja volt netes kép, amint selejtként már kissé megbontva áll a telepen. Mi lehet vele mostanság?

Előzmény: v w x y z (19527)
BENczúr utca Creative Commons License 2014.08.03 0 0 19528

462 maradt tartalék felújítása után?

Előzmény: v w x y z (19527)
v w x y z Creative Commons License 2014.08.02 0 1 19527

DUD-462 és 575 kapott felújítást.

Előzmény: 89Ádám (19525)
Takszi55 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 19526

Nem tudom, hol nézted, de a Kisalföld eddg 13 395/E95-öt vágott ki, amik 2 kivételével mind '93-94-es gyártásúak voltak, a két kivételből meg az egyik kiégett, a másik meg balesetes. A helyis selejtekről meg csak anyit, hogy a legutolsó menetrendváltáskor feleslegessé váltak, és mivel ezek voltak a legöregebbek/legdrágább üzeműek, logikusan nekik kellett menni. A proto E99-nek meg sajnos akkora váztörése volt, hogy nem érte meg megcsinálni, eredeileg csak műszakira állt le, ráadásul munkája sem nagyon lenne már.

Előzmény: MBman (19522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!