Őszinte legyek, olyan sok értelmét nem látom ennek a tesztnek, a utasok hülyítésén kívül. Amikor láttam elhaladni, ömlött belőle a klíma kondenzvíz, végre klímás buszon utazhattak az egerszegiek is. Teljesen alacsonypadlós 4 ajtós városi busz, Pesten ilyenek járnak, kb 1 éve mindenki megelégedésére, még a hülye is látja, ha ott megfelelnek, akkor Egerszegen és Kanizsán is megfelelnének. (Csak nehogy 2szer annyit fogyasszanak, mint a jeleneg használt gépek :) )
Ezt leszámítva nem látom egyhamar esélyét, hogy új busz be lesz szerezve :). A Connecto-k 8-10 évesek, azok még minimum ennyit maradnak szerintem. A rábák illetve az E94G-k 14-15 évüket tapossák pár év még van bennük.
A berkhof Volvo-k járnak még? esetleg azok helyére. Kanizsára meg rohadtul nem hiányzik csuklós, ha helyi kocsikkal járnak helyközibe.
Amúgy szerintem GAC-243 és KNM-508 is selejt, ha szóba került a téma.
Aztán amilyen gáz a jelenlegi helyzet (nem lehet már kettesével-négyesével venni a kis Setrákat) lehet fél év múlva felújítva látjuk őket viszont. Azt hiszem Te írtad anno (ha nem akkor elnézést kérek!), hogy a 462-őt már el is kezdték bontani, búcsúzhatunk tőle. Ehhez képest elég felújított állapotban került vissza. Nem is hittem a szememnek elsőre.
Kanizsán csuklós helyi fordák szűntek meg nem olyan nagyon régen. Ezen kívül valaki írta korábban, hogy helyi Mercedes Connectok is végeztek helyközi járatot, helyi üzemnél biztos, hogy nincs szükség csuklósra, szóval eleve esélytelen volt a felújítása.
Ott áll a selejt sorban ugyanúgy. Egy-két évig belezik ott őket aztán mennek a vasba. Amúgy szerintem GAC-243 és KNM-508 is selejt, ha szóba került a téma.
Nem tudom, hol nézted, de a Kisalföld eddg 13 395/E95-öt vágott ki, amik 2 kivételével mind '93-94-es gyártásúak voltak, a két kivételből meg az egyik kiégett, a másik meg balesetes. A helyis selejtekről meg csak anyit, hogy a legutolsó menetrendváltáskor feleslegessé váltak, és mivel ezek voltak a legöregebbek/legdrágább üzeműek, logikusan nekik kellett menni. A proto E99-nek meg sajnos akkora váztörése volt, hogy nem érte meg megcsinálni, eredeileg csak műszakira állt le, ráadásul munkája sem nagyon lenne már.