Utána néztem hogy igaz-e a hír miszerint jön Szegedről 3 darab Ikarus 260-as. Elmentem a szerelő műhelyhez és kiderült, hogy igaz. Este 7-kor is még a 3 darab "új" buszon dolgoztak.
Nem fogom bezárni az orrod előtt az ajtót...:), ha egyértelmű az utazási szándékod. Rengeteg tapasztalatom van, ugyanis gyermekkorom óta utasként ülök a buszon, illetve mai napig is azzal utazom, mindkét oldalról látom a dolgokat, bár aki magtapasztalja a vezetői oldalt is, sok mindent másképpen lát, pl. öbölből kifelé araszoló megtört csuki 4-ik ajtajánál álló Utas, aki már nem látszik a tükörbők és persze a 16 méterre levő tükörből már a buszvezető, sőt még a tükör sem látszik, de az ottmaradt Utas szentül állítja, hogy gúnyosan vigyorgott a buszvezető. Az ilyen panaszt hallva a megállóban utasként és egyben buszvezetőként csak mosolyogni lehet, míg kívülről mindenki vele ért egyet, vagy a piaccsarnok ajtajából utánfutóval 2 km/h val sprintelő nagyi szitkozódását hallgatni, hogy otthagyta a busz. Szóval vannak olyan dolgok, amiket másképp lát az ember, miután látja a technikai és egyéb korlátokat, amik megnehezítik a buszvezetők munkáját, s lehetne sorolni. Engem is hagyott már ott busz(még volánosként is), tudom milyen, van, amiben igazat is adhatnék, de Volánosként ilyet nem fogok...:)
Sziasztok! Jövőhéten egy pár napot Szabolcsban fogok tölteni. Érdemes átnézni Szatmárnémetibe (Satu Mare), vagy ne számítsak Ikarusra? Esetleg egy holnapot tudnátok adni, ami nagyjából bemutatja az ottani buszokat? Köszi mindenkinek, aki segít!
Én ezzel kapcsolatban "belülről" tudok nyilatkozni,mert vezettem a Szabolcs-Volán Zrt tulajdonában lévő összes Solarist IFR-től LHD-ig,de azt biztosan állíthatom,hogy a CREDO-t meg sem közelíti egyik sem!!!Konkrét bajom egyikkel sincs,igaz a helyi,és a helyközi közlekedés teljesen más,de ami biztos,hogy a CREDO sosem hagyott cserben,pedig nem "mai gyerek"-FKA-649-ről beszélünk.
Azt is érdemes hozzátenni, hogy az első modellje a Solarisnak gyakorlatilag az Urbino. Mivel nekik '99-ben az lett az első saját típusuk. Előtte talán Neoplanokkal foglalkoztak. Nem akarom fikázni a Credot, mert az is mutat hajlamot a fejlődés felé, de ha az nézzük, hogy itt van az IZM-238, még tíz évesen is busz (igaz nem volt előtte használva), de ha összehasonlítjuk egy 2002-es Credoval, hát van különbség nem is kevés. De ha a mi 2010-es Kunságos Credoinkkal hasonlítanánk össze még akkor is kérdés nélkül a Solaris nyerne. Alakul a Credo is, de ahhoz képest, hogy nagyjából egyszerre kezdtek buszt gyártani előrébb jár a Solaris és nem azzal a két évvel amivel a Credo később indult.
Imádom a régi magyar filmeket, bár kevés időm van mostanság filmezni. Jó ötletnek tartom, hogy ilyen lehetőségek vannak 1 plázában, vásárlás közben pl tök szívesen beülnék megnézni 1 ilyen filmet, persze ha lenne rá időm. :D
Én még nem használtam nagyon Nyíregyházán a közösségi közlekedést, mert általában ha mentem mindig kocsival voltam, pl most a napokban is jártam arra 1 ismerősömnél, elnéztünk a plázába is, ahol tök jó régi magyar filmeket vetítettek és be lehetett ülni ingyen megnézni. Aki ott lakik és ráér szerintem érdemes kilátogatni, jó kis programok voltak.
Ha a JSZ-373 már nem jön ki forgalomba, az azt jelenti, hogy az ELS nálunk marad. Azért durva lenne ismét egy busszal csökkenne a helyi állomány. Sőt, kettővel, ha AVE-227-et is ide számoljuk.
Az AVE-361-gyel és az ELJ-433-mal mi a helyzet? itt vannak még?