ha a gyári bilincsel rakod össze akkor nincs gond.....nem kell semmi extra dolog hozzá.felxicső a kályha csonkjára és jól meghúz a bilincs.....cső meg csak 80 cm-es darabban kapható......és nem olcsó.vki lejjebb elvileg talált erre megoldást amit én is kiváncsian várok.
Egyszer sikerült elindítanom beindult a ventilátor,izzított,és a tápszivattyú is dolgozott.Megállítottam,és utána nem indult el csak az elektronikában valami kattan egyet és ennyi.
csere.....ezt a betekerembandázsaldolgot meg kibírod majd röhögés nélkül amikor szétcsúszik és ott elkezd a nem túl hideg kipuffgáz randalírozni........ugyebár bömbiben álltalában be van zárva a kályha.......folytassam?
Sziasztok szeretnék segítséget kérni,hogy opel D3Wz kályhát el lehet-e indítani simán kapcsolóval? 6 vezetékes a csatlakozója.a tápszivattyú külön vezetéken jön ki az elektronikából.
el sem indul vagy egyéb probléma jelentkezik? Az autó E85 -re van felprogramozva, és nem szeretnék berakni üzemanyag tankot pluszban a kályhának, ezért lenne érdekes.
urak valaki tajékoztato jelleggel adna nekem infot,mennyibe kerulne a sharan dzw 5 os kalyha kapcsolos megoldassal allová alakitasa? ez a kieg engem idegesit,
Nekem még nem sikerült a 3kW-os kályhával szót értenem VCDS-el. :-/ Igaz, én csak a Sharanok kályháját ismerem, de azokban be sincs kötve az autóba a kályha diagszálja.
Az a szita eredetileg is lyukas, és külön nem cserélhető, legalábbis én eddig csak olyat láttam ezekből, ami a lángcsővel egybe van építve.
Hogyan állapítottad meg, hogy az izzító jó??? (gyanítom, hogy mégsem jó)
Szétszedtem, izzító jó, jeladók jók. Üzemszerű állapotban indul szépen, ventilátor pörög, adagolószivattyú kattog, óriási füst és nem gyullad be a gázolaj, majd üzemanyagszivattyú állj! kiszellőztet, próbál később újra indulni.
Újra szétszedtem és azt láttam, hogy a gyertyát körülvevő szita ki van foszladozva és enyhén kokszos is, ráadásul ami az égést elősegítené légjárat el van dugulva (ami a ventilátortól a gyertyához vezető kis légút).
Gyanítom a hiba ez lehet. mindent tisztítottam már csak egy új szita kellene... de vajon mi az ára itthon??? Tudsz segíteni ebben?
Nekem a vcds-ben van külön ikon a fűtéshez (ext. heat) viszont becsapós (!!!!!!!), mert a vag-com ban is lehetséges, hogy csak a motor diagnosztikában találsz a measuring blocks -ok között mérési eredményeket!!!
Nem biztos, hogy közvetlen tudod diagozni - csak egy ötlet, hátha segít neked is.
Egyszerűbb lenne rádugni egy diag készüléket és megkérdezni a kályhát, hogy mi a nyűgje.
Ha indulna---(amennyiben ez azt jelenti, hogy hallod egy rövid időre a ventilátorát) akkor nem biztosíték baja van. Nincs más biztosítéka mint ami a biztosítéktáblán van. Amúgy sincs olyan biztosítéka ami egyedül csak a kályhához tartozna. De mindezt legegyszerűbb megnézni a kályhánál a csatlakozójában.