Használtból is olyat érdemes venni, ami rendbe van téve. Ezek a 10 éves, ledrótkefézett kályhák lehet, hogy beindulnak most, de szinte biztos, hogy nem sokáig mennek. Én is ilyet vettem, először működött, aztán egyszer csak nem akart elindulni. A tömítés szét volt benne égve, kályha le, új tömítés, működött. Nem sokkal később izzító hiba, kályha le, csere újra, működött. Ha minden alkalommal fel kell jönnöd ezért Pestre és kifizetni az alkatrészt és munkadíjat, akkor könnyen belemegy még pár 10ezres...
Uh sztem is csak olyantól vegyél aki beépíti és vállal is rá garanciát. Úgy a tiszta.
Köszönöm a kielégítő választ,akkor lehet Budapest lesz belőle.Egyébként én nem hibáztatnám a szakembert aki beépíti és működik a rendszer aztán pár nap mulva meg makacsolja magát.Persze én is vissza mennék:)csak azért hogy cserélje benne amit kell,ha nem újat vesz az ember ez sajnos benne van a pakliban.Ezért nem is reklamálnék,új esetében már valószinű más lenne a helyzet.
Nem is az úti költség, hanem a mozi ára dobja meg a költségvetést! :D
Milyen szar is, hogy ott kellett szenvednem a moziban valami filmen, amíg Ti kényelmesen heverésztetek a kocsiban (néha fejjel lefelé), és beszereltétek a cuccot! :D
ha megfelelő helyről veszel használtat akkor maga az a tény h használt a kályha nem negativum.viszont én sem épitek be hozott kályhát,mert hiába beszélem meg a kuncsafttal h beépitem,működik aztán menjen isten hirével.....ha elromlik csak hozzám jön vissza és elkezdődik a huzavona h mitől ment tönkre.....mindig azt mondják h tuti a beépitéstől,mert előtte működött.ne ezért inkább kikerülöm az ilyen konfliktusokat....volt belőle pár elhiheted.
olyantól vegyél aki be is épiti......viszont nem értem h egy korrekt munkáért miért akkora áldozat debrecenből feljönni budapestre......ha az utiköltség ennyit jelent akkor a beépités ára le fog taglózni.
az otthoni beépitésről meg annyit h neki állhatsz.....de rájössz elég hamar h jobban jártál volna ha rábizod egy olyanra akinél adott minden feltétel a jó munkához.ez a fűtés veszélyes üzem.......
Ezek szerint használtat nem érdemes venni,mert senki nem építi be!?Jófogáson árul egy úriember többet is és be is építi azt irja,csak ő Pesten van én viszont Debrecenben ahol lenne is eladó csak azt nem tudom ki építené be.2-300ezer meg egy új szettért nekem sok.Te milyen megoldást ajánlanál?Fórumozók segítségével esetleg kössem be magamnak?Sajnos nem vagyok egy túlzottan müszaki ember :(
Érdekes... nem értem, ebben egy stift van külön szerelhető, kihúzható, és sajna hosszában is van rajta nyílás- láthatóan szétégett, (a stiften), ami szerintem gátolja a működésében.
Lehetséges, hogy a rajta lévő címke nem valós???
Át tették egy valamilyen készülékről, úgymond legyen neve a gyereknek?????
A belseje szemre megegyezik a D5WZ-vel(ovális elektronika csatlakozó), mindösszesen a motor feszültsége kisebb a D5WZ-hez képest és sejtem, hogy a vezérlő még különbözik persze.
koszonom ,nem akarom offolni a topikot csak gépmunkaznak vagy szerelik is? mert most jon az olaj termelési próba,ha emelkedik a sznt nyitok egy olajkutat(vagy felgyujtom,) szoval szombathely? neten lattam regi telefont sorkapocs kivezetessel eberhez olyat be tudsz kotni?:9
SZIASZTOK! KÖVETKEZŐ PROBLÉMÁVAL KÜSZKÖDÖK.VAN EGY 2004-ES GALAXY-m ,2014 -ben AZ AUTÓ KIEGÉSZÍTŐ FÜTÉSESRŐL ÁT LETT ALAKÍTVA TELEFONON INDÍTHATÓVÁ + KAPOTT EGY ÚJ VEZÉRLŐ PANELT ÉS IZZÍTÓ GYERTYÁT. MÁR A EBERSPACHER HYDRONIC 2 VAN ALATTA. EGY TELET SZÉPEN ÜZEMELT,CSAK AZ AKKUMAT SZÍVTA LE.EZT MEGELŐZVE VETTEM NAGYOBB TELJESÍTMÉNYŰ AKKUT.FŰTÉSI SZEZON KEZDETEKOR JÖTTEK A PROBLÉMÁK. TELEFONRÓL INDÍTVA KB 2 PERCEN BELÜL LEÁLLT.KIOLVASTATAM MŰKÖDTETŐ FESZÜLTSÉG 11V ALÁ CSÖKKENT A KÁLYHA INDULÁSKOR. EZÉRT LETILTOTT. KÜLÖNBÖZŐ HIBAKÓDOK KERÜLTEK TÖRLÉSRE AMIK NEM TÜNTEK VALÓSNAK MERT A TESZTEK ALATT A KÁLYHA PARAMÉTEREI EZT NEM IGAZOLTÁK. TISZTELT FÓRUMOZOK SZERINTETEK HOL A HIBA.
A képen nem az én kiegfütésem van. A belinkelt oldalról való. (Igaz én a saját izzitógyertyámat még nem póbáltam.) Az enyém csak pontosan ugyan olyan. A gondom a szitával van, hogy kell-e bele?
A többi képen az izzitógyertya nem közvetlenül az aluházba csavarodik hanem egy "összekötő" toldásba amiből ki lehet emelni a szitát. Ezért vagyok tanácstalan.
A kerámia gyertyáról én is olvastam, hogy sokkal jobb, de azért köszi a tippet.
És azt honnan fogom tudni, hogy ez szitás-e ? Ha nem nagy kérés. Mert nem szertném úgy visszarakni, hogy utánna tönkretegyegyem. Azért szedtem szét mert vezeték szakadás volt. Azt megforrasztottam de már ha lent van akkor gondoltam, megtakaritgatom meg az izzitógyertyához hozzáfértem és kivettem, hogy milyen állapotban van. De most nem tudom mitévő legyek. Mióta nálam van az autó nem müködött egyszer sem. De az előző gazdája sajnos nagy varázsló volt és több helyen is találkoztam már "érdekes" megoldásaival.
Azt szeretném megtudni, hogy a D3W Z kiegfütésben kell-e lennie izzitógyertyát védő hálónak. Mert az enyémben nem találtam amikor szétszedtem. Igaz csak az izzitógyertyát vettem ki.(onnan nem kellene látnom?)
Egyes oldalakon azt irják (már ha jól forditom), hogy csak a D5W től van benne. Máshol meg két félét is leirnak.
Az izzitó gyertya fészkére rámértem csak 8 mm átmérőjü, mig a védőháló vastagabb átmérője 8.5 mm. A kiegfütés gyári száma 77848AA illetve még 701815071 van rajta.
Az enyém pontosan ilyen, az izzitógyertya egyből az alu házba tekeredik bele.
Esetleg ha valaki tud egy jó szakit nyíregyháza környékén az is jól jönne.