Úgy látszik, hasonló utat jársz be, mint régeben én is. :-)
Nekem van ilyen Br218. Egy ROCO modell után vettem, amit a fiaim már eléggé leamortizáltak és olyan lassan érkeztek hozzá az alkatrészek, hogy addig is megvettem ezt. Nem rossz. Játékra kiváló. Számomra mindenképpen pozitív, hogy nincs tapadógyűrűs kerék. Strapabíró. Az egyik vezetőállásban van mozdonyvezető. Ha egy komolyabb, ugyanezen modellt teszel az mellé, akkor látszik, hogy ez azért Hobby, de önmagában egy szép modell. Hátránya: 1-2V-nál egyszer csak megindul minden gyorsítás nélkül, vagyis lassúmenet az nincs (itt a nagyon szép lassúmenetről írok). Megrántja a kocsikat és indul.
A régebbi ROCO modellem is a legegyszerűbbek közül való. Az anno olcsóbb volt, mint ez, de utolsó darab lévén akciós ár volt. Két fontos különbség: A ROCO hajtása sokkal finomabb. A modell szebb, de cserébe törékenyebb.
Olcsó, rengeteget adtak el belőle - és ha ez a korszak (Ep. IV.), illetve a vasúttársaság (a régi DB) szimpatikus, meg kell venni. Ennél olcsóbban forgóvázas mozdony nem is tudom, van-e. És otthoni (normális) használat esetén vélhetően örök élet adatik neki.
Arra érdemes ügyelni, hogy hozzávaló (kék, zöld, bordó) német vagonokkal hiteles.
Ez valamelyik igazi alapján, vagy fantázia? Mekkora lesz? Az enyém végül a helyhiány miatt minimál verziós maradt, bár most gondolkodom rajta, hogy a külső vár maradványaként néhány faldarabot még ráépítek.
Én csak beszélgetni jöttem ide. Attol gurultam be hogy a gigantomra (amivel több órát dolgoztam)lehulladékozták,nos én nem ezért tettem fel ,hogy a munkámat semmibevegyék érthető okok miatt. Na most nekem ezen járt az eszem egész végig (bevallom nagyon gyerekes viselkedés volt,figyelmen kívül kellet volna hagynom). Elnézéseteket kérem a viselkedésem miatt. Amit csináltam terepasztalt,azt nem tudom nevezhető-e vasútmodellezésnek. Az ,hogy a munkám számotokra értéktelen az teljesen érthető. Mégegyszer bocsánat.