Keresés

Részletes keresés

AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.03 0 0 13947

Helyi járatos buszok is kiírásra kerülnek?

 

Egyébként a pirosháznál a kijelzőn csak Nyírtura-Sényő, Székely-Nyíribrony irányba induló járatok kerülnek feltüntetésre? Mert ugye egy megállóval odébb állnak meg a Nagykállói, Bökönyi, Napkori, Besenyődi járatok, de azokat még sosem láttam kiírva.

Előzmény: PLACI (13944)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.03 0 0 13946

A GLL-869-nek (mint egy korábbi hozzászólásban a kép mutatja) lennie kell oldalsó kijelzőnek is. Én ma nem láttam rajta, elől viszont ugye ott az említett matrica, így azt sem látni, hogy ott van-e kijelző.

Lehetséges, hogy a HV kiszerelte őket.

Előzmény: PLACI (13934)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.03 0 0 13945

BPG-547 (az ELS-hez hasonlóan) előlre és hátulra kapot egy-egy tekerős táblát, valamint a szélvédőre egy Nyíregyháza matricát. 13-asra beforgatva láttam ma.

 

GLL-869 a telephelyen állt délután.

Előzmény: Credo EN 9,5 (13908)
PLACI Creative Commons License 2012.09.03 0 0 13944

:D

 

Azért a buszállomási belső kijelző is megér egy misét, tegnap 22.00-kor csak a fehérgyarmati volt helyesen kiírva indulóba, de a 2-es, 3-as, 6-os, meg a H32-es is ki volt írva. Vasárnapra. :)

Előzmény: AUTOSANdris (13943)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.03 0 0 13943

Sehol, ez csak saját észrevétel. :D

Előzmény: PLACI (13942)
PLACI Creative Commons License 2012.09.03 0 0 13942

Elvileg a vibrálás azt jelenti, hogy az adott busz a megállóban van/indulni fog azonnal.

 

Igen? És ez hol van leírva?

Előzmény: AUTOSANdris (13941)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13941

Igen, ezt én is észre vettem, van ahol tesztüzemet ír ki...

 

Elvileg a vibrálás azt jelenti, hogy az adott busz a megállóban van/indulni fog azonnal.

Előzmény: PLACI (13940)
PLACI Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13940

Hát, van is mit még rajtuk szerelni. Mikor hajnal 1-et mutat verőfényes napsütésben. :)

 

Valami leírás jó lenne, hogy milyen jelzései vannak, mert néha vibrál az indulási időpont, de azt nem tudom, hogy jelent valamit, vagy csak kontakthiba. :)

Előzmény: AUTOSANdris (13939)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13939

De az is ott van, hogy ez év február 13.-áig teljesen el is készülnek vele. Én a múlthéten még mindig láttam egy emberkét, aki a pirosháznál szerelte az utastájékoztatót.

Előzmény: PLACI (13938)
PLACI Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13938

Az  utasoldali dinamikus kommunikáció az Internetes és WAP-os eléréssel jön létre, mivel online megjeleníthető az adott megállóhoz érkezőjárat várható ideje, a késés(ek) vagy a siető járat(ok) feltüntetésével. Az átszállás biztosításának ellenőrizhetőségével az autóbusz-autóbusz átszállási lehetőségek is javulnak. 

 

http://www.szabolcsvolan.hu/eu_projekt/sajtokozlemeny20110607.pdf

Előzmény: AUTOSANdris (13937)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13937

Remélhetőleg nem lesz elfelejtve, hogy az is a projekt része.

Előzmény: PLACI (13936)
PLACI Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13936

Elvileg része a projektnek, még a mobiltelefonos követés is.

Gyakorlatilag meg...

Előzmény: AUTOSANdris (13935)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13935

Jó lesz a tekerős tábla, az az igazi. :D

Egyébként valaha elérhető lesz ez az online járakövetés? Ami van pl. Sopronban is.

Előzmény: PLACI (13934)
PLACI Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13934

Azért vigyáztak arra, nehogy a bérelt buszok használhassák a már beépített, és a Szabolcsos buszokkal teljes mértékben kompatibilis kijelzőjüket és pénztárgépeket (bár utóbbit nem láttam, hogy benne van-e). Nem, a drága kijelzőkre szépen ráragasztották a matricákat, nehogy véletlenül egy okos ember rájöjjön arra, hogy ha van kijelzőkép, akkor nem kell táblázni sem, sőt, a forgalomirányítási rendszerben is azonnal látszik a busz. Áááá [fejfogás].

Hiszen tudjuk, hogy úgysem 2 hétre maradnak itt...

Előzmény: AUTOSANdris (13930)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13933

Ezekre mángor kolléga tudna pontosabb választ adni.

Előzmény: gabesz919_II (13931)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13932

Ahol szükség lesz rájuk.

Előzmény: gabesz919_II (13931)
gabesz919_II Creative Commons License 2012.09.02 0 0 13931

És a másik szokásos kérdésem, amikor más Volán kocsijai vannak kölcsönben a Szabolcsnál:

Főképp mely vonalakon fognak előfordulni ezek a kocsik?

Előzmény: AUTOSANdris (13930)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.01 0 0 13930

Még csak most jöttek meg... Nyilván addig, amíg nem áll helyre a busz kiadás, ez pedig előreláthatatlan.

Előzmény: gabesz919_II (13929)
gabesz919_II Creative Commons License 2012.09.01 0 0 13929

Amúgy előreláthatólag meddig maradnak a Hajdús kocsik?

gabesz919_II Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13928

Holnap megyek a fateromékkal Nyíregyre bevásárolni, remélem lesz szerencsém valamelyik 415-öshöz vagy BPG-547-hez. ELS-245-höz már hónapokkal korábban volt.

Előzmény: PLACI (13927)
PLACI Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13927

Mit tudom én...

Kék volt és négy kereke volt. :)

Előzmény: gabesz919_II (13926)
gabesz919_II Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13926

Melyik volt az a kettő?

Előzmény: PLACI (13925)
PLACI Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13925

Pont azért nem vitték. :)

 

Egyébiránt ma délután 2 db HV-s 415-os ment a Kemecsei úton kifelé a Nyírség utcánál. :-O

Előzmény: torqmatic (13913)
PLACI Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13924

Jó, akkor megbeszéltük. :)

 

A 17-es új útvonala legyen Derkovits-Legyező-Szélsőbokori-Ív-Fészek-Tiszavasvári út - Esélycentrum és vissza.

 

23-as megszűnik, 9Y-os a Fészeken megy, csak műszakváltáskor, emellett átnevezni 9-esre, mert már rég nincsen ilyen.

A 19-est is megszüntetném, aki dolgozó, annak úgyis bérlete van, tehát a központban át tud szállni a SUK felé. Ebből a felszabaduló teljesítményből pedig lehet gazdálkodni, pl. hétvégi sűrítés a 3, 6, 10, 13 vonalakra, mert azok katasztrofálisak.

Előzmény: ttpityu (13923)
ttpityu Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13923

Te említetted az Ív utcai megállót, ara mondtam, hogy nem lenne veszedelmes, ha nem lenne, mert első gondolatom nyílegyenesen kivitte volna a járatot, de az általad javasolt útvonallal én is egyet tudnék érteni, jóval hasznosabb lenne.

 

Ha meg a 9y menne a Fészek utcán, s nem a Derkovicson, akkor végképp nem is kéne 23-as. Nincs semmi értelme most se, már rég nincs varroda.

 

A Fészek utcai ABC hajszálra (+- 1 banán) 100 méterre vana Fészek-Legyező sarkán levő megállótól. Mire körbement  busz, addig simán haza lehet érni, sok esetben láttam, amikor már az Ív utcánál is tovább értek a leszállók, aki meg kivárta a pár percet, míg körbement a busz..hmm...mondjuk kényelemből, sétáljon 100 métert, abba nem lehet belehalni, a 13-ashoz jóval többet kell sétálni jóval több embernek. A közelben levő 2 megállóba simán ki lehet sétálni.

 

De a döntés nem a miénk...

Előzmény: PLACI (13921)
gabesz919_II Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13922

Igen, a Trampokra gondoltam. Nekem sincs semmi bajom az A1012-esekkel.

Előzmény: AUTOSANdris (13918)
PLACI Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13921

Melyik útvonalamat tartod megfelelőnek? Mert pont abban benne van az Ív utca, csak a Fészek utcai ABC esik ki.

 

A város meg úgyis kifizeti a többletköltséget (papíron). :)))

 

 

A 23-as én nem is vinném a Huszár telepre, csak a Gumigyárhoz, és csak műszakváltáskor. Akik a Huszár telepig utaznak, úgysem fizetnek érte semmit...

Előzmény: ttpityu (13920)
ttpityu Creative Commons License 2012.08.31 0 0 13920

Az ív utcai megálló nem egy überbrutáél forgalmas hely. Ha meg azt nézzük, hogy azt a 120 m-t ki lehetne sétálni. A 14-esen van, ahol többet sétálnak, meg jó pár járatnál is. Az általad felvetett útvonal nagyon is megfelelő lenne, a többletköltség pedig olyan, hogy minden pénzbe kerül, de valamit valamiért. A 23-ast pl nem kellene járatni csak a 9y szerinti munkaidőbeszosztással, azon meg lehetne spórolni a többlet költséget.

Előzmény: PLACI (13904)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.08.30 0 0 13919

Nekem személy szerint semmi bajom az Autosanokkal. Mint helyközi busz teljesen megállják a helyüket. Viszont nálatok az a két darab A1012 tényleg értelmetlen.

Előzmény: torqmatic (13913)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.08.30 0 0 13918

Szerintem te a Trampokra gondolsz. A nálunk nagy darabszámban futó A1012-eseknek semmi baj a formai világukkal, sőt.

Előzmény: gabesz919_II (13914)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!