Egyébként a pirosháznál a kijelzőn csak Nyírtura-Sényő, Székely-Nyíribrony irányba induló járatok kerülnek feltüntetésre? Mert ugye egy megállóval odébb állnak meg a Nagykállói, Bökönyi, Napkori, Besenyődi járatok, de azokat még sosem láttam kiírva.
A GLL-869-nek (mint egy korábbi hozzászólásban a kép mutatja) lennie kell oldalsó kijelzőnek is. Én ma nem láttam rajta, elől viszont ugye ott az említett matrica, így azt sem látni, hogy ott van-e kijelző.
BPG-547 (az ELS-hez hasonlóan) előlre és hátulra kapot egy-egy tekerős táblát, valamint a szélvédőre egy Nyíregyháza matricát. 13-asra beforgatva láttam ma.
Azért a buszállomási belső kijelző is megér egy misét, tegnap 22.00-kor csak a fehérgyarmati volt helyesen kiírva indulóba, de a 2-es, 3-as, 6-os, meg a H32-es is ki volt írva. Vasárnapra. :)
Hát, van is mit még rajtuk szerelni. Mikor hajnal 1-et mutat verőfényes napsütésben. :)
Valami leírás jó lenne, hogy milyen jelzései vannak, mert néha vibrál az indulási időpont, de azt nem tudom, hogy jelent valamit, vagy csak kontakthiba. :)
De az is ott van, hogy ez év február 13.-áig teljesen el is készülnek vele. Én a múlthéten még mindig láttam egy emberkét, aki a pirosháznál szerelte az utastájékoztatót.
Az utasoldali dinamikus kommunikáció az Internetes és WAP-os eléréssel jön létre, mivel online megjeleníthető az adott megállóhoz érkezőjárat várható ideje, a késés(ek) vagy a siető járat(ok) feltüntetésével. Az átszállás biztosításának ellenőrizhetőségével az autóbusz-autóbusz átszállási lehetőségek is javulnak.
Azért vigyáztak arra, nehogy a bérelt buszok használhassák a már beépített, és a Szabolcsos buszokkal teljes mértékben kompatibilis kijelzőjüket és pénztárgépeket (bár utóbbit nem láttam, hogy benne van-e). Nem, a drága kijelzőkre szépen ráragasztották a matricákat, nehogy véletlenül egy okos ember rájöjjön arra, hogy ha van kijelzőkép, akkor nem kell táblázni sem, sőt, a forgalomirányítási rendszerben is azonnal látszik a busz. Áááá [fejfogás].
Hiszen tudjuk, hogy úgysem 2 hétre maradnak itt...
Holnap megyek a fateromékkal Nyíregyre bevásárolni, remélem lesz szerencsém valamelyik 415-öshöz vagy BPG-547-hez. ELS-245-höz már hónapokkal korábban volt.
A 17-es új útvonala legyen Derkovits-Legyező-Szélsőbokori-Ív-Fészek-Tiszavasvári út - Esélycentrum és vissza.
23-as megszűnik, 9Y-os a Fészeken megy, csak műszakváltáskor, emellett átnevezni 9-esre, mert már rég nincsen ilyen.
A 19-est is megszüntetném, aki dolgozó, annak úgyis bérlete van, tehát a központban át tud szállni a SUK felé. Ebből a felszabaduló teljesítményből pedig lehet gazdálkodni, pl. hétvégi sűrítés a 3, 6, 10, 13 vonalakra, mert azok katasztrofálisak.
Te említetted az Ív utcai megállót, ara mondtam, hogy nem lenne veszedelmes, ha nem lenne, mert első gondolatom nyílegyenesen kivitte volna a járatot, de az általad javasolt útvonallal én is egyet tudnék érteni, jóval hasznosabb lenne.
Ha meg a 9y menne a Fészek utcán, s nem a Derkovicson, akkor végképp nem is kéne 23-as. Nincs semmi értelme most se, már rég nincs varroda.
A Fészek utcai ABC hajszálra (+- 1 banán) 100 méterre vana Fészek-Legyező sarkán levő megállótól. Mire körbement busz, addig simán haza lehet érni, sok esetben láttam, amikor már az Ív utcánál is tovább értek a leszállók, aki meg kivárta a pár percet, míg körbement a busz..hmm...mondjuk kényelemből, sétáljon 100 métert, abba nem lehet belehalni, a 13-ashoz jóval többet kell sétálni jóval több embernek. A közelben levő 2 megállóba simán ki lehet sétálni.
Az ív utcai megálló nem egy überbrutáél forgalmas hely. Ha meg azt nézzük, hogy azt a 120 m-t ki lehetne sétálni. A 14-esen van, ahol többet sétálnak, meg jó pár járatnál is. Az általad felvetett útvonal nagyon is megfelelő lenne, a többletköltség pedig olyan, hogy minden pénzbe kerül, de valamit valamiért. A 23-ast pl nem kellene járatni csak a 9y szerinti munkaidőbeszosztással, azon meg lehetne spórolni a többlet költséget.
Nekem személy szerint semmi bajom az Autosanokkal. Mint helyközi busz teljesen megállják a helyüket. Viszont nálatok az a két darab A1012 tényleg értelmetlen.