Pedig nem lenne nagy dolog berakni valamelyik fordára.
Egyébként nem tudom, hogy most végül selejt-e vagy sem a CLD-267 és hogy milyen állapotban van, de simán belehetett volna tenni helyköziből helyibe, így nem kellett volna bérelni az ELS-t a HV-tól.
Ennyire nincsen szükség a midibuszokra? Ma is egész nap bent állt a telepen. Előtte dolgozott, nem hinném, hogy meghibásodott.
Azt sem értem, miért a legsz@r@bb Ikarusokat sikerült kiválasztani a HV-től... tegnap este a szóló 260-as az 5-ösön volt, de annyira nincs levegő az ajtajában, hogy nem záródott, nyitott ajtókkal indult a megállóból. Ez nem csdak ezért volt balesetveszélyes, hanem azért is, mert az ajtók feletti lámpák egyáltalán nem működtek, neon helyett izzós utastérvilágításból pedig csak minden második sor volt felkapcsolva, tehát elől semmit nem látott se a sofőr, se az utas...
Tegnap a 17-esen volt a Credo, én még arra is megkockáztatom, hogy kicsi. Pontosabban nem kicsi, de úgy fogalmazok, hogy vannak sokkal kevésbé kihasználatlanabb viszonylatok, ahol meg szóló megy. Ilyen a 8-as. Tegnap is a 21.33-ason voltak vagy 3-an... nem 8A, sima 8!
Tehát a külső városrészek helyett (ahová nem ütemes, ritkább indulás van, hanem időpontos) inkább kellene rakni a belvárosban tekergő, ütemesen induló vonalakra (8A, 12) midit.
Én egész héten láttam délutánonként 14-esen. Néha kicsi volt az adott járatra, már a Nyár utcán teltház volt. Szerintem nincs állandó fordája, vagy csak még kísérleteznek, mikor hová lehetne küldeni.
Egyébként ma 12.15 órakor a Vay Ádám körúti kijelzőn a pontos idő 11.08 óra volt és ugyanekkorra írta a Sényői járat érkezését is, ami abban az időpontban nincs is.
Ma hasznát vettem a busz belső kijelzőjének. HYG-649-cel utaztam Nagyhalászba, a kijelzőnek köszönhetően tudtam hol kell leszállnom, mivel nem ismertem a környéket.
Ami pozitívum a városra nézve, hogy a váróhelyiségeknél is jól láthatóan kivoltak helyezve a megállók nevei.
Amit változtatni kellene a belső kijelzőn, hogy több ideig fusson inkább a következő megállóhely neve, mint az, hogy ez épp a Nyíregyháza-Ibrány járat. Volt olyan is, hogy közvetlenül a megálló előtt váltott át a kijelzőn az éppen következő megálló nevére és aki nem ismeri a környéket, nem tud jelezni időben.
Helyi járatus buszokat mégis, hogy írná ki? :) Ha a benti valóban kiírja, akkor debreceni szindróma... azaz az előre beprogramozott menetrndet mutatja...
Egyébként a pirosháznál a kijelzőn csak Nyírtura-Sényő, Székely-Nyíribrony irányba induló járatok kerülnek feltüntetésre? Mert ugye egy megállóval odébb állnak meg a Nagykállói, Bökönyi, Napkori, Besenyődi járatok, de azokat még sosem láttam kiírva.
A GLL-869-nek (mint egy korábbi hozzászólásban a kép mutatja) lennie kell oldalsó kijelzőnek is. Én ma nem láttam rajta, elől viszont ugye ott az említett matrica, így azt sem látni, hogy ott van-e kijelző.
BPG-547 (az ELS-hez hasonlóan) előlre és hátulra kapot egy-egy tekerős táblát, valamint a szélvédőre egy Nyíregyháza matricát. 13-asra beforgatva láttam ma.