Ha már ilyen vészhelyzet van kocsihiányban Nyíregyen, akkor szerintem sem lenne hülyeség behozni legalább a 'Gyarmati 263-ast helyibe, mert ott úgyis csak csúcsidőben van rendesen kihasználva. A manuális váltó cseréje pedig nem hiszem, hogy gond lenne, mivel az utóbbi időben selejtezett kocsik váltója nem ment a MÉH-be, hanem elvileg a "polcokon maradt".
Voltak olyan Volánok, akik automata váltóval látták el ezeket a 263-asokat, viszont van olyan is, aki a második ajtó "befalazásával" helyközi kocsivá alakította. Lásd: Kisalföld Volán.
Pedig nem lenne nagy dolog berakni valamelyik fordára.
Egyébként nem tudom, hogy most végül selejt-e vagy sem a CLD-267 és hogy milyen állapotban van, de simán belehetett volna tenni helyköziből helyibe, így nem kellett volna bérelni az ELS-t a HV-tól.
Ennyire nincsen szükség a midibuszokra? Ma is egész nap bent állt a telepen. Előtte dolgozott, nem hinném, hogy meghibásodott.
Azt sem értem, miért a legsz@r@bb Ikarusokat sikerült kiválasztani a HV-től... tegnap este a szóló 260-as az 5-ösön volt, de annyira nincs levegő az ajtajában, hogy nem záródott, nyitott ajtókkal indult a megállóból. Ez nem csdak ezért volt balesetveszélyes, hanem azért is, mert az ajtók feletti lámpák egyáltalán nem működtek, neon helyett izzós utastérvilágításból pedig csak minden második sor volt felkapcsolva, tehát elől semmit nem látott se a sofőr, se az utas...
Tegnap a 17-esen volt a Credo, én még arra is megkockáztatom, hogy kicsi. Pontosabban nem kicsi, de úgy fogalmazok, hogy vannak sokkal kevésbé kihasználatlanabb viszonylatok, ahol meg szóló megy. Ilyen a 8-as. Tegnap is a 21.33-ason voltak vagy 3-an... nem 8A, sima 8!
Tehát a külső városrészek helyett (ahová nem ütemes, ritkább indulás van, hanem időpontos) inkább kellene rakni a belvárosban tekergő, ütemesen induló vonalakra (8A, 12) midit.
Én egész héten láttam délutánonként 14-esen. Néha kicsi volt az adott járatra, már a Nyár utcán teltház volt. Szerintem nincs állandó fordája, vagy csak még kísérleteznek, mikor hová lehetne küldeni.