Próbáltam légteleníteni, de nincs benne levegő. Álló motornál is ugyan azzal a hibával áll le. Hőmérséklet jeladó nem lehet ludas? Lehet hogy a kettő közül az egyik rossz. Van itthon egy d3w és egy d3wz kályhám, azokból át tudom tenni a hőmérséklet jeladókat?
Ránéztem, és jól van. A hengerfejből kijövő csőbe tettem bele, ami rögtön a fűtőradiátorba megy bele. Megpróbálom még légteleníteni. Leveszem a kályhát a konzolról, megdöntöm lefelé, így ha maradt még benne levegő, akkor az felfelé a légtelenítő felé induljon meg.
Lenne egy kis problémám Van egy Hydronic DW3Z tipusú kályhám és le szeretném tesztelni működik-e?? Segítséget kérnék, hogy hogyan tudom letesztelni mert megvan hozzá a szivattyú amit a 3-4-es pontjára kötök az egyik zöld a másik szürke kábel. Az 1-2-es kábelek vastagabbak ide kötöm a barnára a testet a pirosra a +12V-ot. Ezen felül marad még két csatlakozási lehetőségem a 6. fekete és a 7. kék pont. A 6-os pont annak kell a hőfokkapcsolónak lenni ami semmi mást nem csinál csak járó motornál kapcsol egy +12V-ot . Na én erre a pontra is adok +12V-ot és semmi nem történik. Lehet hogy a 7. kék kábelt is be kellene kötnöm valahová?? Az 5. ponton nincs semmit ott úgy olvastam az a diagnosztika helye de ott nincs kábel akkor elvileg még az sem fordulhat elő hogy valami tiltja. Ez a kályha egy Alhambrában volt. A segítséget előre is köszönöm.
Persze hogy kinyitottam, azon keresztül légtelenítettem. Ott volt az hogy picit habos volt a víz, aztán már nem. Utána spriccelt a víz, de nem egyenletes volt a vízsugár. A szivattyú elvileg jó, nem egyből áll le, hanem egy jó idő után. Az utastérben is jó meleg van, az ablakot is leolvasztja. Szerintem akkor áll le, amikor csak az égetésnek kellene leállni, a keringetésnek nem.
Odn-n nézve legutóbb 83 foknál állt le. Ilyenkor nem csak keringtetni kéne neki a vizet?és ha hűlt, akkor ismét melegíteni?
Ugyanaz mindhárom hiba, az F után az első számjegy a hibakód sorszáma. Tehát az utolsó 3 hiba túlmelegedés miatt volt. Tegyük fel, hogy a jeladók és a vezérlő jó, akkor tényleg csak a légtelenítés ill. a vízszivattyú lehet a gond. A kályha tetején lévő légtelenítő csavart kinyitottad? Megy a szivattyú? Ha van valamennyi víz ott, "szörcsögni" kellene neki. :D
Helloka. Kiolvastam a hibát. F014, F114,F214. A kód táblázatban csak 014-et láttam, 114 és 214-et nem. Kaptam egy tippet, hogy lehet hogy levegős, légtelenítsem. Volt benne egy kicsi levegő, mert picit habos volt a víz, de még mindig fennáll a hiba. Lehet maradt volna még benne levegő? A működő fűtésnél légtelenítettem, így kell?vagy a gravitációra kell bízni? Mielőtt befejeztem a légtelenítést, a picike vizsugár nem volt egyenletes, hol erősebb hol gyengébb volt. A kályha vízszintes helyzetben van, így kijön belőle az összes levegő?
nem tudom mit gondolsz,de egyrészt nekem nem szoktak ilyesmi problémáim lenni,főleg nem ilyen dolog miatt.
másrészt meg nekem jók a fűtéseim az összes autónkban.......és az általam beszereltekben is.....😁
konklúzió........világmegváltás próbálkozása után visszanyal a fagyi......te azt gondoltad h pl. én le akarlak húzni az alkatrészárakkal....még annak az embernek is odaadtam az elérhetőségét aki gyártja a panelt,de valszeg még azt is sokalltad.
legyen ez a vége.......vegyél bele valahonnan egy Jó!!!! analóg kályhát és fasza meleg lesz az autódban.
én meg vennék 3 tonna aranyat....ha nem lenne olyan rohadt drága.......de drága.....
ez a megszabom h ennyiből meg kell oldani a problémát soha a történelemben nem volt a legolcsóbb és legjobb mód...semmire sem.többszörösen bebizonyosodott már......
és az is pénz h elmész vkihez ez ügyben,idő és pénz......ezért irtam h ha korrekten összeszámolod akkor sztem igenis sokban van.meg a sok próbálkozás.....én a feleslegesnek mondott időmet inkább a családdal töltöm mintsem olyannal próbálkozzam ami pár ember által is elmondottam zsákutca.
a múlt telet is végigszoptad meg az ideit is végig fogod,mert nem lesz fűtésed.......ha tavaly hallgatsz rám és kap egy analóg panelt meg vmi inditási módot akkor kissé komfortosabb lenne az életed.....az anyagiakat úgy sem fogod megúszni,de sztem már most többe van ha mindent korrekten összeszámolsz mintha az elején elfogadod h ezt sajnos nem lehet megoldani fillérekből.
tudomásul kell venni h sajnos e termékeknél drága az alkatrészár,sokszor irreálisan drága.és nem mi szabjuk az árakat......