Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

b76beci Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12157

Valaki tud segíteni hogyan tudnám letesztelni a DW3Z tipusú kályhám köszönöm. Lenne egy kis problémám Van egy Hydronic DW3Z tipusú kályhám és le szeretném tesztelni működik-e?? Segítséget kérnék, hogy hogyan tudom letesztelni mert megvan hozzá a szivattyú amit a 3-4-es pontjára kötök az egyik zöld a másik szürke kábel. Az  1-2-es kábelek vastagabbak ide kötöm a barnára a testet a pirosra a +12V-ot. Ezen felül marad még két csatlakozási lehetőségem a 6. fekete és a 7. kék pont. A 6-os pont annak kell a hőfokkapcsolónak lenni ami semmi mást nem csinál csak járó motornál kapcsol egy +12V-ot . Na én erre a pontra is adok +12V-ot és semmi nem történik.  Lehet hogy a 7. kék kábelt is be kellene kötnöm valahová?? Az 5. ponton nincs semmit ott úgy olvastam az a diagnosztika helye de ott nincs kábel akkor elvileg még az sem fordulhat elő hogy valami tiltja. Ez a kályha egy Alhambrában volt. A segítséget előre is köszönöm.

Hichkok Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12156

Üdv kedves fórumozok.

Van egy renault trafikom 2007 évj ,van benne gyárilag diesel rá segítő fűtés.

de nem kapcsol be ,szerintetek mivel kezdjek, hogy működésre bírjam.

Előre is köszönöm!

Futszer Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12155

2.4 szívódízelbe az állófűtés üzemanyag csövét a tankból kell kivezetni vagy beköthető a üza szűrő elé?

 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12154

bontottat nem nagyon fogsz találni......

Előzmény: mabacs (12153)
mabacs Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12153

Sziasztok!

Be hallt a D5WSC kályhámon a vezérlő, a száma: 22 5201 04.

Ha esetleg tud valaki jó áron...!

Annyi kérdésem lenne, hogy ez a számú vezérlő csak ebbe a típusú kályhában van-e szerelve, valamint csak ez a számú vezérlő tehető bele?

Előre is köszönöm a segítséget!

 

koszegikaktusz Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12152

Vadi új 25ezer

Előzmény: János Székely (12149)
kazi30 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12151

Mérd meg a jeladók ellenállását. 20 fokon 12,48 kOhm-nak kell lenni, 0 fokon 32,54-nek. Körülbelül persze...

 

http://butlertechnik.com/download/4s/Eberspacher_Hydronic_D5WSC_Workshop_Manual.pdf

Előzmény: János Székely (12150)
János Székely Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12150

Próbáltam légteleníteni, de nincs benne levegő. Álló motornál is ugyan azzal a hibával áll le. Hőmérséklet jeladó nem lehet ludas? Lehet hogy a kettő közül az egyik rossz. Van itthon egy d3w és egy d3wz kályhám, azokból át tudom tenni a hőmérséklet jeladókat?

Előzmény: János Székely (12138)
János Székely Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12149

Easystart T? Mi az ára?

Előzmény: koszegikaktusz (12145)
joker01 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12148

Na de ki? Hol?

Előzmény: norbi0325 (12144)
joker01 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12147

Nekem az is jó lenne. Mind1. Csak működjön.

Előzmény: gibbonpitti (12142)
joker01 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12146

Azt nem tudom. Hol lehet megnézni? Én csak 1 kipufogót látok a bal első keréknél. Valahogy ránézek.

Előzmény: norbi0325 (12139)
koszegikaktusz Creative Commons License 2016.01.07 0 0 12145

norbi0325 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12144

Ha nem döglött az agya akkor abból lehet még jót csinálni  :)

 

Előzmény: gibbonpitti (12143)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12143

motor függő.....d3wz vagy d5wz........mondjuk utóbbival gyakrabban találkozok.

Előzmény: norbi0325 (12139)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.06 0 1 12142

sztem az utóbbit erőltesd.......  :)

Előzmény: joker01 (12137)
kazi30 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12141

Ja, most látom, hogy írtad, hogy vízszintesen van. Csak az egyik oldalára szabad fektetni. A szívóág legyen alul. 

Előzmény: kazi30 (12140)
kazi30 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12140

És a kályha is arra nyomja a vizet, amerre kering egyébként is, gondolom. Tuti nem kell levenni egy kályhát a légtelenítéshez, de te tudod...

Előzmény: János Székely (12138)
norbi0325 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12139

Típusa?

 

Előzmény: joker01 (12137)
János Székely Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12138

Ránéztem, és jól van. A hengerfejből kijövő csőbe tettem bele, ami rögtön a fűtőradiátorba megy bele. Megpróbálom még légteleníteni. Leveszem a kályhát a konzolról, megdöntöm lefelé, így ha maradt még benne levegő, akkor az felfelé a légtelenítő felé induljon meg.

Előzmény: kazi30 (12134)
joker01 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12137

Sziasztok!

Eberspacher fűtésrásegítő van a t4-esembe, ami mióta nálam van, nem is volt jó.

Meg tudná esetleg az itteni szerelők közül nézni valaki?

Vagy a másik verzió, hogy 1 komolyabb webasto-t beszerelni.

Köszönöm.

b76beci Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12136

Először is mindenkinek BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK.

Lenne egy kis problémám Van egy Hydronic DW3Z tipusú kályhám és le szeretném tesztelni működik-e?? Segítséget kérnék, hogy hogyan tudom letesztelni mert megvan hozzá a szivattyú amit a 3-4-es pontjára kötök az egyik zöld a másik szürke kábel. Az  1-2-es kábelek vastagabbak ide kötöm a barnára a testet a pirosra a +12V-ot. Ezen felül marad még két csatlakozási lehetőségem a 6. fekete és a 7. kék pont. A 6-os pont annak kell a hőfokkapcsolónak lenni ami semmi mást nem csinál csak járó motornál kapcsol egy +12V-ot . Na én erre a pontra is adok +12V-ot és semmi nem történik.  Lehet hogy a 7. kék kábelt is be kellene kötnöm valahová?? Az 5. ponton nincs semmit ott úgy olvastam az a diagnosztika helye de ott nincs kábel akkor elvileg még az sem fordulhat elő hogy valami tiltja. Ez a kályha egy Alhambrában volt. A segítséget előre is köszönöm.

János Székely Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12135

Elvileg igen, de mostmár ránézek

 

Előzmény: kazi30 (12134)
kazi30 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12134

Igen, úgy kellene működni, ahogy mondod. Biztos jól van bekötve a vízkörbe?

Előzmény: János Székely (12133)
János Székely Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12133

Persze hogy kinyitottam, azon keresztül légtelenítettem. Ott volt az hogy picit habos volt a víz, aztán már nem. Utána spriccelt a víz, de nem egyenletes volt a vízsugár. A szivattyú elvileg jó, nem egyből áll le, hanem egy jó idő után. Az utastérben is jó meleg van, az ablakot is leolvasztja. Szerintem akkor áll le, amikor csak az égetésnek kellene leállni, a keringetésnek nem. 

Odn-n nézve legutóbb 83 foknál állt le. Ilyenkor nem csak keringtetni kéne neki a vizet?és ha hűlt, akkor ismét melegíteni?

Előzmény: kazi30 (12132)
kazi30 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12132

Ugyanaz mindhárom hiba, az F után az első számjegy a hibakód sorszáma. Tehát az utolsó 3 hiba túlmelegedés miatt volt. Tegyük fel, hogy a jeladók és a vezérlő jó, akkor tényleg csak a légtelenítés ill. a vízszivattyú lehet a gond. A kályha tetején lévő légtelenítő csavart kinyitottad? Megy a szivattyú? Ha van valamennyi víz ott, "szörcsögni" kellene neki. :D

Előzmény: János Székely (12131)
János Székely Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12131

Helloka. Kiolvastam a hibát. F014, F114,F214. A kód táblázatban csak 014-et láttam, 114 és 214-et nem. Kaptam egy tippet, hogy lehet hogy levegős, légtelenítsem. Volt benne egy kicsi levegő, mert picit habos volt a víz, de még mindig fennáll a hiba. Lehet maradt volna még benne levegő? A működő fűtésnél légtelenítettem, így kell?vagy a gravitációra kell bízni? Mielőtt befejeztem a légtelenítést, a picike vizsugár nem volt egyenletes, hol erősebb hol gyengébb volt. A kályha vízszintes helyzetben van, így kijön belőle az összes levegő?

 

Előzmény: János Székely (12010)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12130

nem tudom mit gondolsz,de egyrészt nekem nem szoktak ilyesmi problémáim lenni,főleg nem ilyen dolog miatt.

 

másrészt meg nekem jók a fűtéseim az összes autónkban.......és az általam beszereltekben is.....😁

 

konklúzió........világmegváltás próbálkozása után visszanyal a fagyi......te azt gondoltad h pl. én le akarlak húzni az alkatrészárakkal....még annak az embernek is odaadtam az elérhetőségét aki gyártja a panelt,de valszeg még azt is sokalltad.

 

legyen ez a vége.......vegyél bele valahonnan egy Jó!!!! analóg kályhát és fasza meleg lesz az autódban.

Előzmény: solyom76 (12129)
solyom76 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 12129

Nem akartam belerombolni a lelkedbe... Ne haragudj.

 

Előzmény: gibbonpitti (12128)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.05 0 0 12128

nem fogok,ne aggódj.

 

kicsit forditva nyitottad ki azt a bizonyos ajtót sajnos.....

Előzmény: solyom76 (12127)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!