kieg fűtésem d5wz, ha a hőérzékelő vezetékeit összekötöm, és a biztosítékhoz beiktatok egy kapcsolót, akkor fog ugy működni, hogy én tudom bármikor ki-be kapcsolni a kályhát?
fog hibakódot adni, hogy kiment a biztosíték?
ha kikapcsolom menet közben, a szellőztetés is elmarad?
mivel az az óra tud w bust is ezért nyilvánvaló h vagy analóg vagy w busos a kályha inditása.....w busra is meg van az orvosság h gsmel tudjad inditani a kályhát.
Bocsi de nem nagyon értek ezekhez a dolgokhoz. Szoftverfrissités az autó rendszerén vagy valahogy a kazánnak is van valamilyen szoftvere? Kiolvastattam a hibát és az jött ki hogy a kazán vezérlője nem komunikál. Elnézést ha hülyeségeket kérdezek.
a szélvédő alatt van egy bimetálos hőkapcsoló.......ez kb 7 foknál zárja a kályhához menő gyújtáspozitívot......sztem egy diaggal kezdj vagy végig fogod te is szívni a maradék telet és mégsem lesz jó fűtésed......
van egy Galaxym 2001ből és van rajta egy D3W,Z (D5Z) kiegészítő fűtés. Mióta az kocsi megvan, ez nem működött soha, úgy döntöttem rendbe teszem:
keringető szivattyú szénkefe csere, a kályhában szellőztető motor be volt állva, izzítógyertya csere, csatinál 2 szálszakadás újraforrasztva. Minden kitarkítva, összeraktam, de meg se nyikkan. A keringető szivattyú megy, de a kályha nem is próbálkozik.
Mit csináljak hogy feléledjen?
Honnan tudja a kályha hogy hogy 8-10 fok alatt van? az autó külső hőm. érzékelőtől/kapcsolótól?
Sajnos akadt egy problémám. 2009-es évjáratú VW passat gyárilag szerelt Webasto Thermo Top típúsú állófűtéssel van felszerelve ami most nem akar működni. Bekapcsolom a gombot a klima vezérlőjén ami után a lámpa kb 1 másodpercig világit és elalszik ismét és nem történik semmi. Az autó menüjéből is eltűnt a programozási lehetőség. Lebontottam a lökhárítót és megnéztem hogy kap- e áramot a kályha de sajnos nem jelenik meg az áram ott a bekapcsolás alkalmával.Minden fellelhető bíztosíték ép, az állófűtés akksiban feszültség 13,2 volt körüli. Tudna valaki talán segíteni hogy hol lehet a hiba? Nagyon köszönöm.
ez a valamilyen szinten mükszik elég érdekes megfogalmazás.vagy jó vagy nem,nincs középút.ha jó a fűtésradiátorod akkor meg kell nézni a kályhát.leszedni és próbapadra tenni,aztán továbbgondolós a dolog.
Lancia Phedra alul webastóval,mégis 28 fokon szerintem gyengén fűt. Némi rálátásom van a hatásfokára hogy milyennek kéne lennie,mert előtte egy peugeot 806ban volt nekem ez a kályhatípus. Ami még furcsa,hogy nem látok kipuffogófüstöt a kályhától.Hangja van tehát müködik valamilyen szinten.Az autó 2005-ös.Nem kérem hogy távjavitsátok, csak hogy mégis merre induljak el.Köszönöm !!
ha t4 transporter akkor lehet,abban nincs kisnyomású ac......viszont jól csináld,mert ha lelevegősödik akkor magad szivatod feleslegesen......normális fittinget és bilincset használj.