Baszus dehogy nem érzem. Csak ugye írtad hogy 1-3, és 3-5. ac van. Arra lettem volna kíváncsi, hogy melyik van a kettő közül a 3 kw-os kályhán. Értelem szerű, hogy a számjegy a teljesítményt jelöli
Üdv. Hozzám került egy eberspacher fűtés, ami a képen látszik. Címke nincs rajta, így csak annyit tudom róla, hogy diesel. Az üzemanyag pumpa nincs benne, a vezeték ki van vezetve neki az oldalán. Kérdésem az lenne, hogy a d4wsc kisebb mint a d5wsc? Nekem 5-ös van, de ez attól rövidebb, tömzsibb. Másik kérdés hogy a d3wz üzemanyag pumpálja ki tudja ezt szolgálni?
Szétszedni most nem volt időm, hogy megnézzem a vezérlő típusát.
Tudom hogy kókány meg tákolt, de 6000 -be került, ennyit csak maga az óra is megér.
Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, van az autómban egy benzines Thermo Top E, ami mostanában olyat csinál, hogy bekapcsolás után látszólag beindul (légszívás megy, vízforgatás megy, üzemanyagpumpa kattog), aztán kisvártatva megáll. A panelen kikapcs-bekapcs után újraindul, újra bekapcsol minden, a második vagy a harmadik ilyen után eljut odáig, hogy már elég meleg a víz és elkezdi fújni az utastérbe a levegőt, de utána még egyszer meg szokott állni viszonylag hamar, majd a következő indításkor már nem áll le, megy ameddig le nem lövöm és teszi rendesen a dolgát. Lehet valami tipikus oka ennek a viselkedésnek? Gondoltam arra, hogy esetleg alacsony akkufeszültséget érzékel, de próbaképpen csutkára töltöttem az akkut és a töltőt (4A) is rajta hagytam az eksön alatt - ugyanez.
Na itt Békéscsaba környékén pont a megfelelő emberrel van baj. Nem találok :( Neked van valami ajánlatod készülékre? Toyota Hiaceba kellene, 2002-es, D4D.
Pont időben :) már egy ideje használt fűtéseket nézegetek, de nem merek belevágni. Pont a héten kezdtem el a V felé hajlani, mert ugye nem olyan öreg, csak nem lehet rossz. Ezek szerint pedig de.
Nos a kérdésem azért volt, mert mint írtam én a nagytesókkal foglalkozom, ezekkel a kicsikkel nincs nagy tapasztalatom. De ha olvastad az első hozzászólást már ott is felsoroltam az általam preferált típusokat, csak szeretem tőlem tapasztaltabb emberek véleményét kikérni a témában. Azt beláthatod, hogy akármennyire is jó és strapabíró egy Webasto D3W 300-as monstrumot mégsem tehetek a kocsiba :D nagyobb mint az egész motor benne :D. De az vitathatatlanul egy baromi jó gép. A top V nekem is tetszik, csak nem tudom van-e belőle nem CAN buszos analóg kivitel. Valamint nem kívánok a dologra százezreket költeni.
Ahol dolgozom van elég sok Sirocco Webasto meg Eber. Magasan a legmeghibásodóbb gyártmányok az eberek a tapasztalatom szerint! Ja és ráadásul elég szerelhetetlenek minden összerohad rajtuk a műanyag részek törnek, sajnos a kefementes motorokat hírből sem ismerik a kefe alig cserélhető bennük indulni meg elég rapszódikusan indulnak még új gyertyával is. Soroljam még? Ezekkel a pici kályhákkal nem sok tapasztalatom van. Nekem a régi nagyokat kell javítanom (túrista buszok) és azokból a webasto és a sirocco elég verhetetlen és könnyen javítható még a 30-40 éves példányok is. Szóval kérdésedre a válasz: nagyon is sokat szívtam már eme nevezetes márkával.