több dolog is ellene szól.....egyrészt kigkályhaként a webasto sem szokta sokáig húzni másrészt meg mazda panel van rajta amik korán halnak sajnos.ettől még lehet h mükszik.....rakjátok diagra és egyből kiderül.
Németországból hozták be az autót, ott rakták bele. Fűti a vizet rendesen, azzal nincs semmi gond. A fogyasztására lennék még kíváncsi, bár gondolom ezt nem olyan egyszerű megnézni.
Van egy mazda 6-ból származó 2004-es Thermo Top Z/C D kiegészítő kályhám ,amin jelenleg van egy üzemanyag szivattyú és más semmi.Szeretném elindítani,mivel diagolni nem tudom,és nem is tudom kihez vihetném helyileg.Egyelőre az lenne a fontos,hogy elindul-e és érdemes-e vele tovább foglalkozni ? A vízrákötést és az üzemanyagot ideiglenesbe asztalon megoldom,csak nem akarom kinyírni az elektronikáját,ezért nem akarok kísérletezni a vezetékek találgatásával.Jelenleg 5 vezeték lóg ki a vezetékkötegéből : 2 db vastag piros, 1 db vastag fekete,1 db vékony piros,1 db vékony fekete,ezek bemennek a kályha stekkereibe és az üzemanyag pumpa is be van kötve az egyik stekkerbe.Ha sikerül elindítani és jónak tűnik,akkor egy régebbi Sprinterbe szeretném beletenni és állófűtésként használni a motor megmelegítésére,az utastér melegítés az nem fontos számomra.
Most vásároltam egy Skoda Octavia I típusú autót amibe utólag állófűtést építettek. Minden működik szépen, csak ami hiányolok hogy az utastérbe nem szállít levegőt. Létezik, hogy nem tud ilyen funkciót? Olvastam hogy a ventillátort kellene még bekapcsolnia.
Azt hogy sajnos semmire sem reagál a programórával pedig úgy kötöttem mindent mint ahogy a gyári kapcsolási rajzán van! Nem tudom fogalmam sincs! Mind a három mercedesből van csak ennyit tudok ja és abban nem volt programóra! Ilyenkor mi a teendő? Belehet ezt valahogy üzemelni azért úgy hogy müködjön?
egyrészt nem értem mit gondolsz kommunikáción.az említett óra a legbutább......csak kapcsolni tudja a kályhát,sőt van olyan belőle ami egy programidőt tud és az is csak 30 perc.
nem lehet h can busos kályhákat sikerült szerezned?
Üdv mindenkinek! Van 3 db Webasto Thermo Top Z/C-D kályhám üzemanyag és vízpumpával együtt! Vettem hozzá egy vadonatúj Webasto 1530-as programórát de sajnos nem akar kommunikálni egyikkel sem! Mi lehet a probléma? Valakinek nagyon megköszönném ha leírná hogy mit hogyan és hova is kell kötni mind a kályha stekkerén és mind a programóráén! Továbbá még azt is nagyon megköszönném ha azt a bekötést is leírná valaki amihez nem kell programóra csak egy sima kapcsoló amivel indul azonnal!
3 hónapja van nálam egy 2005-ös Galaxy AUY. Most jutottam oda, h a fűtést rendbe kéne hozni.
Nem került még le róla a kályha, de a hibakódját nem sikerült kiolvasni, mert nem kommunikál. Állítólag elektronika probléma. A táp stb kimegy az a csati nincs berohadva. Keringető szivattyú működik. A vilamosági szerelő szerint lehet javítani. Igaz ez?
Felújítani kb 40e-ért. De ha a ventilátor is rossz akkor sokkal több (70-80e).
Reális árak ezek? Ill. miket szoktak vagy illik cserélni ilyenkor?
Nem járnák jobban ha vennék egy bevizsgált másikat?
két dolog......egyik g mennyi vizet és milyen motorban kellene melegíteni?mert egy 1,0 suzukit felfűt az öt kwos kályha 10 perc alatt egész jól,de mondjuk az ifámat egy óra alatt 60 fokig tolja csak fel.
másik.....lehet jó fűtést venni tízezerért is meg lehet szart venni 150ért.......mindkettőre volt példa.diag nélkül nem érdemes használtat venni.
Akkor kb 6 perc alatt mar tud futeni. Hasznalt állófutest 50 es 70ezer kozott lehet venni? Pl webasto thermo top c Az ilyen aruak nagyon szet vannak utve? Vagy egybol felujitas kell neki?
Sziasztok van nekem egy2001-es vw passatom raktunk bele egy top c-t egy t91-el tokéletesen müködik csak a digitklimát nem tudjuk vezérelni vele ehez kéne segitseg bekötés vagy kapcsolási rajz