Gondolom inkább a távolsági járatokon erősítenek picit ezzel. Én egyébként nyáron az FLX-953-assal utaztam fel pestre, közel 100%-os kihasználtsággal mentünk.
Tudtommal csak az FJG-299 van nekik mint Neoplan, régebben csinált rásegítőjáratokat Kótaj felé és vitte már a pesti járatot is. Van nekik helyköziben egy FLF-920 névre hallgató Integrojuk is, nem tudom, hogy ő csak rásegítő szerepet tölt-e be vagy van rendes fordája is.
Nem tudom. A Trans Tourt kérdezd.;-) Én csak azt tudom, hogy azt a kocsit eladják és jön egy új helyette. Ne kérdezgess! ;-) Inkább örülj az új kocsinak! ;-)
Mostanra már tudom is. Nincs a céggel semmi gond, a busz csereérett lett. (Mikor fogjuk megélni, hogy a Volánok is lecseréljék az ilyen idős kocsijaikat?)
Valószínűleg az új kocsi is Setra lesz. Még az is lehet, hogy hamarosan elkel az első 500-as itthon! :-)
Egy kicsit kíváncsiskodnék az IUN egri fordáját illetően. Reggel lemegy ugye Mezőkövesden át Egerbe, majd kb. négy óra "cigiszünet" után indul vissza Nyíregyre. Ezen kívül megy még valahová a busz az említettek előtt vagy után?
Valamit akkor is kezdeni kell vele, mert hatalmas lyukak tátonganak. Ha újra és újra tönkre megy, akkor gondoskodni kell a javításról. Nem kifejezzeten tesz jót ez a buszoknak, főleg nem egy Solarisnak.
Meglepődsz, de a bazaltkő jól lerakva és hézagok betömve elég szuper tud lenni. Azt hiszem, a Luther tér parkolói (csak azok) ilyenek. Fontos, hogy a kövek felülete minél simább legyen.
Nagy hátránya, hogy télen síkos, nagyon csúszik. Esőben is. Sózni viszont lehet, nem úgy, mint a díszburkolatot.
Ja, ma láttam, katasztrófa. Hasonlót legközelebb Ukrajnában látni, de ott is csak a végeken. Fel kell marni, és a terhelésnek megfelelő vastagságban leaszfaltozni, vagy betonozni. A jutalmak és prémiumok kifizetése mellett erre is juthatna a városnak...