Rendben, de ha 2 sávnál már egész jól megy, és még autópályán is vagyunk, azért már csak feltünik, hogy: "Nini, ott egy sáv..." Arra van esze, hogy gyorsan megyek, meg nem vagyok bekötve (minid bekötöm magam!)...
Nálunk a rendőrnek sajnos egyáltalán nincs is esze ága :)))
Amúgy nálunk elég kevés helyen van lakotton kívül három sáv, azok is főleg kapaszkodósávok, ezért nincsenek hozzászokva az emberek, hogy ki kéne húzódni.
Nálunk a rendőrnek esze ágában sincs megbüntetni a töküres autópályán a középsó sávban autókázó autóst... Vajon miért? Azért volt DM, mert konkrétan németeknél láttam ezt (TV, Pro7). Ja és megsértődtem a kritikán!! :)
Hát igen! A párhuzamos közlekedés autóőályára vonatkozó szabályai nem azt mondják, hogy ha a megengedett sebességgel haladok, akkor az enyém a sáv... De gondolj bele, lehet úgy jogsit kapni, hogy sohasem láttál autópályát... És még nem is beszéltem arról, hogy teljesen más viselkedést igényel.... Még azt imádom, amikor nem pont eléd megy ki, de amikor odaérsz a seggébe akkor elkezdi nyomni, meg mutogatni....
Ma délelőtt a budaörsi virág/autópiacnál egy szakadt, piros Merdzsó kombi előzött a záróvonalon keresztül, azzal sem törödve, hogy éppen szembe jövök. A rendszám bogarászása helyett inkább a padkát vizsgáltam. JQA az ilyen büdös köcsög állatnak!!
Beszálnék én is az M7-es topicba. Fejlett(ebb) országokban, a leállósávban való előzést, a jogosítvány helyszínen történő elvételével "díjazzák", a balról elözést szintúgy, de ellentétben velünk, odakint, a középső (esetleg belső) sávban való indokolatlan tötymörgést is nagyon szigorúan veszik. Levideózzák a belső sávban autózót, majd megszorozzák a megtett km-rel, 2000DM köről mozog az összeg. Balról előzni azért nem olyan sokat szoktak, elösször mindig jobbról probálkoznak, és azért valljuk be aki nem húzódik le, az azért jó nagy bunkó! Mindennap járok pest felé az M1/M7-esen, a középsősáv végig foglalt, a belső is igen gyakran tele, de kissebb megszakításokkal a külsőben (igen ott!)simán lehet menni 130-150-et. Akkor most ki is a bunkó, aki 3 sávból 2 csinál, vagy én aki szart sem zavarom őket...
Papesz,
a M7 folott, az ativelo hidakrol is lehet am merni... ugy mint az M3 bevezeto szakaszan.
pl. a BSE elott szoktak rendszeresen az 50-es tablanal, itt ugye eszre sem veheted, mert hatulrol lo a 3 labu :)))))
http://totalcar.hu/pszicho/tolerancia/
Megjegyzem, jó nagy baromság ez a 'teszt'... A 28 pontommal szerintük egy vérnősző barom vagyok ("Ön valóban indulatos ember, aki az életben minden konfliktust nagy indulattal él át és azon van hogy mindig és minden helyzetben nyertesként kerüljön ki.")
Ehhez képest az igazi tesztekben rendre átlagon felüli stressztűrő képesség szokott kijönni... Az egy dolog, hogy az embert idegesítik a pofátlanok/marhák (kit nem idegesítenek?), a kérdés az, hogy tud-e az indulatain uralkodni... Én pl. káromkodok 1 jóízűt -tanul is a gyerek rendesen, győzöm csitítani :))-, aztán el van a dolog felejtve. Nem érnek ezek a hülyeségek annyit, hogy 50 évesen infarktust kapjak...
OFF: Hol van az a bizonyos "agresszivitasi teszt"? Kivancsiva tettetek. :-)
ON: Parkoloban raallas: en egyszer alltam be ugy, hogy mar en is kozel voltam szerintem a keresztezodeshez, erre mikor jovok vissza, ott allnak elottem 5 centivel. De hat akkor meg mattfekete femlokharitoju Subarum volt :-) es volt nekije 4WD is, ugyhogy nem okozott gondot a helyzet.
Na, megcsináltam a tesztet, íme:Adjuk most össze a pontokat és nézzük meg, hogy milyen a viszonya a sebességgel:
Pontjainak száma: 22
Ön többé kevésbé átlagos szintű toleranciával bir. Ha válaszai közül a legtöbbször a " többnyire bosszant" válasz fordult elő, Ön tényleg kiegyensúlyozott ember, ha azonban a másik két választipus ("nagyon idegesít" vagy " különösebben nem érdekel") van túlsúlyban, az Ön indulati reakciói kiszámíthatatlanok, mindig valamilyen helyzethez, hangulathoz vagy valamilyen rossz élményhez kötődnek. Nézze át válaszait: valóban érdemes ezekre ekkora energiát pazarolni?
Amúgy volt néhány olyan kérdés, hogy szívem szerint a "Belelépek a csizmámmal az undorító pofájába" választ jelöltem volna, meg, de ilyen nem volt.
:)
Szombat este Balatoni út. Gratulálok annak az állatnak, aki ki akart nyirni. Jöttem fel Pestre, mikor előzésbe kezdtem. A fickó, mintha csak most ébredt volna fel, elkezdett gyorsítani, gondolom zavarta, hogy előzik. Szembe feltünt egy Mercedes utánfutóval. A barom állat mellettem meg csak gyorsít. Mögésorolni már nem tudtam, és a Mercedes egyre közelebb volt már. Nem tudtom, hogy miért gondolt arra a barom, hogy nem rántom rá a kormányt mikor 10m-re lesz tőlem a Mercedes. Szerencsére satufékezett mikor betettem elé a kocsimat.
Másik Állat. Pettend előtt előztem, mikor egy földútról kikanyarodott elém egy Astra kombi. Nem volt messzebb 20 m-nél. Az előzött autó szerencsére látta, hogy szarban vagyok és egy jókorát fékezett. Így utólag is köszönet az életemért. Akkor nem tudtam integetni neki.
Egy-egy ilyen állattal utólag szivesen elbeszélgetnék az ideológiájáról. Lehet kapna egy kis nevelést.
Rendôrautó érkezik a piroshoz.
- Nézd, piros!
- Valóban, nagyon szép.
- Most piros és sárga egyszerre!
- Ez gyönyöru!
- Most pedig zöld.
- Csodálatos!
- Sárga.
- Micsoda változatosság!
- Piros!
- Na induljunk, ezt már láttuk.
Bihus én is tegnap jöttem fel, és 120-nál lasabban nem mentem inkább 140 mindenhol, mivel pont délben jöttem egész jó volt a forgalom, akik a szélén mentek azok szépen lehúzódtak amennyitre csak lehetett. Mérni itt max. szerintem mozgó autóból lehetne azokat sasoltam is rendesen :) mivel a legtöbb helyen leálló sáv sincs...
Most ertunk haza - de ha nem fekez a baratnom, akkor most nemtudom hol lennenk.
13. kerulet, hegedus gyula utca, csanadi sarok (keravill bolt)
csanadi fout, hegeduson 3szog - jovunk csanadin, erre hegedusrol kb. 80-al atmegy elottunk egy szurke kisbusz - szerencsere nem mentunk gyorsan (kb. 40), ezert 3 meteren meg birtunk allni - es pont a kocsi orra elott kb. fel meterrel ment el a kocsi...
Szerencsere megallt a pasi is - egybol bocsanatozont zuditott rank - olasz rendszamu renault kisbusz volt (AV-xxxxxx szeruseg volt a rendszama, de nem EU szabvanyu, hanem feher alapon piros) - hulye kocsog majdnem belenkjott - de miert nem birt megallni a haromszognel ???
megkellett volna rugdosni a fejet
bar, itt jegyeznem meg, hogy annak is kijarna egy felkorives aki nem gondozza a "vilagito" kozlekedesi tablakat - bar, ennel a keresztezodesnel ennek ellenere is tisztan latszott a haromszog - de a kovetkezo kivilagitatlan keresztezodesben levo haromszog mar egyaltalan nem latszik (index.hu epulet)
na ennyit errol
bundee
ui.: hegedus elejen rendorok a GYURI-1 rendszarmu terepjarot igazoltattak (asszem merci, vagy cseroki)
Na, én is kaptam némi kóstolót M7-ből, Siófokon voltunk. Nekem nem tűnt annyira veszélyesnek, 140-nél többel menni nem láttam senkit, viszont az eleinte kicsit durvának tűnt, hogy a 60-as helyeken a körútéhoz hasonló belső sávban 100-110 körüli tempót nyomtak(tunk). De mindenki ment szépen, semmi átlógás, úgyhogy lassan felengedtem. Itt nem szoktak mérni? 80-nál csak kevesen mentek lassabban, pedig voltak ezren.
Viszont láttam nem egy jobbról előzést (M3-on még SOHA). Ezt nehezebben dolgoztam fel...
A parkolásos dolog velem is megesett, nem tudtam kiállni, de én ezt nem tartom olyan vérparasztságnak. Pl. épphogy beférek, elöl-hátul kis hely marad, és látom, hogy a mögöttem álló autóra, ami ráadásul nagyobb is, mint az enyém, annyira ráálltak, hogy nem fog tudni kiállni. Ekkor én állok rá az előttem lévőre teljesen. Na most ha előle kimennek, és jön egy másik, ami... stb...
Ez néha megesik, sokkal egyértelműbb dolgokat sem lehet elvárni a közlekedőktől :(
Pedig a Totalcaros idegtesztem 27 pontos lett :))) De csak azért, mert nem volt olyan kategória, hogy "k*rrrvára idegesít" :)))
Ja, rendszámnak ott a PITE-01 Audi (mi más?) A4(A6?). Hihhetetlen fantáziadús...