Keresés

Részletes keresés

Irizar ranger Creative Commons License 2013.02.22 0 0 14402

"..a szerződéses kevésbé macerás. :) Ugye, ott nincs utas(panasz), a pálya széléről bárki nem kiabálhat be csak úgy, és a szerződés szerint lehet módosítgatni körülötte mindent."

Azért ez sem teljesen így van. Sok helyen a szerződéses járatok előrébb vannak, mint a menetrend-szerintiek. Pl.: Bp: Telenor, OLK ; Kkmét: Merci ; Hatvan: Bosch, stb.. A szerződéses járatokra fix elvárások vannak, amiket maximálisan teljesíteni kell..

Előzmény: PLACI (14385)
2156 Creative Commons License 2013.02.22 0 0 14401

Na kíváncsi vagyok, állítólag a vonalra is jön egy.

Előzmény: kristoof (14398)
ikarus266 Creative Commons License 2013.02.21 0 0 14400

Sajnos.... pont ma utaztam vele és a helyzet változatlan.

Előzmény: PLACI (14399)
PLACI Creative Commons License 2013.02.21 0 0 14399
Ha a 755, akkor azóta úgy jár.
Előzmény: ikarus266 (14371)
kristoof Creative Commons License 2013.02.21 0 0 14398

Az jó lenne! Akkor hamarosan jön az új! :-)

Előzmény: Credo EN 9,5 (14397)
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2013.02.18 0 0 14397

Eladta a Trans-Tour a Setra-ját? Tegnap láttam és már a hirdetés sincs meg.

AUTOSANdris Creative Commons License 2013.02.16 0 0 14396

Utazott már valaki olyan járaton, ami betér Homoktanyára? Milyen az utasforgalom oda? Számomra hihetetlen, hogy egy alig több mint 200 fős tanyára ilyen ellátottság kell...

ikarus266 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 14395

Nem kell az ide...

Előzmény: Credo EN 9,5 (14394)
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2013.02.15 0 0 14394

Jöhetne Nyíregyházára is a Credo Econell City 12 tesztre!

PLACI Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14393

A Növényvédő állomás buszforduló sokáig megvolt, az Erdészet viszont a legújabb épületét ráhúzta. A gond csak az, hogy a volánnak senki nem szólt, a forduló az ő tulajdona(?), tehát papíron még megvan. Már akkor sem értettem, hogy ez a forduló miért nem a vasút túloldalán van, mert a növényvédő állomás biza' ott van. :)

Előzmény: mángor (14389)
PLACI Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14392

Régen a 15-ös, 20-as járatok legalább 10 járatpárral közlekedtek.

 

A 15-ös is?

A 20-as csúcsidőben 20 perces követéssel járt! 20 !!!

Előzmény: gyorgyur (14388)
hajdubus Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14391

 

Előzmény: mángor (14386)
mángor Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14390

Igazad lehet,körúton ment...  emlékeim tévedhetnek :)

Előzmény: gyorgyur (14388)
mángor Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14389

A 7A volt a mostani 7 (persze még a Korzó építése előtti vonalon,a központon keresztül),a 7-es pedig a "Tölgyes Csárdáig" járt.

18-as járat Vasútállomás - Növényvédő Állomás volt (10-es vonalán még a vasúti átjáró előtt fordult emlékeim szerint)

Előzmény: Levi12 (14387)
gyorgyur Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14388

Ha már a régmúltat emlegetjük.

 

A 80'-as évek végén még a 22-es kb. 5-6 járatpárrar dolgozott, ebből a 16.40 körüli Sóstóhegyen a vasútállomástól a Fácán utcáig a mai 14F vonalán és megállóiban, onnan pedig a Vadászig a régi, régi 14-es vonalán, aztán onnan a 22-es vonalán közlekedett.

 

A 18-as pedig a következő útvonalon járt.

 

Vasútállomástól a 'Zöld Elefántig' a mai 20 'as vonalán, onnan pedig a Kótai úti sorompóig a 10-es vonalán. Valahol a sorompó előtt jobb oldalon volt a Növényvédő állomás, ez volt a végállomása. Ha jól emlékszem egyetlen járat volt reggel. 8-ra vitte oda a dolgozókat.

 

Régen a 15-ös, 20-as járatok legalább 10 járatpárral közlekedtek.

 

A "piros" 24-es pedig az Örökösföld-Délli Ipartelep viszonylatban járt.

A Váci Mihály út 9-ig a mai 6-os vonalán, onnan pedig a 15-ös, 16-os vonalán a Déli Ipartelepig.

Előzmény: Levi12 (14387)
Levi12 Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14387

A 7A merre járt? És a 18-as régen, amikor egészen más vonalon, ahogy írtad?

Előzmény: mángor (14386)
mángor Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14386

Csak 2 volt,ami 22-es. Az egyik 6h,a másik 7h körül.  A 3. (Libabokor Sóstóhegyre betérője) még most is megvan,bár ki tudja meddig...

Volt még 7A-s és 7-es külön.

Volt még a Tesco létezése előtt is 18-as egészen más vonalon.

Előzmény: gyorgyur (14384)
PLACI Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14385

A helyi meg a szerződéses járat között az a legnagyobb különbség, hogy a szerződéses kevésbé macerás. :) Ugye, ott nincs utas(panasz), a pálya széléről bárki nem kiabálhat be csak úgy, és a szerződés szerint lehet módosítgatni körülötte mindent. Egyszerűbb kezelni. Igaz, "földi halandó" nem használhatja.

Egyébként hasonló járatok vannak helyiben is, a 8A rásegítők vasárnap este, vagy hétköznap reggel láttam Vasútállomás indulással. Nincs meghirdetve, de ha kell, megy. Hívjuk másodrésznek. Sokkal egyszerűbb ennek kezelése is, mint ha meg lenne hirdetve. Nem kell róla a városházán külön dönteni, habár a költségeket nem tudom, így ki rendezi. De nyilván az utaslemaradás sem kívánatos a volánnak.

Előzmény: gyorgyur (14384)
gyorgyur Creative Commons License 2013.02.14 0 0 14384

Állítólag nem volt rájuk utasigény.

 

Hozzáteszem, a gumigyár szerződésés járata a 21-es vonalán közlekedik, reggel egy csuki van tele napközben és este meg egy 263-as. Igaz, a Buszállomásról indul nem a vasúttól.

 

A 22-en is lennének Sóstó- Sósthegyről. Nagy is volt a döbbenet, amikor megszünt. 3 járat volt reggel. Mire felkelt a nép már el is ment ez a 3 járat.

Előzmény: Levi12 (14382)
mángor Creative Commons License 2013.02.13 0 0 14383

Voltak,megszűntek.

Előzmény: Levi12 (14382)
Levi12 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 14382

Tulajdonképpen 21-es és 22-es busz miért nincs Nyíregyházán? Lehet, hogy már volt a kérdés, csak érdekel, azok hogyhogy úgy kimaradnak?

2156 Creative Commons License 2013.02.13 0 0 14381

Nem is tudom...

 

Magánvélemény: remélem lesz akkora bukta mint a Berkhof licensz.

Előzmény: oldbusz (14378)
oldbusz Creative Commons License 2013.02.13 0 0 14380

bagyon=nagyon.

Nagyon rázott, elharaptam a nyelvem.

oldbusz Creative Commons License 2013.02.13 0 0 14379

Gratulálok! Ez tényleg bagyon jó felvétel! 

Tényleg szépen sütött a nap! És hát Nyíregyháza közösségi "döcögése"...

Páratlan!!

 

:-)))

Előzmény: ikarus266 (14358)
oldbusz Creative Commons License 2013.02.13 0 0 14378
oldbusz Creative Commons License 2013.02.13 0 0 14377

i

BPO-105 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 14376

Kösz!

Az is megvan valahol, hogy miért kerültek 280.00-k a céghez?

Előzmény: mángor (14375)
mángor Creative Commons License 2013.02.08 0 0 14375

1984 és 1985 ( lásd 958. hozzászólás by PLACI )

Előzmény: BPO-105 (14373)
BPO-105 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 14374

Szabolcs Volán 3 db Ikarus 553-as? Erről halvány fogalmam sem volt. Valaki meg tudja mondani, meddig maradtak a cégnél?

Előzmény: RIKA424 (14372)
BPO-105 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 14373

Üdv!

Valaki meg tudja mondani, hogy az AVE-306...308 és 475 buszok mikor érkeztek a Volánhoz?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!