Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

justicze Creative Commons License 2016.02.14 0 0 12599

Hello!

 

 

 

Ilyen sokat számít ha eldugott, nem szellőző helyen van a kályha? 

Akkor ezek szerint lényegesen többet szellőzik a motortér mint amit én eddig gondoltam. 

 

justicze   téma iránt érdeklődő olvasó 

 

 

Előzmény: gibbonpitti (12598)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.14 0 0 12598

nekem csak 1500 van itt........de leirom megint,utoljára......mivel zárt helyen van a fűtés ezért nyáron amikor igen meleg van simán felmelegszik 107 fok fölé,mert ugye átfolyik rajta állandóan a hűtőviz.amikor klimázol meg dugóban állsz teljesen üzemi még a 110 fokos viz is......na a keringetőben van egy 107 fokos hőkioldó ami ha egyszer kinyit soha nem zár vissza.szóval a bömbikben ezért halnak a keringetők,de van rá orvosság.

 

a te kályhád nem analóg,az autó inditja bus rendszerű kommunikációval.

 

az üzemanyagnak meg nem kell folynia ha lehúzod a kályháról a csövet.

Előzmény: öreglala (12597)
öreglala Creative Commons License 2016.02.14 0 0 12597

e39 2003 520d-ről lenne szó egyébként.

Előzmény: gibbonpitti (12594)
öreglala Creative Commons License 2016.02.14 0 0 12596

Esetleg tudnál segíteni, hogy melyik hozzzászólásodban volt erről szó? 12 ezer közül nehezen találom: ) Köszönet!

Előzmény: gibbonpitti (12594)
öreglala Creative Commons License 2016.02.14 0 0 12595

Igen, ott van a cucc! Akkor keresgetek visszafelé!

Előzmény: gibbonpitti (12594)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.14 0 0 12594

pontosan milyen bmw?

 

ha a bal első kerék mögött a doblemezbetét fedezékében van a kályha akkor ne gyári keringetőt vegyél.....a miértet már leírtam párszor.

Előzmény: öreglala (12593)
öreglala Creative Commons License 2016.02.14 0 0 12593

Üdv! BMW 520d kisegítő fűtéshez keresek keringető szivattyút, (termotop z/C). Bontóban vagy hol érdemes keresni?

Kérdéseim is lennének:

1. Amikor kivettem a helyéről az egységet, az üzemanyag csőből nem folyt ki gázolaj, ez normális?

2. A soklábú csatin nekem csak két vezeték van, fehér-piros és fekete-piros, melyik lehet az indítószál, vagy melyik pin-en van az indítóvezérlés? Előre is köszönöm!

 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.10 0 0 12592

eberspachernél tudsz venni licenszet.....gondolom megtaláltad őket.

 

 

Előzmény: peogeot9 (12591)
peogeot9 Creative Commons License 2016.02.09 0 1 12591

Köszönöm.

 

Sokat segítettél.

Előzmény: gibbonpitti (12590)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.09 -2 0 12590

lehet nem véletlen....😉

Előzmény: peogeot9 (12589)
peogeot9 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 12589

Üdvözlök mindenkit.

 

Tudna nekem valaki linkelni egy edith sv311-et?Lehetöleg angolt.Sehol nem találok.

gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.09 0 0 12588

én meg mondjuk szoptam haver e65ösével és abban kellett.......  :)

 

meg még tudnék pár tipust.....pugok......újabb fósvágenek.....ezért szeretem ha az ilyen kályhát a kezembe nyomják és padon kipróbálom.a bmw amúgy is szereti nem használni a kályháit.

Előzmény: 409 (12586)
409 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12587

Az biztosan nem bus-os. Talán azért nem kommunikál mert döglött a vezérlője. ? De a gyertyán, üzapumpán kívül lehet még több dolog is hibás.

Előzmény: János Székely (12580)
409 Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12586

Keringetőpumpát cseréltem ugyanilyen BMW-ben, nem kellett hibakódot törölni.

Előzmény: gibbonpitti (12583)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12585

hivj fel....szeretem a kihivásokat :)

Előzmény: zsozsee (12584)
zsozsee Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12584

De szervízbe megcsinálják,vagy lehet erre tudok embert.

Előzmény: gibbonpitti (12583)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12583

az egyik szűk keresztmetszet az idővihar amiben ilyenkor szezon közben vagyok.

 

a másik pedig:tegyük fel h kicserélem a rossz alkatrészeket és jó lesz a kályhád,de mivel hibásnak tudja a verdád nem fogja kezelni amig a hiba ki nincs törölve az autóból.....nekem meg nincs bmw diagom.....

Előzmény: zsozsee (12582)
zsozsee Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12582

vagy legalább az izzítót,ha rossz kicserélni,vagy a víz szivattyút,és úgy megpróbálni.

Kifizetnék mindent.

Előzmény: gibbonpitti (12579)
zsozsee Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12581

Szia

Én értem hogy mit mondasz,de szánnék rá egy 150ezret,ha valaki felélesztené újra.

Néztem az új árát 340ezerért.

De ha elmennék vele hozzád ,és szánnál rá egy kis időt megnéznéd.;;?

Nekem se kedvem,igazából hejem se,hogy foglalkozzak vele,de szeretném ha jó lenne újra valahogy.

Előzmény: gibbonpitti (12579)
János Székely Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12580

Kb hányas évjárattól Can-bus -osak az opel kályhák? Izzító gyertya jó benne, üzemanyag pumpa is, de meg sem nyikkan, még fel sem pörög. Próbáltam diagolni tp5-el, de nem kommunikál vele

Előzmény: gibbonpitti (12578)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12579

sztem ma te hivtál fel ezzel és elmondtam mi az útja-módja......   :)

 

elkezdesz egy hosszú és nehéz utat és a végén rájössz az igazságra.

Előzmény: zsozsee (12576)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12578

az még nem busos.

Előzmény: János Székely (12577)
János Székely Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12577

Üdv. Ma próbáltam egy opel D3w kályhát, de nem indult, mert elvileg canbus-os. Létezik hogy egy 93-as autó canbus-os volt? Már akkor használták a Can-bus rendszert? 

zsozsee Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12576

Sziasztok

Ha E61 Thermo Top c  kazánt kicserélem egy hason E61 kazánjára,ami persze jó,akkor ezt ki tudja újra tanítani az én autómhoz.

Vagy egyáltalán kell-e.

Vagy valaki jó szerelőt ha tudna aki ezekhez ért.

gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.08 0 0 12575

hát ha dw50 akkor sok érte a 30......még a 10 is.ha elromlik nincs hozzá semmi alkatrész.havonta jön vagy 6-8 ilyen emberke akinek nem tudok segiteni.sztem rakj hozzá némi pénzt még és vegyél egy ttc-t.

Előzmény: Wadember01 (12573)
Wadember01 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 12574

Hú az ólommentes forraszanyagot inkább ne is emlegessük abba mártanám aki kitalálta!

Előzmény: gibbonpitti (12571)
Wadember01 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 12573

Köszi az infót azért ha meglesz a kályha megnézem beépítéskor, hogy be lehet-e építeni úgy, hogy a vezérlőt 90 fokkal felfelé elfordítom a hőcserélőről biztos ami biztos. Jelenleg találtam egy 96-os A6-ost amit bontásra ítéltek és benne van bontatlanul ledugózva korrektül az egész apparát programórával kisegítő akkuval mindennel. DW50-et sejtek benne évjáratából ítélve nem tudom milyen volt azokban sajnos úgy be van építve a bal elejébe a váznyúlványra, hogy nem láttam még a kályhát de az biztos hogy Webasto meg a méret is ilyesmit sejtet. Viszont pozitívum, hogy digit klímás mint az enyém és remélem sikerül mindent úgy kifűzni, hogy a klímavezérlést is meg tudjam lesni, hogy hogyan van bekábelezve a szellőztető motor vezérlése miatt. Így látatlanba 30-at ajánlottam érte, hogy nekem kell kivarázsolni valamint ráncba szedni a gépet. Remélem rábólint a gazdi!

Előzmény: gibbonpitti (12571)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 12572

Ami most nálam van kályha, annál az összes csatinál körbe volt repedezve a forrasztás.

Előzmény: gibbonpitti (12571)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.02.07 0 0 12571

hát az ólom mentes forraszanyag nem kultiválta a hőingadozást,de ezen kivül nincs baj velük.feltéve h nem rottyantják meg benne a vizet.

Előzmény: Wadember01 (12570)
Wadember01 Creative Commons License 2016.02.07 0 0 12570

Most nézem ezeknél a kis webasto kályháknál az elektronikát ráépítik a hőcserélőre? Nem melegszik az ott túl? hiszen abban télen nyáron a 92fokos víz kering! szerinted ha ilyet szerzek és leépítem róla valami normális hűvösebb helyre természetesen a hőérzékelő ellenállást korrektül kikábelezve visszarögzítem a hőcserélőre nem életképesebb a szerkezet?

Előzmény: gibbonpitti (12569)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!