Keresés

Részletes keresés

AUTOSANdris Creative Commons License 2013.04.19 0 0 14492

A LOC pedig ha minden igaz a KUU-161 helyett.

Előzmény: mángor (14489)
gabesz919_II Creative Commons License 2013.04.19 0 0 14491

Jövő héten is az lesz majd?

Előzmény: mángor (14489)
gyorgyur Creative Commons License 2013.04.19 0 0 14490

Ennek csak azért nem lehet örülni, mert a Kőlaposiak így a közel 8000 Ft-os felnőtt és a 3000 forint körüli diákbérletükért kapnak EGY azaz EGY járatpárt!!!!!

 

Ez hitelesen tükrözi, hogy ma Nyíregyházán a tömegközlekedésben a szolgáltatás!!!

 

A Malomkertiek gyalogoljanak, a két kórház között megszűnik napközben a közvetlen szolgáltatás, Örkösről a Tescoba ismét két busz és kétszer annyi idő, a főiskola pedig három átszállás!!!  SIRALMA és Felháborító!

Előzmény: AUTOSANdris (14487)
mángor Creative Commons License 2013.04.18 0 0 14489

Már JHZ-335 van a JBR-011 helyett.

Előzmény: gabesz919_II (14486)
AUTOSANdris Creative Commons License 2013.04.18 0 0 14488

OFF Ment egy levél a mail címedre! ON

Előzmény: mángor (14474)
AUTOSANdris Creative Commons License 2013.04.18 0 0 14487

A H33-as nem szűnik meg, a reggeli járatpár megmarad.

Előzmény: Yannie (14485)
gabesz919_II Creative Commons License 2013.04.18 0 0 14486

A 011 hátulról belerohant kedden egy Daewoo Kalosba, ezért van helyette a 732.

Ma reggel a H33-ason a JSZ-370-est láttam közlekedni.

Előzmény: AUTOSANdris (14484)
Yannie Creative Commons License 2013.04.17 0 0 14485

Amikor 1-2 évente megritkítják a helyi menetrendet igyekszek mindig arra gondolni,hogy áá nem,ennél kevesebb járat már csak nem lehet a jövőben,aztán mégis. Ahogy más sem, én sem örülök az új kínálatnak,de ezen az új menetrenden legalább látszik,hogy nem csak kiradíroztak pár indulási időpontot a táblázatokból,hanem kicsit tovább gondolkoztak.

A most belinkelt változat (talán a végleges?) még egész tűrhető a korábban bemutatott tanulmányban leírtakhoz képest, úgy néz ki(egyelőre) azért sok minden nem fog megvalósulni a spórolási javaslatokból.(Főként azokat a három számjegyű járatokat nem hiányolom) Íme néhány vélemény:

Egyetértek veled, nem tudom minek kell a 20-ast megszűntetni. Vajon mi lehet a ráció abban hogy ugyanazokat az utasokat rákényszerítsék a kedvezőtlenebb 8 as/esetleg 12 esre,ha azokon meg majd másodrészt kell indítani/sűríteni kell. Az a 20 as nagyon jól ki volt találva abban a formában ahogy volt.

Érdekes ez az 15-16 összeolvasztás. A leírtak alapján úgy néz ki,hogy a 15 ös télen, módosított útvonalon,a másik pedig nyáron fog közlekedni az eredeti Utcákat érintve. Az utolsó 16-os 15:30-15:53-as járatpárt kivették,az sajnos tapasztalatom szerint tényleg nem volt kihasznált,melyen nem is csodálkozok ezzen időzítés fényében. Noha lemondásokkal jár ez a 15-16 os dolog,szerintem nagyjából mégis jó megoldást választottak. Van még egy pozitív hozadéka is,ugyanis így gyors eljutási lehetőség keletkezik a tanév ideje alatt a Szarvas utca és a Jósaváros között. Az eddigi egyedüli lehetőségként szolgáló 12-es hosszú menetrendjéhez képest ez a megoldás számottevő időmegtakarítás lesz az érintetteknek amennyiben éppen "jókor jön".

A 3-24-H31 házasításába a menetrend szerint nem kezdtek bele,nem is bánom. További "pozitívum",hogy a 12-est ránézésre nem ritkították tovább.(Na igen,már hová?..)

Az ötös csúcsidőn kívüli Jósavárosí indítása is lehet hogy fájó,de tényleg luxus volt,hogy addig a megállóig néha szinte üresen érkezett. Nem egy hosszú szakasz,de közöben legalább kétszer kell megállnia-elindulnia. Úgy látom a 12 essel sikerült összehangolni. Ha a valóságban is működni fog,és bevárja,akkor szerintem ez így elfogadható, inkább megszokni lesz nehéz az új rendszert. A főiskolához meg nem érdemes átszállni,a Bánki elől sincs sokkal messzebb gyalog mint a Sóstói Úti kórháztól(főleg ha beleszámoljuk még azt a plusz ~5 perc menetidőt).

Megszűnik a rugalmas közelkedés? Igazi sikertörténet... Nem tudom hogy lehetett volna annál lehetetlenebbül kivitelezni mint ahogy volt.(volt?) Pedig azt gondolnám lenne benne lehetőség,de ez a húzós felár,regisztrációhoz való kötöttség  elrettenti az utasokat. A megszűntetés helyett jobb lett volna a megreformálást választani.

A topictalálkozó ötletében benne vagyok,de nem tudom biztosra mondani a 30-ikát. Ha összejön,és szavazni lehet,én a 9Y-ossal vagy a H33 asal tennék egy utolsó kört.

Előzmény: PLACI (14481)
AUTOSANdris Creative Commons License 2013.04.17 0 0 14484

A LOC már nem Hajdús gép, hanem Bakony Volános. Jelenleg a JBR-011-es MAN-t pótolja.

GLL-869 tartalék

EOR-239 Ibrány környékén mozog a 238-cal.

FGM-714 tartalék, ma helyi járatokon volt látható.

A Hajdútól itt van még a BPG-547 és az ELS-245.

 

 

Előzmény: ELS-245 Nexus (14483)
ELS-245 Nexus Creative Commons License 2013.04.17 0 0 14483

Ezekről a ex. Hajdús buszokról mit lehet tudni?

 

LOC-732

GLL-869

EOR-239

 

Több is van a Szabolcs-nál? Meddig vannak és miért?

Credo EN 9,5 Creative Commons License 2013.04.17 0 0 14482

FVJ-479-el utaztam 12-esen. Az  Északi krt. 25. nevű megállóból indult volna, de a hátsó ajtó nem akart bezáródni.

Körülbelül 2 percig álltunk a megállóba, közben a csengő folyamtosan szólt. A sofőr valamit csinált az ajtóbezáró gombbbal és elindult újból a busz.

PLACI Creative Commons License 2013.04.15 0 0 14481
LoLkA Creative Commons License 2013.04.11 0 0 14480

A cikk szerint 9 darab MAN SL222, 3 darab MAN SG263 és 2 Rába Contact.

Előzmény: gabesz919_II (14479)
gabesz919_II Creative Commons License 2013.04.11 0 0 14479

Még nem tudni, hogy melyik lesz az a 14 db kocsi?

 

Más: tegnap volt szerencsém JLA-459-hez is, du. háromnegyed 2 körül a Nyíregyháza-Nagykálló-Balkány járaton láttam közlekedni, és kapott a homlokfalára és az oldalára egy fehér Szabolcs Volán Zrt. feliratot.

Előzmény: Törölt nick (14478)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.11 0 0 14478

http://iho.hu/hir/vissza-a-feladonak-130411

 

14 jármű kerül közülük a Szabolcshoz.

PLACI Creative Commons License 2013.04.09 0 0 14477

Hogyne lett volna! Tényleg nem olvasta át az előterjesztést, és tényleg a 2. anyagban is szerepel.

 

Egyébként ha már a ritkításnál tartunk, ugyan a 20-ast pótolni lehet a 12-essel, meg tényleg 2-3 járat van irányonként, de azok a járatok viszont fullra vannak tömve. A napokban többször sikerült kifognom, és az Északi krt. 25 - Vasútállomás között van tele. Ez a mennyiségű utas a jelenlegi 12-es kapacitásra nem fog felférni, ha csak nem csuklósítják. Északi körút 25.-től most 14:15 és 14:27-kor indul a 12-es, a 20-as a kettő között 14:23-kor indul. Mivel hosszabb a menetideje, a 14:15-ösre várható a megnövekedett létszám, azt érdemes kapacitásbővíteni, de a lekésők miatt a következőt sem árt.

Előzmény: gyorgyur (14476)
gyorgyur Creative Commons License 2013.04.09 0 0 14476

Úgy látszik alpolgármester Úr nem olvasta az előterjesztést, hiszen annak menetreni mellékletének 2. oldala részletesen tárgyalja a 10 és a 10 J járatok ritkítását rövidítését, sőt a 10 J vonal megszünését.

Előzmény: Credo EN 9,5 (14475)
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2013.04.09 0 0 14475
mángor Creative Commons License 2013.04.08 0 0 14474

Volt még H33,4Y és H31 LEGO is ettől a busztól.

Előzmény: Credo EN 9,5 (14473)
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2013.04.08 0 0 14473

Mai helyettesítés(helyiben): GLL-869 12,8A

Levi12 Creative Commons License 2013.04.07 0 0 14472

Egyértelműen más a cél, az ellenkezője, minél többen űljenek át autóba, többet tankoljanak az emberek a drága üzemanyagokból, mivel más alternatíva, főleg rossz időben nem nagyon van, persze én eddig is szívesen bicikliztem, ezután is szívesen fogok, de néha elengedhetetlen, főleg szakadó esőben buszra, vagy kocsiba űlni.

Előzmény: Panzermeyer (14471)
Panzermeyer Creative Commons License 2013.04.07 0 0 14471

Ez így tiszta jó. Örökösföld - Főiskola csúcsidőn kívül akkor két átszállás, 5-12-8 ? Ezt komolyan gondolják?

 

A tömegközlekedés leépítésében nagyon jók a kedves vezetőink, a 6-os busz örökösföld és a vasútállomás közt már így is használhatatlan. Így hogy fognak több utast a buszra ültetni? Vagy más a cél?

Előzmény: PLACI (14457)
Levi12 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 14470

Bár tervezetet még nem láttam, de ha már megszűntetnek egy csomó járatot, meg rövidítenek egy halom vonalat, stb. május 1-től, és mivel nem egy-két alacsonypadlós busza van már a Szabolcs Volánnak, így nem lenne hülyeség, ha a menetrendben feltűntetnék azt is mely járatok közlekednek alacsonypadlós buszokkal majd.

AUTOSANdris Creative Commons License 2013.04.06 0 0 14469

Igen.

Előzmény: gabesz919_II (14467)
bop308 Creative Commons License 2013.04.06 0 0 14468

Akkor ha jól sejtem a maradék 280-as röpül helyiből? Vagy jut helyközibe is és akkor mindkét helyen marad 1-2 mutatóba?

Előzmény: AUTOSANdris (14464)
gabesz919_II Creative Commons License 2013.04.06 0 0 14467

Micsodaaa? Selejt lett a 478? A múlt héten még láttam közlekedni.

Előzmény: AUTOSANdris (14465)
PLACI Creative Commons License 2013.04.05 0 0 14466

Mindenképp jelentkezek. Még alakulóban.

Előzmény: gyorgyur (14460)
AUTOSANdris Creative Commons License 2013.04.05 0 0 14465

ELJ-478 

AUTOSANdris Creative Commons License 2013.04.05 0 0 14464

Nem gondoltam volna, hogy bármilyen formában is jön még csuklós busz a Szabolcshoz. Remélem igaz a hír.

Előzmény: Törölt nick (14463)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.05 0 0 14463

Csuklósok is.

Előzmény: AUTOSANdris (14456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!