A napokban sikerült felújítani egy külső kilincses 1971 es s100-t. Esetleg akad-e skoda felirat előre, ami régen középen (vastagabb mint a fiatalabb modelleken! volt. Illetve a motorháztetőre jobb oldalra, és rendszám világítás is(az is skoda felirattal). Továbbá érdekelne a dinamó+ fesz szabályzó is. Ezektől eltekintve kitűnő, megóvott állapotban van az autóm. Megpróbálnám OT-re vinni. Köszönöm.
S 100-as bal hátsó ajtó, nagyon jó állapotban, rozsdamentes, kilincsek kivételével teljesen komplett, ára 5000,-Ft Csömörön lehet átvenni 06 20 9461 135
1000 MB-re való szép állapotú dísztárcsákat (3 db.) kínálok eladásra. Illetve egy tengelyt, de ez lehet, hogy S100 alkatrésze. Érdeklődést e-mailben várok.
Üdv mindenkinek! érdeklődöm van e valakinek felesleges octi hátsó kerékagya, fékdob ill. fékrurók. Vinném ebben a hónapban műszakira. Elérhetőségem: 70/457-4245. Előre is köszönöm.
Üdv, az van hogy mikor írtam ide még kifogástalan állapotban volt. Azóta kicsit girbe görbe lett. Úgyhogy most már ingyen elvihető ha van kedved kicsit helyre pofozni. Amúgy vonzáskör Bánréve........
Szia, mármint? A króm csíkokra gondolsz az lején? Van négylámpás közé meg hosszú is. Csak nem túl jó állapotban, vannak kiskeretek a belső lámpa köré is de nem jó állapotban. Úgy hogy nem tartottam fontosnak be írni.
Van még egy LS es műszerfal ahol ugye két oldalt van a levegő kiömlő, vannak hozzá azok a betétek is amik el osztják a levegőt két oldalra. Talán még csövek is. Ventilátor lapátok, az a gumi manzseta ami a venti+ hűtő között van. Az a plé borítás a hűtőre ami a levegőt tereli.
Sziasztok, vannak feleslegessé vált dolgaim, még a 100 asomból. Stabilizátor rúd gumikkal, 4 darab elég jó álapotban lévő króm puklica+ az az aluminium dísz a kerélre, az alumínium rács a hátsó homlok lemezre, 2 darab homloklemez (egyikben lámpák is vannak), egy motorház tető, 110 es LS hez leömlő+kipufogó. De valami el van szabadulva benne, amúgy jó állapotban van.Jó pár ablaktórlő motor (nem tudom melyik müködik). Ja és persze amlakemelő mehanizmus első+hátsó. Kb. ennyi, ha valakit érdekel jelezze. Minden nap fel nézek ide. Van még egy originál relé ami kapcsolja a benti lámpákat elől. :) Egy dinamó+fesz szabájozó ha valaki a a gyári állapothoz ragaszkodik.
Ebben nem tudok segíteni, sosem volt MB m. Azt tudom hogy a süllyesztett kalincsos 100 asban meg volt hátul a helye az ajtóban. Ha esetleg megnézed a te ajtódat vagy valaki ad tanácsot és be tudod szerelni én szivesen oda adom. Azt hiszem az a sin is van amivel emeli magát az üveget. De ez nem 100 % :) Sőt az a valami amiben az üveg járkál a hosszítot változat, de ez sem 100%, meg kellene néznem.
Azt már nem tudom meg nézni hányasra végződött a motorszám. El ment a srotba, csak a bütyköstengely maradt meg belőle.Talán a karter ami ugye alumíniumból van. A 110 eshez, esetleg ha valakit érdekel vannak hátsó ablak lehúzó mehanizmusok a lom közt. Ha valakit érdekel elő keresem őket. :) meg még kitudja mismi.
OK, hogy 110-es, de nem mindegy, hogy 110L, vagy 110 LS, esetleg 110R motor. Csak akkor kellene domború dugatyúnak lenni benne, ha /4-re végződik a motorszám és fehérre festett Skoda jel van a hengerfejen a gyertyák felőli oldalon.
Sőt, ez a gyári kialakításra igaz, ezek meg 40 éves motorok, ki tudja mit és hogyan változtattak rajtuk az évtizedek során...
Az biztos hogy 110 es motor volt, volt rajta olajhűtő is. A dugók viszont nem voltak domborúak. Megnéztem a bütykösön nincsen C betű, egy 3 mas van rajta. Amúgy köszi az útmutatókat :)
Ha 1107 köbcentis motor és lapos tetejűek a dugattyúk, akkor az 110L motor, nem LS és nem R. Ha 1174 köbcentis, akkor pedig sima 120L és nem LS/GLS. A motor vonatkozáásban a motorszám és a hengerfejen lévő skodajel színe is lehet irányadó, a 110LS R motorok motorszáma /4-re végződik és fehér színű a skodajel a hengerfejen.
Igazából nem értek a motortuninghoz, csak annyit tudok, amit tapasztaltam, vagy olvastam... A Net az ismeretek tárháza és volt is már vagy 7-8 féle módon megépített motorom a két faros Skodámban... de a szaktopicban biztosan lesz, aki segít.
Ja, még valami. A 110R Coupé gyári vezérműtengelyén elvileg lennie kell egy jól látható "C" jelzésnek (beütésnek), amit mérés nélkül is látni lehet:
Keresek lehetőleg minél jobb állapotú Skoda 105s -t. Fontos, hogy eredeti állapotú legyen(semmi komoly átalakítás), minél jobb állapot 1985-ös legyen és fehér színű. Akinek van ilyen eladó vagy tud eladót az kérem jelezze a furakbalint@citromail.hu e-mail címemen.
Minenkinek köszönöm!
A vásárlással nem sietek így nem kapkodom el. Mindenkinek szép napot! Az e-mailjeimet majdnem minden nap olvasom!