Sziasztok meg tudná mondani valaki a Wartburg karbi átfúvókázás méreteit Skoda 120 ra menne fel,fogyasztás nem érdekel ,nem napi használatban van,de egy kis nyomaték jól jönne...Köszi ha válaszoltok!
A Skoda karbi második torka vákumos nyitású volt, ami ha nem nagyon pörgették a motort, még be is rohadt. A késői kétütemű Wartburg karbijáról át lehetett rakni a második torok nyitószerkezetét, mely azon mechanikus nyitású volt, avagy padlógáz, nyitva volt mind két torok.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"
Chiptuning kedvenc! Egyik leggyakoribb (régi) 1.6 CR motor EUR5 környezetvédelmi besorolással, amelyet 2007-2016 közt szereltek az Audi, Volkswagen, Seat, Skoda 38-féle modelljébe. Ezekben Siemens / Continental PCR2.1 motorvezérlő elektronika üzemel, amelyre az első években semmilyen chiptuning megoldás nem létezett, majd kb. 2009-10 körül kiszerelés és megbontás után lehetőség lett a programozására, de ma már a felszereltebb tuningműhelyek – mint a miénk is – már megbontás nélkül OBD-n keresztül tudják biztonságosan kezelni.
Ezek a motorkódok jöttek ezzel a rendszerrel: CAYB, CAYC, CCSA, CLNA, CAYA, CAYE, CAYD. Ennek az 1.6 CR motornak ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning gyakori feladat nálunk a nagyon régi 1.9 TDI adagolós, majd 1.9 – 2.0 PD TDI, és napjainkban ezzel a 2.0 CR TDI 140LE 103kW -os motorral is. Sok Skodás szereti kicsit felextrázni az autóját, átülni egy erősebb, rugalmasabb gépbe. Mint bármely márka chiptuningjánál itt is fontos, hogy jó szakember, jó eszközökkel nyúljon az autóhoz, és az autó állapotát, a tulaj kérését figyelembe véve készítse az egyedi motoroptimalizálást.
Sokat kibír ez a gyárilag szoftveresen fojtott 2.0 CR TDI motor, de avatatlan kézben gyorsan időzített bombává válik, jelentős szervizköltségeket okozva. – a cikk végén elmondom miért
Ez a sárga Skoda taxi 580 ezer kilométert futott,– igaz átesett pár javításon, alkatrészcserén a motor – de érkezőteljesítménymérésnélláttuk, hogy még így is túlteljesíti ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon acikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Üdvözlök Mindenkit! Látom mostanában nem volt itt mozgás, de hátha benéz valaki és rákattan a cuccaimra. Vannak eredeti gyári PAL Skoda 100-105-120 alkatrészeim. Újak és használtak is. Pl.: trafó, fényszóró, ablaktörlő motor, fesz.szabályzó, műszercsoport, vészhárító, hátfal, gépház tető, tengelycsonk stb. Érdeklődj telefonon 06309325719 vagy email: janodekany@gmail.com. Ide ritkán nézek be. Köszönöm.
Üdv-sztem annyit tettem bele amennyit kell kimértem pontosan nagy gyógyszertári fecskendővel de most jegeltem a dolgot mert műszakin volt és jónak itéltetett ami benne van.Most a hátsó rugóval babrálnék mert kissé lóg-s100-ról van szó-120-as rugókat szereztem mert úgy tudom azok 30mm-vel hosszabbak és leheletnyivel vastagabbak is-jól tudom?
Én nagyon sokáig játszottam ezt. Eleinte váltó olaj, aztán átalakítottam, és hidraulika olaj.
De fontos, hogy pont annyi olaj legyen benne mint amennyi a könyvben írva vagyon. (Volt amikor csordulásig töltöttem első alkalom mikor bele nyúltam, akkor csinálta ugyan ezt nekem)
Évekig jó volt. Most pont a fordítottjával szívtam. Az egyik oldal jó, a másik nem csillapít. Pedig 3 belső részt csináltam tök egyformára. Százados digi tolómérő, erőmérő, stb. Egyik oldal hibátlan a másik rossz. A a béléseket cserélgetem marad ugyan ez a helyzet. Minden variációban.
Egyelőre ment bele 2 új széria kayaba. És tanulom a hajó vezetést a gokart után.
Üdv-gyári Pal gátlókban olajat cseréltem 10w-és szintetikus villaolajra s az egyik hátsót alig lehet működtetni.Semmit nem variáltam benne régit kiöntöttem benzinnel kimostam új olajat be.Vki tudja mi lehet a nyűgje tekintve,h se a fenékszelepet se a dugattyút nem babráltam?Már 3x szedtem szét 😵 Iiiiiinnnnyekcót akarok!!!
Kedves Fórumozók! Reménykedem, hogy valakitől kapok jó tanácsot. 1994-es évjáratú, 80.000 km-t futott Skoda Formanom motorja időnként, kiszámíthatatlanul leáll, amikor leveszem a lábam a gázról. Üzemanyagrendszer ki lett tisztítva, de az okot nem találjuk. Esetleg van ötletetek, hol keressen a szerelő hibát? Másik kérdésem, hogy Pécsen vagy Pécs közelében tudtok-e ajánlani profi Skoda szerelőt, esetleg nyugdíjast? Köszönöm a segítséget: Lívia
Continental Contiecocontact 5, 215/55R17-es új nyári gumi szalonautóról leszedve, 4db 3 áráért eladó130.000Ft . Az ár irányár, alkudni lehet. sziki1@freemail.hu
Sziasztok, sajnos nincs túl sok időm szerelni és akihez néha hordtam a kocsit, már megszűnt, nem tud valaki manapság korrekt szerelőt aki ért és foglalkozik 105ös skodával? Lehetőleg a xv. kerülethez minél közelebb :)
Igen ,itt csak ugy pezseg az elett.Allapockolhatsz egy kicsit,reg volt mar vasfejessel dolgom de oszenyomot allapotban a rugokorok mekkora hezag van ennek fugvenyeben potolj alla.olyan nincs hogy viszapatan a szelep,a butykostengely butyok profilja lasitja a bezaras es nyitas sebesseget.Gyujtaskor azert van az a 0.2mm szelepjatek hogy egeskor mindig tamasztas nelkul zarjon a szelep.De nagyonnagy ertelmet nem latom ha nincs egy kicsit nagyobb butyokprofilu tengelyed is egyutal.(gyari 230 hejett egy 270-280as kb) igy tudod emelni a nyomatek tartomany fordulatszamat es igy ugye a Le-ket.