Sziasztok .Olyan kérdésem lenne hogy van egy webasto top t 31397A típusú állófűtésem. Ahogy olvasgattam ezt a fajtát a visszatérő benzin ágra kellene kötni .Az a problémám hogy az én autóban nincs visszatèrő benzin vezeték. Ford mondeo mk3 2003 évjárat .Hogyan lehetne ezt bekötni. Vagy milyen lehetőség van a motortèrben ahonnan üzemanyagot tudnék venni a webastonak. Válaszotokat előre is köszönöm .
A szvattyúház az a teljes egybeöntött műanyag vízteret foglalja magában, vagy csak az alsó csonknál kicsavarozható dolgot. Amúgy ez a kupak ami folyat gyárilag ragasztott, préselt, műanyaghegsztett, vagy milyen illesztésű. Ha kiszedhető valahogy, akkor egy próbát megérne hogy eltömítsem. Nyomáspróbánál kiderül.
Ha csere, amit mondasz is. Az mennyire "olcsó"?
Tavasszal amúgy is ki kell vegyem a kályhát, hogy átalakítsam a vízbekötéseket, mert ez a balfék aki beszerelte........ Szóval mind a két cső dörzsölődik itt-ott, s félek hogy hamarosan elhagyom valahol a hűtőfolyadékom.
Szal mennyi is?
Egyébként ha kiszereltem, vállalsz egy karbantartást? Posta oda-vissza. Én meg nyugodt vok, hogy rendbe van a kályha;-)
még csak annyi kérdés hogy honnan tudom megkülönböztetni hogy can-busos vagy w-bus -os nehogy roszba nyúljak bele idáig azért nem mertem venni. esetleg ez nem tudom menyire kivehető ez a BMW-s.
Az előremenő(meleg) vízcsonknál van egy kerek kupak szerű lezárás. Valami gyári dugónak néz ki. Ott szivárog a hűtőfolyadék. Lehet ezzel vAlamiT kezdeni? Nem mertem kifeszegetni, mert úgy tűnik, hogy az nem kivehető. Esetleg van e ötletetek a javítására?
Linkelek egy képet (nem az én kályhámról) ott látszik a felső vízcsőnél a dugó. ( nem a légtelenítőre gondolok)
én építettem ki ki az egész vezérlést már a kapcsolásom is meglenne a túlfutáshoz csak jobban szeretném a gyári panelbol megoldani de akkor esélytelen teljesen a túlfutás kivezérlése, ha esetleg panelcserére folyamodok melyiket ajánlod nekem hogy biztosra menjek?
ez érdekes....aki bekötötte neked állóra az ezt a részét miért nem tudta megoldani?
vagy keresel utánfutásmodult ami sztem az olcsóbb megoldás vagy jó a bmw panel de csak ha analóg és tényleg álló panel.ilyet csak az e34ben fogsz találni......azok meg szeretnek behalni sajnos.
A ventim szépen indul a szivatyú bent van csak az a túlfutás zavar. melyiket javasolod a túlfutás vezérlőt vagy tudok szerezni egy BMW-böl termo /C panelt ha az jó lenne bele .
nem a nyári funkció mozgat hogy ne égjen szét a panelom a túlfutás hiánya miatt. mert most úgy programozom hogy ott legyek a leállításnál és indítom a mocit amikor leállítom a kályhát hogy tovább keringjen a víz. de ha panelt akarok cserélni akkor melyiket ajánlod hozzá mert senkivel nem tudtam idáig beszélni aki tudott volna tanácsot adni. köszönöm.
Köszönöm a gyors válaszod végre tényleg hozzáértővel tudok beszélni. akkor a panel tipusa ami nekem kellene az pontosan melyik lenne??termo top ? köszönöm a gyors válaszod!
ha esetleg van egy olyan panelem ami gyári mazda Z/C-D az esetleg meg oldaná a problémámat mert azt nem mertem beletenni. az egy mazda Mpv böl van enyém meg 6-os . Kompatibilis lehet az enyémhez? tudom nem játék azért is hagytam benne a gyári panelt.
akkor csak a túlfutást elektronikával tudom megoldani vagy esetleg van más megoldás ? vagy nagy gond ha nincsen túlfutása a szivattyúnak ha állófűtésként megy ? vagy valahogy megtudnám vezérelni ha szükséges.Minden hibátlanul megy 6 fok alatt magától beindul viszont a nyári módot is ki szeretném használni ezért lenne jó ha a kályhával tudnám vezérelni mert így megy a nyári módban a szivattyúm is. Köszönöm a segítséged.
Légyszives segítsetek ha valaki járatos a bekötésben hogy tudnám a bekötést megoldani mert minden hibátlanul működik csak a túlfutást szeretném így megoldani a keringető szivatyúval.
Szép napot mindenkinek! webasto termo top z 5 ös láb elméletileg téli nyári kapcs, ami negatívot ír kapcsolóra,amint negatívra tettem azonnal teleszórta hibával a kocsit (Mazda6 2006-os) viszont pozitívon hibátlanul semmi hibakód és megjelent a 4-es lábom is (ventilátor vez.) a pozitív12v,de sajnos folyamatos addig rajta van akár megy a kályha akár nem amíg feszkót kap a 5-ös láb. Kérdésem a következő a 4-es lábbal nem tudok vezérelni relét túlfutással???
Az egyik relé az izzítógyertyát kapcsolja. Az izzítógyertya viszont nem folyamatosan üzemel, hanem ki-be kapcsolgatja(ez az egyik kattogás). Szerintem lángszenzor gond, nem érzékel lángot, leáll újrapróbálkozik, majd a végén teljesen megáll.