Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dylanC Creative Commons License 2016.03.27 0 0 12745

Rendben akkor kedden 9körül felhívnálak ha nem jelent problémát :D am sima a4 1.9 tdi :) 90 lovas  próbáltam itt is keresgélni meg sokfelé de erre a ventilátor problémámra nem jutottam dűlőre elmondom majd telefonba mi is a problémám :D meg hogy ,hogy is lett bekötve :D Elérhetőségedet pedig köszönöm szépen! :) 

Előzmény: gibbonpitti (12744)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.27 0 0 12744

ugyanoda.....ahhhaaaa.......  :)

 

azért elmondanék egy példát pont audiból.......A6 allroad 2.5 v6.......na itt kb 10 perc alatt kinyirható a motor a rossz helyre kötéssel.nem tudom milyen audiból szedted ki és abba pontosan hová volt kötve a vizrendszerben.....viszont kb az autók fele érzékeny a bekötés pontos helyére.....sőt a felhasznált vizcső hosszára,átmérőjére és a kanyarok számára is.

 

70/5935073......de csak húsvét után.thx.

Előzmény: dylanC (12743)
dylanC Creative Commons License 2016.03.26 0 0 12743

ugyan ugy kötöttembe ahogyan az audiban volt amiből kiszereltem de ha tudnál adni egy telefon szamot es nem lennék terhedre szivesen felhivnálak tanacsert :D

Előzmény: gibbonpitti (12742)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.26 0 0 12742

ha te szerelted be akkor azért átnézetném vkivel......nem kritika,de ha nincs meg hozzá a leirásod,márpedig nincs mert akkor tudnád hogyan éleszd meg a klimát,akkor lehet rossz helyre kötötted a vizkörbe a kályhát.

 

és az adott tipus az egyik ami érzékeny erre.......elég hamar ki lehet nyirni a motorját ezzel.nem mondom h rossz helyre kötötted,mert nem látom.

Előzmény: dylanC (12741)
dylanC Creative Commons License 2016.03.25 0 0 12741

Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hozzátok hátha tudnátok segíteni egy webasto thermo top c típusú állófűtést szereltem egy mitsubishi l200 típusú kocsiba már a gömbölyűbe.. digit klímás a jószág mindent sikerült meg oldanom csak 1 dolgot nem amiben meg akadtam a fűtő ventilátort hogyan köthetném be és mire kössem? :D Válaszotokat előre is köszönöm! :) 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.24 0 0 12740

ha ezért most készülsz pénzt adni akkor sztem hanyagold....nincs hozzá már semmi sem.sőt a már ez utáni generációhoz sincs......akkor gondolom el tudod képzelni mi a helyzet.

 

de ha free és mükszik akkor használd.

 

nyilván kábeleket nem kaszabolunk....és van egy ac is valahol a tank közelében.nagyjából ennyi.

Előzmény: Gergály Norbert (12739)
Gergály Norbert Creative Commons License 2016.03.23 0 0 12739

Jó Estét!

 

Egy BMW e34 -ből bontanánk Webasto BBW 46 állófűtést. Az lenne a kérdésem, hogy ehhez a típushoz lehet kapni alkatrészeket , illetve mire ügyeljek a kiszerelésnél?

 

Köszönöm előre is a válaszokat.

 

 

 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.19 0 0 12738

el kell szomoritsalak...tud úgy elszaródni h néha jó néha mag nem. :)

Előzmény: csabesz0611 (12737)
csabesz0611 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 12737

Szia megjött a panel szép külsőre (na jó ez vicc volt) ez vezérel szivatyút is külön hát jövő héten dől el hogy mit mutat jó vagy rossz akkor viszem diagra. megvettem mert azt írta a tulaj hogy egyszer nem indult szerintem az elektronika vagy jó vagy nem,olyan hogy egyszer megy egyszer nem azt csak a kályha tudja produkálni.na de majd meglátom ,azért ugrottam bele a panelba mert 3100-.-ba megállt. remélem jó lesz,ha nem az sem nagy veszteség.köszönöm szépen eddigi tanácsaidat bármi gondom van írok .további szép estét. Mészáros Csaba

Előzmény: gibbonpitti (12715)
hsanyi79 Creative Commons License 2016.03.14 0 0 12736

Üdv FSO papa, írtam mailt az adatlapodon található címre kieg fűtés házzal kapcsolatban.

Köszönöm előre is a válaszodat.

Előzmény: FSO Papa (11118)
bandi197801 Creative Commons License 2016.03.13 0 0 12735

Üdv 

Segítséget  szeretnek kerni bekotesell kapcsolatban.

Melyik vezeték mi.  webasto  t60 85262b

 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12734

szivesen.....tanulni soha nem szégyen.jómagam naponta megteszem.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12733)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12733

Köszönöm a látószögbővítést.

Előzmény: gibbonpitti (12732)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12732

az ötletedre csak annyit h a kókányolás az megy.......csináld már megy egy mondeo motorterében.....

 

megpróbálom bőviteni a látószögedet.......kikerülöd a tankban lévő nyomásszabályzót és ekkor meglesz az előrejövő ágban a nagyobb nyomás.veszel egy normális szabályzót és azt beépíted a motortérben az előremenő ágba és ekkor már lesz egy visszatérő ágad amit a tankba vissza tudsz vezetni.ergo megvan a táplálás oldva az adott kályhának.

 

ez lenne a szakmai szemmel elfogadható!!!!!

 

DE!!!!!!!

 

egy ilyen install nem olcsó......és ha hozzáteszed a kályha árát akkor már bőven felújított c-s kályhát kapsz annyiért.és még ott van h nincs alkatrész  a bw/dw50 kályhához......

 

elég parttalan ez a beszélgetés......vitának nem nevezném.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12731)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12731

Még mielőtt nagyon beleéled magad, nem kötelező írni. De, ha eldöntöm, hogy segítek, akkor segítek, egyébként meg nem reagálok, mert nem kötelező. Nem ma kezdted itt a fórumon, a kérdésből meg tudod itélni, hogy miről van szó...

Az viszont, hogy "nem lehet", "vegyél másikat" az nem segítség, csak szófosás.

Ha leírod, hogy a szelep nem bírja a nyomást, akkor már érthetővé válik a miért, és elfogadható a válasz. (Egyébként ötletelés: egy puffertartályba mágnesszelepen, szintérzékelőn keresztül engeded a tüzelőanyagot, ahonnan gravitációsan táplálod a kazánt...? )

A milliós kárhoz meg nem kell kazán, egyszerűbb szerszámokkal is megy...

Előzmény: gibbonpitti (12730)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12730

az a baj az ötleteléssel h általában semmit sem ér.mivel ez finoman szólva is veszélyes üzem ezért itt nem tippelgetünk!

veszélyes,mert egyrészt adott egy nem éppen kis teljesítményű láng aminél jelen van az autó üzemanyaga.másrészt a vízoldali és elektromos oldallal is simán lehet milliós kárt okozni.......erre is tudok nem egy példát.

és lett volna itt baj ha én vagy vki más akit érdekel a dolog nem szól bele ebbe......az ember megcsinálja a TE ötleted alapján mondjuk az y leágat......ugyanis az a bizonyos szelonoid nem egyből pukkan el......régebben kipróbáltam próbapadon.ha meg baj van akkor biztosan feltetted volna kezeidet,gondolom......hisz te csak ötleteltél.

mint írtam nem a segítség a gond,olyat kell mondani amit már magad is kipróbáltál és nem lett belőle gond.

 

és igen,ez egy fórum,de attól h itt vagyok NEM kötelező senkinek sem segítenem!aki annyira sem hajlandó h visszaolvasson egy fél órát a topikban az ne háborodjon fel.a másik dolog amikor tök laikusként idejön,olvas a neten ezt azt aztán kész tényként leírja mi a baja a kályhájának.és besértődik ha nem kap segítséget,végül is ha a világháló segítségével fel tudta tárni a hibát akkor lesz rá orvosság is......saját esélyeit rontja így az user.jöjjön ide és kérdezzen,de ne azt írja le h szerinte mi a hiba hanem magát a jelenséget.az egy hozzáértőnek többet segít mint a célbalövés.

 

ha itt kérdez vki és kap rá választ hozzáértőtől akkor illik elfogadni.ha nem fogadja el akkor sajnálom.nem sok kedvem van állandóan ugyanazt leirogatni.nem ügyfeleket fogni járok ide....azok szerencsére jönnek és nagyrészük a régieken keresztül.

 

ha vki normálisan nyitja ki azt a bizonyos ajtót akkor segítek neki,erre azért több a példa mint az ellenkezőjére.a diagért sem mindig szoktam pénzt kérni pedig megtehetném.....

 

és az h te szeretsz írogatni a te gondod.nem ismersz engem és ennél fogva nem értem azt az elvárásodat h kötelező itt bárki hozzáértőnek is segítséget adnia.ez nem nagyképűség hanem egyszerű józan felfogás.én meg vinnyogok ha ehhez van kedvem....megtehetem😉

 

csak remélni tudom,hogy a saját szakmádban nem ötletelsz.......

 

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12729)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12729

Többféle megoldás létezik a nyomás csökkentésére, megszüntetésére akár gravitációs szintig. Miattam nem égett volna le az autója, én nem foglalkozom kivitelezéssel. Ötletszinten próbálkoztam segíteni. Mivel egy egy fórum, így, ha itt vagy, akkor hiába a telefonos segítség, írni kell.

Mindenesetre örülök, hogy sikerült segítened telefonon, mégha ez a topiolvasóknak később derült ki...

Hidd el, más topicban én is leírom hetente ugyanazt, mégsem vinnyogok ezerrel, hogy utálok írni...

Előzmény: gibbonpitti (12725)
Gede Albert Creative Commons License 2016.03.11 0 0 12728

Top c- t akartam írni nem tudom mert s-t írtam :) top c típusú volt az előző autómba :)

 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.11 0 0 12727

top c-t vegyél.ahhoz van alkatrész.....az s hez már semmi nincs.

Előzmény: Gede Albert (12726)
Gede Albert Creative Commons License 2016.03.11 0 0 12726

Köszönöm a segítséget .Ezek szerint veled beszéltem telefonon gibbonpitti :) Előre menő ágra semmiképp nem kötöm rá. Nem èpìtettem be ilyen kàjhàt mèg csak top s tìpusut az előző autómba. Pont ezért kérdeztem itt meg hogy milyen lehetőségek vannak.Itt nem kaptam kielégítő választ ezért fellapoztam egy ismert hirdető oldalt és kerestem olyat aki javitassal foglalkozik. W124E300TDT4MATIC azt meg megcafolnàm amit te írtál hogy gibbonpitti nem segített. Telefon hìvàsunk elején elmondtam neki hogy szakmai tanácsot szeretnék kérni ès nem rám rakta a telefont hanem elmondta hogy működik és mit tanácsol.

gibbonpitti köszöntem mèg egyszer is a segítséget :) Ezt meghirdetem és top s lesz helyette :) ha valakit érdekel eladó :) lepròbàlva , nem csöpög nem szimeringes a Keringető szivattyúja,kàjha része Szép állapotú nincs szét égve . 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12725

nos ő felhívott mielőtt miattad leégett volna az autója......

 

és amúgy az adott kályha műszaki specifikációja,amiben kifejezetten tiltják a nyomó ágba való kötést!!!!, megtalálható a neten......tudod....a googli a barátod.

 

a stílus meg neked szólt!

 

aki veszi a fáradságot és felhív annak szoktam segíteni.....és ez nem kuncsaft lesz-e kérdés!!!!

 

sztem segítek eleget ahhoz h pont te ne fírtasd ezt a vonalat!

 

és tegyük hozzá h néha nem ártana visszaolvasni......elhiszem h könnyebb kérdezni,de nekem meg unalmas leirogatni havonta ugyanazt.....ezért jobb a telefon.gyorsabban elmondom mint leirom.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12724)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12724

Nos, ha ezt így leírod a kérdezőnek - nem ebben a stílusban - akkor segítettél. (volna)

Továbbgondolva akkor lenne jó ez a topic, ha esetleg megoldást is javasolnál. Neked nem valószínű, hogy kuncsaftod lenne, de a tudat, hogy segítettél... és a kérdező is előrébb lenne.

 

PEACE :-)

Előzmény: gibbonpitti (12723)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12723

az megvan h ha csöndben maradsz legalább nem mondasz hülyeségeket?

 

akkor leirom h te is megértsed és ne adj másnak olyan jótanácsot amitől leég utána a verdája.....

 

ha oda kötnéd ahová te mondod akkor nyomás alatt lenne.....minimum 3 bar ott a nyomás mivel az ilyen autókban a tankban van a nyomásszabályzója az üzemanyagrendszernek.szóval a kályha üzemanyagtartályában is meglenne a 3 bar.maga a tartály még ki is birná......csakhogy van ott egy szelonoid ami meg nem!!!

 

ez a szelonoid amúgy is gyenge pontja,sokszor elkezd magától is folyatni.....és ha ez folyat akkor pont a kipuffcsőre folyik az üzemanyag......folytassam????

 

ha konyitanál vmit az autószereléshez meg az állófűtésekhez akkor nem irnál hülyeségeket!!!!

 

 

jó buli a másik autóját a hiradóban látni amikor ég........

 

 

 

tanulj,szerezz gyakorlati ismereteket és majd ezután mondj ötleteket,mert az iránymutatásért illik vállalni a felelősséget is!!!

 

 

itt nem a segitségel van a baj hanem annak milyenségével.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12721)
Gede Albert Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12722

Akkor ezek szerint felejtsem el ezt a típust ? Nincs rá semmi megoldás ?

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12721

Bukó bizony, mert a szűrő kilépő oldalán az "Y"' elágazást még nem fedezték fel...

Előzmény: gibbonpitti (12720)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12720

ha nincs visszatérő akkor ez bukó......csak oda lehet berakni.

Előzmény: Gede Albert (12719)
Gede Albert Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12719

Sziasztok .Olyan kérdésem lenne hogy van egy webasto top t 31397A  típusú állófűtésem. Ahogy olvasgattam ezt a fajtát a visszatérő benzin ágra kellene kötni .Az a problémám hogy az én autóban nincs visszatèrő benzin vezeték. Ford mondeo mk3 2003 évjárat .Hogyan lehetne ezt bekötni. Vagy milyen lehetőség van a motortèrben ahonnan üzemanyagot tudnék venni a webastonak. Válaszotokat előre is köszönöm .

Futszer Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12718

Az még vállalható. Ha kiszereltem( pár héten belül) kereshetlek?

 

Előzmény: gibbonpitti (12717)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12717

a fekete részben nem mindenhol van viz......az ac is abban van meg a keringető is......a csere meg....vhol olyan 50 körül van újban.

Előzmény: Futszer (12716)
Futszer Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12716

A szvattyúház az a teljes egybeöntött műanyag vízteret foglalja magában, vagy csak az alsó csonknál kicsavarozható dolgot. Amúgy ez a kupak ami folyat gyárilag ragasztott, préselt, műanyaghegsztett, vagy milyen illesztésű. Ha kiszedhető valahogy, akkor egy próbát megérne hogy eltömítsem. Nyomáspróbánál kiderül. 

Ha csere, amit mondasz is. Az mennyire "olcsó"? 

Tavasszal amúgy is ki kell vegyem a kályhát, hogy átalakítsam a vízbekötéseket, mert ez a balfék aki beszerelte........ Szóval mind a két cső dörzsölődik itt-ott, s félek hogy hamarosan elhagyom valahol a hűtőfolyadékom.

 

Szal mennyi is?

 

 

Egyébként ha kiszereltem, vállalsz egy karbantartást? Posta oda-vissza. Én meg nyugodt vok, hogy rendbe van a kályha;-)

Előzmény: gibbonpitti (12712)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!