Az még hagyján, hogy lezárták, de véletlen vettem észre a másik végén, hogy bizony a piac felől, a Ferihegyi út felől lett egyirányú, ellentétesen, mint idáig!!
Még jó, hogy nem mentem arra éppen kocsival. :-o))))
Arra gondol - szerintem - amire én is. Nem lehet úgy fejleszteni, javítani, egy úttestet, hogy közben járnak rajta. A javítás idejére lezárják az adott útszakaszt. A Cinkotainál ezt ha jól emlékszem, úgy oldották meg, hogy egyikfél - másikfél. A Gyöngytyúk ehhez keskeny. A Naplással nem tudom mi a helyzet, arra nem járok sűrűn, csak azt láttam, hogy "zsákozták"
Jahh, pont akkor jöttem hazafele vonattal. Állunk már vagy 5-10 perce Rákoson. Agysebész securty ruhás srác kimegy, kinyitja a vonatajtót és elordítja magát: "Pörgesd fel magad baszdmeg, mert haza akaro érni! A faszom!"
Visszajön, leül. Mindenki csak néz, hogy ez hülye? 2 perc múlva jött a kallernéni, és mondta, hogy gázolás van.
Ha már szolgáltatás. Keresek a kerületben korrekt viz-gáz-fűtés szerelőt, aki esetleg ki is találja, hogy hogyan lehetne kicserélni a jelenlegi fűtést. Plusz: olyan személyt, céget, aki házak utólagos hőszigetelésével foglalkozik. Szintén korrekt, megfizethető kéne.
Keresek a kerületből egy jól dolgozó és lehetőleg nem drága gázszerelőt új gáztűzhely bekötésére,valamint egy olyan szerelőt,aki fürdőkád cserével foglalkozik (nem tudom ki csinálja az ilyesmit burkoló,kőműves,vízvezetékszerelő?) és szintén nem horror összegért dolgozik.
Illetve egy dolgot jól tud, ahogy csinálja, az biztos, hogy nem jó, de így jön a lóvé.
Az a baj, hogy manapság Magyarországon nincs a szó szoros értelmében vett minőség ellenőrzés, nincs a szó szoros értelmében vett garanciális javítás, nincs olyan nem korrupt szerv ma Magyarországon, amelyik ezeket számonkérhetné.
Van pénzed, van megfelelő összeköttetésed, van üzleted.
Kell 5-10 szerb, vagy román ingyenmunkás alamizsnáért, pár köbméter homok, és felépítessz egy homokvárat. Eladod 10 milláért (került munkadíjjal, anyaggal együtt 100e.- Ft-ba, 2-3 helyen lenyomtál 1-2 millát a projectért, még így is tisztán maradt 5 milla a semmiért).
Jön egy eső, és elmossa. Jól megfizetett szakértő megállapítja, hogy kétségtelenül külső, időjárási tényezők befolyásolták a dolgok mostani állását, nincs más hátra, meg kell újra csináltatni a homokvárat újabb 10 millából. Ördögi kőr!
Bocs, hogy pont nálad szólok, de az utóbbi 15-20 hozzászólásban már nagyon bántja a szemem a fórumon rohamosan terjedő hiba, hogy nem tudjuk mi az összetett szó, és mi nem. szegélykő, és nem szegély kő útfelújítás, és nem út felújítás pártsemleges, és nem pártsemleges
Arról már nem is merekértekezni, hogy itt 2-3-mal alant bicigli volt beírva bicikli helyett:((
Azzal én is egyetértek, hogy az ut felujítás párt semleges, az odáig oké, de nem hiszem el, hogy valaki azon nem kaszál óriásit, hogy egy utat 3szor aszfaltoznak le.
Látta már valaki az Erzsébet körutat azóta, hogy megcsinálták a csatornát?
Apró foltokban aszfaltozták le, ami ronda és egyenetlen lett. Oké.
Aztán a foltok beszakadtak, akkor megint felszedték ujra megcsinálták, persze ugy, hogy hosszu napokig a gödrök voltak, és kerülgetni kellett a gödröket.
Az ujjabb aszfaltozással még több folt lett. folt hátán folt és aszfaltgödrök.
De épp ma jártam megint ott, és amikor rákanyarodtam a Pesti utról, azt hittem nem jól látok, és agyvérzést kapok. Megint feltúrták, és a legelőször letett csatorna fedőket, most kiemelték az ut szinje fölé 5 centivel, és azokat körbe kerítették tereelőbójákkal. Valószínűleg ugy csinálják majd meg, mint a Pesti utat, hogy ráhúznak még 5 centiméter aszfaltot, addig meg kerülgesd te barom!
Miért nem lehet egyszer rendesen, és pontosan megcsinálni?
Bár nem értek az utburkolat javításhoz, de szerintem nem ez a megfelelő módszer...
Mivel nem találtam semmit róla a neten, ezért kénytelen vagyok vagyok itt kérdezni, hátha valaki tudja: vajon mennyibe kerülhet most egy bérlet az uszodába?
Nem gondolnám, hogy a jelzett szakaszon akkora lenne a gyalogosforgalom, hogy feltétlenül szükséges lenne. A 76 elég sűrűn jár, és azoknál az objektumoknál, amelyek jelentős gyalogosforgalmat indukálnának, megáll. A festékboltig meg el lehet jutni a Gyöngytyúk utcai megállótól
Nekem is lassúnak tünik a Gyöngytyúk elkészülte, különösen, mert emiatt az utcánkban, az ablakom elött dübörögnek el a buszok. Aztán majd jól tönkre lesz vágva az utca betonja (ami már eddig sem volt az a hű de jó), ami a kerület kezelésében van, és majd soha napján fogják megcsinálni.
Annak a bicigli útnak meg aztán túl sok értelmét nem látom, a BKV garázstól tart a Gyöngytyúk utcáig, ha legalább végig vinnék a Veres Péter útig!
Viszont a Cinkotai út tényleg jó lett, csak végig a Pesti útig meg kéne csinálni!
Nagy érdeklődéssel olvasom mindazt amit írtok a rossz utakról és arról, hogy javításuk, bővítésük függ - e a választásoktól....
Én már 36 éve vagyok Rákoscsabai lakos, emlékszem rá, hogy milyen is volt itt az élet régen... a 70 - es évektől kezdődően a Pesti út menti parasztházakat felváltotta a lakótelepi rentgeteg. Gyakorlatilag a kerület lakossága pillanatok alatt megsokszorozódott.
A 80 - as évektől az addig mezőgazdasági területeken gomra módra elszaporodtak a családi házak...ez újabb pár ezer embert jelentett...DE: az utakon még lehetett közlekedni, a szódát lovaskocsival vitték házhoz és a púpos ószeres bácsi sem okozott forgalmi akadályt, mikor hetente végigment kiskocsijával az utcákon.
Emlékszem, hogy ott ahol most lakóparkok állnak, 20 éve még tehenek legeltek. Furcsa mód az embereket nem izgatta az utak állapota...
A legnagyobb gond akkor kezdet kialakulni, mikor az aglomeráció is kezdett kiépűlni...Pécel, Maglód, Ecser stb. lakosságának a forgalmát sajnos már nem bírta el úthálózatunk.
Azt mindnyájunknak tudomásúl kell venni, hogy ez egy perem kerület. Hihetettlenűl nagy forgalmat bonyolít le, nem beszélve a teherforgalomról. Talán az M - O megoldás lesz de mindössze anyit jelent, mint egy legyező a sivatagi forróságban.
Ezt a problémát már kb. 20 éve látni kellett volna...de nem látták.
Most próbálják meg orvosolni ezeket a hibákat javításokkal, szélesítésekkel, stb.
Ezt a mérget le kell nyelni nincs mese...
Biztos vagyok benne, hogy a többi peremkerület is hasonló problémákkal küzd, legyen az a IV. vagy a XXII., vagy akár a többi.
A jó és biztos megoldást nem tudták még megtalálni és talán nem is fogják...ez a probléma pártsemleges, úgy hiszem!