ha pierburg szivattyút vettél most az nem újabb generációs.....ugyanaz mint bármelyik.a c-s kályhának van saját vezetéke.ez a gyártó szállitotta az eber-nek is a keringetőket és ott olyan a pumpa h csak egy aljzat van rajta.ehhez kell az olyan kábel amit emlitettél.
a lehetséges okokat meg azért irtam,mert ezekkel találkozok.
a leválasztó idomnak pedig minden helyzetben kell műkődnie.bizonyos autókba nincs értelme beépiteni,de ettől még minden autóba beszerelhető.elgondolkoztató miért nem működött rendesen a bekötése.
azt tudd azért h a webo saját ntc-je nem kultiválja a megfőzéseket.......kontroláld le h jól mér.
Szia, a motor nem melegedett meg biztos. A fagyálló kristálytiszta, lila FEBI. Ez egy épített autó, minden patika, minden eleme új a fűtésrendszernek, nincs a rendszerben kosz és egyebek, van benne rendszerszűrő is.
Mindegy, most már pont nem kell, úgyhogy egy hét múlva itt a szivattyú, ez az új generációs, amelyikhez egy olyan vezeték kell amin két csatlakozó van.
Az első megmelegedhetett, egy hét után állt meg: használtam a Pi tagot visszacsapószeleppel és nem volt elégséges a keringés a kályhánál.
Ezt egy magyar úriembertől vettem, új volt, a csatlakozója nem volt ide való, azt át kellett forrasztanom, de egy évig, kb. 200 ciklust elment (belső számláló szerint.) Nem tudom, honnan származott, lehet minőséghibás darab volt.
Amint írtam ,ami érdekes volt, hogy kedden reggel nem ment a kályha telefonos indítás után kb. 15 perccel. Csodálkoztam is, hogy ennyire nem lehet meleg odakint. A víz 58 fokos volt, ezt beírta a kályha is, hogy 58 fokos víznél jött be a hibakód és kiszellőztetett. Innentől fogva a kályhán nem volt 117 fokos víz szerintem, (58 -at mért), a szivattyú pedig a bemenő ágban van, így ott biztosan nem molt 58 -nál több. (A kocsi a parkolóban állt.)
elég hozzá ha a motorban elmegy a viz 117 fokig........ez még az üzemszerű felső határa autónál......
nagyon ritkán szétfagy a műanyag ház az elégtelen fagyálló miatt és bejut a viz magába a motorba......az esetleges anyaghibákat persze nem tudhatom.
nekem is van olyan szivattyúm ami már jobb konstrukció.......gyakorlatilag örökös.
elég egy részben eldugult fűtésradiátor,megtört gumicső......és meg tud lenni a baj a kályhában is.nem tudom hogyan van neked beépitve,de sztem ott a melegedés lehet a fő ludas.évente 2-3 olyannal találkozom ami nem melegedés álltal döglik meg.....és mondjuk 200-al ami meg attól.ez gondolom nevezhető statisztikának.
Te a melegedésről írsz, de pl. az enyém nem melegedett el, az biztos. Mi más tipushibája van egy kefe nélküli motornak? Amiket más helyeken használnak évekig elmennek.
és a kefe nélkülinek sem feltétlen nagy az élettartama.....van rá rengeteg!!!! példa h sajnos akár 1 hónap alatt meghal.ennek megvan az oka......ha visszaolvasol akkor megtudod.
nem tudom mjolyen javitgatotról beszélsz....ha a kefés szivattyúra gondolsz akkor abban a kefecsere sokat segit,főleg ha a gyárinál jobb kefét raksz bele.nem örökös,de rengeteget elmegy.
ha meg a kefenélküli a téma akkor nem tom ott mit is lehet javitani......inkább semmit.
A fűtés, amit tudnék vásárolni, egy 2006-os V70-ből való, ami D5 motoros. Az enyém a régi, adagolós 2,5TD. A kályha típusát nem ismerem, de megpróbálhatom kideríteni. Mi a baj az artic-kal?
Szia, ne haragudj de közben rendeltem hozzá vevőegységet tartozékokkal. Tetszik ez a kis kütyü, ha összetanítható a vevővel akkor megtartom.. Mi baja lett a tiednek? Nem javítható? Csak nem rádió hibás lett?
szia. nem hiszek el semmit,csak egybe vágott amit olvastam ,és a hangja! szerintem állati dögös hangja van,,de már rég túl vagyunk azon hogy V6! már tudom hogy nem az! De nekem igy is nagyon bejön! ennyi....nem kell agyon ragozni.
sosem volt ilyen autóm,és mivel egy rohadt nagy műanyag borítás van rajta ami mindent eltakar,,és a hangja állati öblös,és érezni az erőt,,igen bevettem...egyébbként a használtautó.hu n van egy pár ami hasonló,és V a henger elrendezés! ez a kocsi is igy volt hirdetve!