Igen ezt értem. De ez gyújtáson is,vagy csak már járómotornál,,,vagy mikor üzemel? és gondolom automatikusan?? nem kell kapcsolni semmit?! És meddig üzemel,? mikor kapcsol ki? sajnos találtam leírásokat,de hézagos,és sok a rizsa benne.. ezeket a fontos dolgokat nem emliti..
nem vicces a dolog....a nem kerámia gyertya tud úgy elhalni h csak a fele izzik mint kéne....vagy az egész,de a belső ellenállás csökkenése miatt nem elég meleg és a ráfolyó üzemanyagot nem képes belobbantani.van pár variáció.....a kerámia gyertyánál már nincs ez a probléma....viszont cserébe nem is 9e-től indul az ára.
Sziasztok! Használ itt vki TP4-es távirányítót? Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem tudom összepároztatni a vevővel. Ki kellene sakkozni, hogy a távirányító, a vevő vagy a programóra a szar.
Lenne egy kis problémám van egy ford galaxy 1.9 tdi 2003-as és a kiegészítő fűtésből kől a füst. kivettem az izzító gyertyát és elég szépen el volt feketedve így gondolom hibás a gyertya. Voltam a helyi autósboltba de itt még ilyenről nem is hallottak. A kérdésem az lenne hogy honnan tudok beszerezni ilyen 8v-os izzító gyertyát.
Mi a baja? az enyém látszólag müködik...de azon felül hogy viszonylag hamar jön a langyos,és meleg levegő,,nem tudom hogy jó e! lehet ezt tesztelni? vagy Hány foknál működik egyáltalán?
Sziasztok. itt a kályhám,. sikerült lefotóznom.. ha ezt a tipust ismeri valaki,akkor szivesen vennék némi infót róla. A neten találtam róla de csak idegen nyelvűt,és eléggé hiányos! köszi
a pumpa nem tud sokat küldeni....ez hülyeség.nem fejtem ki,de hidd el.olyat tud h nem nyom üzemanyagot,de többet nem tud magától adni.szeretem az ilyen okos fórumhozzászólásokat.aztán amikor ellocsolsz egy csomó lóvét és még szar akkor mi van?
gondolom mi lehet a baja,de anyag nélkül nem fogod tudni megcsinálni.ezért ajánlottam balut.korrekt és ő velem ellentétben szereti az eber kályhákat.
alap tétel h diag nélkül semmit nem csinálunk ezeknél a kályháknál.főleg ebernél.
Német fórumon olyat találtam hasonló jelenségre, hogy az üzemanyag pumpa küldött túl sok naftát és az égéstér elkormolt, ettől jött a füst és tette tele olajsárral a kipufogót.
Új pumpa, égéstér kitakarítása után megszűnt a füstölés.
Leszedtem a kipufogót, tele van gázolajjal vagy olajsárral. Kipufogó nélkül teszteltem, úgy láttam, hogy csöpög belőle valami, gondolom az elégés nélkül átjutott gázolaj..
Szétszedtem a kályhát, a láng érzékelő le van törve. Ahogy néztem ez nem is pótolható csak a vázzal együtt..
A motor pörög, levegőt kap. A gyertya körül van egy réz háló, az több helyen ki volt lukadva. Lehet, hogy itt tud túl sok nafta kerülni az égéstérbe?
Szerintetek hol kapok ehhez alkatrészeket? Ki foglalkozik ezzel Magyarországon?
Vettem egy Merivát, amiben van egy gázolajos víz előfűtő. Ez tulajdonképpen egy nagyon jó találmány, de a bajom vele az, hogy iszonyatosan füstöl, amikor működik.
Több helyen olvastam, hogy az izzító gyertyát érdemes első körben cserélni. Ezt meg is rendeltem, valszeg hétvégén ki is cserélem.
A kérdésem az, hogy tényleg csak ez okozhatja a füstölést? Tudtok ajánlani valakit, aki ért hozzá? (Ha esetleg nem oldódik meg a gyertya cserével).
Ha minden igaz, akkor egy Hydronic D5W van a gépben.