Keresés

Részletes keresés

japipapi Creative Commons License 2014.04.06 0 0 10405
Előzmény: Furj Thony (10404)
Furj Thony Creative Commons License 2014.04.05 0 0 10404

Szia Japipapi!

 

Led szalag:

 

Igen, mindkettő külön működik 230 V-ról. Ez nem tapadós, hanem vannak rögzítő csipeszek, ezt felfúrtam egy vékony lécre, a lécet pedig a ketrec tetejére. Nappali fényt ad és összesen 15 W-ot fogyaszt.

 

http://ledfenyek.hu/LED-szalag-230V-60led-m-smd-5050-hideg-meleg-feher

 

Csepegtető:

 

http://www.telectronic.hu/allati/tyukitato1.htm

 

Már 3db készült belőle :)

 

A fénykapcsolóról küldenél egy linket?

 

Köszi:

 

T.

 

 

Előzmény: japipapi (10397)
Furj Thony Creative Commons License 2014.04.05 0 0 10403

Szia!

 

Nagyon kezdő vagyok, de a két ketrecben 2*15 madárból, 1-1 kakasom van.

 

Nálam asszony uralom van. Valamelyik éjjel az egyik kakast jól elverték a csajok... Ennek köszönhetően, fél napig karanténban volt. Az elkülönítés olyannyira sikerült, hogy a kakas szinte teljesen szocializálódott, szerintem lassan tojni is fog... :)

 

Amelyik nagyon kapott azt picit különítsd el, hogy felépüljön, ha nagy a baj, akkor mosd le és ha megszáradt, kezeld le egy kis betadinnal a sebet.

 

T. 

Előzmény: Zretyi (10401)
imihb Creative Commons License 2014.04.05 0 0 10402

Szia!

 A 4 kakas szét tapossa a tyúkjaidat azért nincs toll a hátán egyik-másiknak.

Előzmény: Zretyi (10401)
Zretyi Creative Commons License 2014.04.05 0 0 10401

Lenne egy kérdésem! Vitaminokat adsz nekik? Egyszerűen nem tudom nálam mi lehet a baj. Látom hogy nincsenek rendben, de nem tudom miért.

Olyan borzas a tolluk mintha visszafelé lenne nekik folyamatosan simítva és ma vettem észre, hogy az egyiknek nincs toll a hátán és apró sebek vannak rajta. Esetleg a 13 tyúkhoz sok a 4 kakas? Ja és a kakasok hangját már legalább egy hete nem hallottam.  Amit még megfigyeltem hogy olyan idegesen rohangálnak és mindíg olyan mintha menekülnének.