Lehet hogy nem ártana :D. Nagy itt a csend ebben a melegben senki nem fűt :D:D? Ma reggel fűtöttem pont az ajánlott havi karbantartós fűtést a reggeli 13 fok jó volt hozzá.
Tudom hogy nem véletlenül! De azért mégiscsak rácsodálkoztam hogy 2000-utáni (mondhatni új fejlesztésű készülékbe) beletettek egy 40-50 éves technológiát ami működött egykor de ez katasztrofálisra sikerült! Tudom hogy a Webastonak is ilyen zsákutcája a Top V és társai de az legalább új elmélet volt de nem jött be van ilyen! Az elmúlt három hétben szabad időmben végig olvastam az egész topic-ot az elsőtől az utolsó hsz ig. Voltak itt cifra dolgok időnként igen jókat mosolyogtam.
Jesszusom ezt az Ardic912-t hogy találta ki az eber? Mintha egy Sirocco barkasfűtés lenne vizesre átalakítva persze beüzemelhetetlen még vezérlő nélkül sem. Azt hittem behu...zok. gyorsan összeraktam és vissza a gazdinak ne is lássam! Röhej!
te tudsz diagolni,merre vagy található mert én Vác és Pest között vagyok.
mert ha úgy van amiért a héten megyek azt ha úgy van akkor azt diaggal megnézzük,és ha van rá lehetőség javítsuk. ha esetleg még a másik lehetőség hogy még melyik kocsiban van manuális kályha ami megbízható mert azt jobban vennék bele.
menyi az utánfutás modul mert sajnálnám ezt a panelt lecserélni mert nagyon hibátlanul működik,ha odafigyelek az üzemidőre meg teszek rá kapcsolót ha rövid utat megyek ne kapcsoljon be,mert hamar besül akkor jól fog sokáig működni mert megbízható amúgy.két hete vettem egy BMW kályhát 15-ért csak a panelért de nem volt benne jó de viszont az égőkosár izzítógyertyával zsír uj volt benne,meg a keringető is rajta volt, meg az üzemanyagpumpa is gyári hibátlan ventilátor is rendben volt szóval panelon kívül hibátlan az egész.
héten megyek egyért állítólag az is folyamatosan szellőztet,de ha úgy van csak külön a panelt lehet vagy csak kályhával diagolni? enyémben van gyárilag hibátlanul bekötöttem mint álló csak azt szeretném hogy a kályha vezérelje a szivattyút is. mert amikor beállítom órával mindig mire lejár addigra lemegyek beindítani a kocsit mert a kályhával együtt megáll a szivatyú is és túlmelegedhet a panel, de
szia hát az egyik el sem indul de ha a szellőztetés kapcsolóját (panelon háromlábú) rövidre zárom egy pillanatra akkor a szellőztetést végigcsinálja és izzítási fázisnál megáll. A másik folyamatosan csak szellőztet.