Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Szlivvia Creative Commons License 2008.07.09 0 0 178

Sziasztok! Mi (is) Fabia kombit szeretnénk venni (használtan, a régi modellt).

Kérdés: mennyit fogyaszt az 1.2-es, ill. az 1.4-es motor városban (Bp)?

Sehol sem találom a régi modell hivatalos adatait, már mindenütt csak az új motorokat (60/70 LE) írják le.

Dave87 Creative Commons License 2008.07.08 0 0 177
ELADÓ!!!!!

Skoda Fabia Combi 1:24-es modellautók!!!!!

- 18 cm hosszú (legnagyobb Fabia autómodell)
- mindene nyitható (ajtók, motorháztető és csomagtartó)
- kormányozható kerekek
- aprólékos kidolgozás
- itthon nehezen beszerezhető!!!
- több féle szinben is van, jól mutatna az 1:1-es Fabia mellett :)

Akit érdekel, az a nevemre kattintva megtalálja az e-mail cimem, oda lehet irni!!!

egoman Creative Commons License 2008.07.06 0 0 176

Hello!

Nekem a 1.4 Fabia Combi PDTDI-n télen Barum polaris 2 van, meg vagyok elégedve, de egy kicsit hangosnak tűnik. Mivel diesel, nem bír zavarni. Nyáron Pirreli van rajt, ha jól emlékszem p5000 a jele. Állítólag kifutó mintázat, így 11800 Ft volt darabja. Az is bevált nálam. A kombiban éppen elfér a 4 csere gumi, pedig R15-ös a felni. Mindkét garnitúrához van saját felni is. A pótkerék szépen elfér a csomagtartó alján lévő dugi helyén. De ha éppen meg van pakolva...??

Előzmény: bigjohni (172)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.26 0 0 175
Köszi a segítséget, megyek oda!
Előzmény: Dulifuli (174)
Dulifuli Creative Commons License 2008.06.26 0 0 174
Esetleg próbáld meg a Skoda, orrmotor (Favorittol Fabiaig) topicban, vagy kérdezd meg rali mestert! Ő autószerelő, nekem is segített helyrepofozni a sebességfokozatokat, amikor elbarmoltam a váltót, mert állítani szerettem volna a kuplungon. :-)
Előzmény: Törölt nick (173)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.25 0 0 173
Üdv néktek!

Egy kis segítség kellene. Hátha csinált már ilyent valaki. Fabia Combim van 1.2 12V. A kilométer óra szenzor el van romolva. Házilag nehéz lenne kicserélni? És vajon hozzáférhető helyen van? Egyáltalán merre keressem? Előre is köszi a segítséget.
bigjohni Creative Commons License 2008.05.03 0 0 172
Néhány hete vásároltam Good Year Duragrip gumikat az autóra.
Az eredeti Matadorokat már nagyon utáltam (magas zaj, zéró tapadás)
Most ég és föld a különbség, egyszerűen szuper. Hangja nincs, szárazon és vizes úton is teljesen jó. (és még az ára is normális volt)
Előzmény: blazseidr (170)
Dulifuli Creative Commons License 2008.04.30 0 0 171
Na és mire vársz választ? Arra, hogy jó-e a Bridgestone? Mert arról fogalmam sincs, mindenesetre a Forma-1 is használja (le is cserélik többször is egy futam alatt). :-)
Egyébként tényleg nem tudom, nekem eszembe sem jutott ilyen márkás gumikat venni. A kereskedőtől Matador gumikkal hoztam el, azok nekem elég jók. Néha kipörög ugyan a kerék, ha sportosabban indulok, de hát sok az a 64 paci...
Téli guminak először valami vacakot vettem, az egyiket már el is kellett dobnom (bár 2 szezont azért kibírt). Az eléggé csúszkálós volt, de aztán az utolsó szezonra vettem 2 db Barum Polaris 2-t az első két kerékre, és azok is kb. ugyanannyira csúszkáltak. Lehet, hogy vannak jobb gumik is, de azért csodák nincsenek, úgyhogy ha tényleg hegyen laksz, és szeretnéd, ha bármikor el tudnál indulni autóval, akkor szerintem jobb, ha elköltözöl. :-)
Előzmény: blazseidr (170)
blazseidr Creative Commons License 2008.04.30 0 0 170

Sziasztok!

 

Autogumi topickban keresgéltem, de nem sok mindent találtam, ti talán tudtok segíteni.

 

Most készülök skoda fabia kombira nyári gumit venni. Amit figyelembe veszek:

Évente kb 15000 km-t megyünk

A kocsi 1.4 68LE, tehát nem Forma-1, pályán sem megyek 130-140-nél többel

Méret: 165/70 r14

50% autópálya – 50% Budapest, szerencsére nem napi melóhoz, hanem gyerkőc játszótérre, hétvégén bevásárlás, ismerősök, rokonok látogatása

„Hegyen” lakunk (II. kerület), tehát nem árt, ha hegymenetben vagy lejtmenetben is jól tapad, még ha esik is az eső.

 

Téli guminak Firestone winterhawkot vettem, megelégedettségem 75%

 Most Bridgestone b250-el szemezek, ezt 12990-ért mérik egy olyan budapesti helyen, ami 0-24 órás nyitvatartással bír, ez azért fontos, mert csak meló után tudok érte elmenni későn.

Várom válaszotokat:

 

Balázs

Dulifuli Creative Commons License 2008.03.31 0 0 169
Köszi, most már nem kell, mert a tavaszi cserénél nekem is sikerült betennem öt darab gumit (a pótkeréken is téli gumi volt, tehát azt is lecseréltettem), és utána a helyére húzni a rolót. Úgyhogy most már én is tudom, hogy ez nem olyan nagy művészet.
Előzmény: Törölt nick (167)
Dulifuli Creative Commons License 2008.02.25 0 0 168
Oké, most már lassan itt az ideje! Picsognak a madarak, zöldell a vetés... :-)
Előzmény: Törölt nick (167)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.23 0 0 167
há'dögő'jek meg mikor téliről nyárira cserénél viszem a gumishoz lefotózom neked
Előzmény: Dulifuli (166)
Dulifuli Creative Commons License 2008.02.01 0 0 166
Van róla fényképed? :-)
De tőlem le is rajzolhatod, hogyan raktad el őket. Tényleg kíváncsi vagyok rá.
Előzmény: Törölt nick (165)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.31 0 0 165

Dulifuli

 

Azért én csak betettem a pótkerék mellé még a 4 nyárit és ráhúztam a csomagtér rolót, igaz betettem mellé még a fiam sporttáskáját.

 

Azért nem foglal helyet mert van belőle sok hát még mankókerékkel.

 

Előzmény: Dulifuli (164)
Dulifuli Creative Commons License 2007.11.21 0 0 164
A teljes értékű pótkerék kényelmesen elfér a Combi változat csomagtartójában.

Ez igaz, de akkor már nem fér el ott a négy másik gumi, amikor cserélni viszem.

vagy vehetsz egy mérethelyes mankókereket ami aztán végképp nem foglal helyet hátul.

Ezt nem értem. Mi az a mankókerék? Ha mérethelyes, akkor miért nem foglal helyet?

Igazad van, nem érdemes auchan-tesco gazdaságos évtizede raktáron álló kvázi noname gumit venni, rászánsz egy húszassal többet és jóság

Én ugyan nem erre gondoltam, de mindegy, Neked is nyilván igazad van. :-)
Én speciel noname gumit vettem anno, és a mostani cserénél meg is mutatta a gumis, hogy már kezd repedni az oldala. De azért a plusz húsz nekem nem lenne mindegy. Ha annyiért csak egy idénnyel menne többet, akkor már nem éri meg. Nekem ez már a negyedik idényem ezzel a téli gumival, majd meglátjuk, hogy kibírja-e.
Előzmény: Törölt nick (163)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.20 0 0 163

Dulifuli

 

A teljes értékű pótkerék kényelmesen elfér a Combi változat csomagtartójában.

 

Kérhetsz mellé javító készletet (böe), vagy vehetsz egy mérethelyes mankókereket ami aztán végképp nem foglal helyet hátul.

 

Igazad van, nem érdemes auchan-tesco gazdaságos évtizede raktáron álló kvázi noname gumit venni, rászánsz egy húszassal többet és jóság

Előzmény: Dulifuli (154)
Törölt nick Creative Commons License 2007.11.20 0 0 162
emlékeim szerint a skoda hivatalos weboldalához tartozó ftp cím alatt a public könyvtárban láttam ilyesmit (nem vagyok informatikus remélem érthető volt) igaz cseh nyelven
Előzmény: csgabor1985 (160)
Dulifuli Creative Commons License 2007.11.05 0 0 161
Én nem szívesen adnám oda másnak az enyémet, lemásolni meg macerás, és nem is nagyon illik, azt hiszem. A neten keresgéltem egy kicsit, de nem találtam leírást. Szerintem lehet próbálkozni a márkakereskedőknél, esetleg a bontókban, vagy belépni a Skoda orrmotor fanclub-ba, hátha ott tudnak segíteni (például, beleírják a hírlevélbe, és hátha jelentkezik valaki).
Előzmény: csgabor1985 (160)
csgabor1985 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 160

Sziasztok!

 

Szeretném a segítségeteket kérni. Egy 1.2-es 2005-ös Combi Fabiat vásároltunk nemrégiben a családban és az ősök szeretnének hozzá szerezni kezelési könyvet (vagy használati utasítást). Eektronikus formában, vagy bármilyen más módon jó lenne.

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv mindenkinek!

Gábor

wikcos Creative Commons License 2007.10.26 0 0 159

Üdv mindenkinek!

Skoda Fabia Combi 1,2HTP -m van. most szeretném belerakni az elektromos ablakemelőket előre. Megvan hozzá a cucc, csak egy kapcsolási rajzra volna szükségem. Ha valakinek van legyen szives elküldeni. Nagyon megköszönném.

előre is köszi. a cimem: wikcos@gmail.com .

Dulifuli Creative Commons License 2007.10.09 0 0 158
tehát normális, megfontolt autózás mellett nem érzi azt az ember, hogy 'de gyenge ez a motor'?

Sík úton szerintem nem, hacsak nem akar 120-ról hamar felgyorsítani ötödikben 140-re.
Emelkedőn nem valami sirály, legalábbis ötödikben már nem nagyon szeret emelkedőn gyorsulni, de azért nem teljesen lehetetlen a dolog.

az a 4-5 ezres pörgés kifejezetten zavaró, vagy csak jobb volna ha kevesebb lenne?

Engem egy kicsit zavar, mert azt gondolom, hogy ha 4000 alatt pörögne 130-nál, akkor talán még kevesebbet fogyasztana, de az tény, hogy így is jóval kevesebbet fogyaszt, mint az előző autóm (Astra 1.6, 100 LE), aminek jóval hosszabbak voltak a fokozatai, így aztán jóval kevesebbet forgott 130-nál. Mindent összevetve nem bántam meg, hogy lecseréltem azt az Astrát a Fabia Combira.
Egyébként általában nem szoktam ötezerig forgatni, még autópályán is fel szoktam váltani 4500-nál, de most hétvégén volt egy olyan eset, amikor emelkedőn kellett gyorsítanom, és negyedikben húzattam egészen 130-ig, és akkor láttam, hogy ott éppen ötezret forgott. De talán nem is árt neki, ha néha szokja egy kicsit ezt a fordulatszámot is. És még mindig finomabb voltam, mint az egyik volt kollégám, aki 1.3-as Suzukit húzatott harmadikban 140-ig...
Előzmény: ragazzo (157)
ragazzo Creative Commons License 2007.10.09 0 0 157

kösz!

 

nem is vagánykodásra kellene, alapvetően egyedül-ketten kisgyerek(ek)kel nem agyonpakolva,

túlnyomórészt a városban, évente néhányszor országúton/autópályán jobban megpakolva

 

nincsenek extra igényeim: a motorhang nekem különösebben nem téma, miután 1985-ös Escort "működéséhez" szoktam :)

 

tehát normális, megfontolt autózás mellett nem érzi azt az ember, hogy 'de

gyenge ez a motor'?

+

az a 4-5 ezres pörgés kifejezetten zavaró, vagy csak jobb volna ha kevesebb lenne?

Előzmény: Dulifuli (156)
Dulifuli Creative Commons License 2007.10.08 0 0 156
A saját tapasztalataimat megírhatom:
A 3 hengeres, 64 lovas motor sem rossz, egy "mezei" 1.4-es F Astránál pl. még mindig erősebb. De azért a 64 lóval nem nagyon lehet vagánykodni, főleg, ha meg is van pakolva az autó. De ha nincs, akkor elég szépen megy, legalábbis amennyivel a magyar közutakon lehet. Emelkedőn azért nem gyorsul, mint állat, de városban teljesen megfelel, és közutakon is elmegy. A fogyasztása viszonylag jó, és ha egy kicsit jobban pörgeted, akkor még húz is. A három hengernek egyébként szerintem nincs sok előnye. Elvileg ugyan valamivel egyenletesebben jár, mint a 4 hengeres (és talán egy kicsivel nyomatékosabb is), és általában tényleg elég sima a járása, de ha egyszer az egyik henger nem megy rendesen (bár én még nem tapasztaltam ilyet), akkor elég nagy a veszteség abból az eleve elég kis teljesítményből. Persze, azért még mindig nem akkora, mint amikor a 650-es kispolákban száll el a 2 henger közül az egyik...
Tehát alapvetően nem olyan rossz a gép, de azért én is el tudnék viselni egy 4 hengeres motort a 3 hengeres helyett. Pedig nekem aztán nem ólombetétes a cipőtalpam! De azt például nem bánnám, ha egy kicsit hosszabbak lennének a fokozatok, és nem pörögne 130-nál negyedikben ötezret, ötödikben meg kb. 4200-at.
Előzmény: ragazzo (155)
ragazzo Creative Commons License 2007.10.08 0 0 155

Bár úgy tűnik, kevésébé pörög ez a topic, ide is beírom.

 

Kedves FABIA COMBI tulajdonosok!

 

Használt autóvásárlás előtt állok és azt látom, hogy 1,4-es motorral alig van

a piacon a fenti modellből kínálat. (legalábbis min.Comfort fokozatú klímával és 1,5-1,8M között)

 

Szeretném kikérni a véleményeteket, tapasztalatotokat: igaz, hogy az

1,2-es motorral klímás kombit nem érdemes venni, vagy ennyire azért nem egyértelmű a helyzet?

Mit jelent a gyakorlatban a 64 és a 69 LE közti különbség?

Van-e esetleg kifejezett előnye valamilyen téren a kisebb, háromhengeres motornak?

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

Dulifuli Creative Commons License 2007.09.18 0 0 154
Köszi! Néha nem bánnám, ha az enyém is ilyen lenne - feltéve persze, hogy a gumik is olyanok, ami a komolyabb defektet teljesen kizárja.
Előzmény: kkn (153)
kkn Creative Commons License 2007.09.14 0 0 153
Skoda-kereskedésekben forgalmazott, pótkeréktartállyal ellátott benzin-gázüzemű újautó. Van Octaviában is, meg még másba is biztosan rakják.
Előzmény: Dulifuli (152)
Dulifuli Creative Commons License 2007.09.14 0 0 152
Kezdjük azzal, hogy mi az? :-)
Előzmény: Törölt nick (151)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 151

Kedves Jómunkásemberek,

 

Fabia DUAL-t próbálta már valamelyikőtök ?

Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 150

ezt én sem értem

ha oldallégzsákot kérsz a vasba, azt csak akkor kérheted ha az utasoldali kikapcsolható ami feláras

Előzmény: bossery (136)
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.14 0 0 149

ez a felicia óta így van

második tulajdonosként egy hetembe telt míg leszoktattam az előző 64 esztendős tulajdonosról az autót

ha nincs így ér hangosan gúnykacagni, lehet csak addigra szoktam meg

Előzmény: bossery (144)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!