Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 14798

Én úgy tudom, hogy a honvédségi volt 78-as és a 3 VB-s gép 79-es (konkrétan pont a pécsi 3 ajtós helyi csuklósok rendszámaival együtt voltak az övéik).

Előzmény: Irizar ranger (14796)
2156 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 14797

Nekilátok, köszi!

Előzmény: Zahnrad (14794)
Irizar ranger Creative Commons License 2014.04.28 0 0 14796

A Vb.-s lehet 1978-as gyártás? Én is '89-es állományba vételről tudok. Elvileg a helyközinél szolgált.

Előzmény: BPO-105 (14795)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 14795

Gondolom kizárásos alapon a 36-67 lehet, mert a 68 első ajtaját átépítették 1,3 m szélességűre, a 69-et meg szimplán szétvágták 1992-ben.

Viszont nálam 1987-es a VB selejtezés, az AVE-hez meg 1989-es állományba vétel van beírva - és ez két év differencia. Kaphatok korrekt dátumo(ka)t ehelyett?

Előzmény: Zahnrad (14794)
Zahnrad Creative Commons License 2014.04.27 0 0 14794

A Szabolcsos helyközi Volánbusz eredetű, a Trans-Touros honvédségi. Képekhez, további infókhoz ebben a topikban kell visszaolvasni évekre visszamenőleg.

Előzmény: 2156 (14793)
2156 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14793

Megpróbálok utánajárni, de emlékeim szerint 2 külön kocsi volt, Rémlett a 345, de nem mertem írni.

Előzmény: BPO-105 (14791)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14792

Remek, megint nem olvastam eleget, a hozzászólásfolyam eleje pont e 3 gépről szól. Abba is hagyom mára a fórumozást...

Előzmény: BPO-105 (14791)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14791

Ha nem AVE-345 volt a rendszáma, akkor nem.

 

Egyébként a Szabolcsnál dolgozott 3 helyi kivitelű gép is, de azok már nem kaptak új rendszámot. 1986-87-ben selejtezték őket.

Előzmény: 2156 (14790)
2156 Creative Commons License 2014.04.22 0 0 14790

Akkor a TT-s nem Szabolcsos eredetű volt? Igaz régi dolog, de mintha egy időben láttam volna a volánnál az okkersárgát, és a narancsot a TT-nál.

Előzmény: Irizar ranger (14789)
Irizar ranger Creative Commons License 2014.04.22 0 0 14789

Én egyetlen 282-esről tudok. A '80-as évek vége felé a nyíregyházi üzemegységhez tartozott.

Előzmény: 2156 (14788)
2156 Creative Commons License 2014.04.22 0 0 14788

Azokra nem emlékszem, nem igazán buszoztam a városban a 80-as években. Viszont helyköziben is voltak 282-esek legalább 2, az egyik a TT-hoz került, a másik hagyományos volánsárgát is sűrűn láttam egy időben. Ezek 1-2-0-2 ajtóval voltak az első 266 mintára. Többször áttúrtam már a netet, de ezekről semmit sem találtam.

 

Előzmény: RIKA424 (14787)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.22 0 0 14787

a BKV 282-sei budapesti pályafutásuk UTÁN, Nyíregyházára kerültek.

 

Ott az 5-ös viszonylaton jártak ( Kórház felé) egy darabig, még BKV kék színben.

 

Nem vagyok ismerős Nyíregyházán, ezért nem tudom később hol közlekedtek?

Előzmény: 2156 (14786)
2156 Creative Commons License 2014.04.21 0 0 14786

Némi nosztalgia. Voltak 282-esek, ha jól tudom csak itt, ezekről kép valakinek esetleg?

oldbusz Creative Commons License 2014.04.20 0 0 14785

Valaki tőlünk is elmehetne mér Németh Lászlónéhoz:

 

http://szegedma.hu/hir/szeged/2014/02/ujabb-ket-troli-erkezhet-szegedre.html

 

(Még mielőtt harc lenne: nem akarok trolit, csak az új buszhoz vezető út..... 

oldbusz Creative Commons License 2014.04.20 0 0 14784

hát legyen :-)

Előzmény: Törölt nick (14783)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.15 0 0 14783

Csak egy kis kukacoskodás:

"több mint 200 közbeszerzési eljárást indítottunk összesen több mint 450 milliárd Ft értékben."

Az indítottunk nem egyenlő a lehívtunk/megszereztünk/felhasználtunk kifejezések egyikével sem.. :-(

 

Sad, but true, hogy egy új vállalkozásnál/szolgáltatásnál a megtérülést is számolni kell...

Egy gazdálkodó cég (mint a Volánok) nem szór(hat)ják a pénz ad hoc jelleggel, mert az MNV diktál..

Előzmény: oldbusz (14782)
oldbusz Creative Commons License 2014.04.13 0 0 14782

Elnézést a pontatlanságért. Ennyi közbeszerzést bonyolított le. De ezt sem a buszjegyből szedte be, az biztos. Lást az utolsó bekezdést.

http://www.bkk.hu/2014/04/trolibusz-tender-a-bkk-mindvegig-jogszeruen-az-unios-minosegbiztosito-szervek-ellenorzese-mellett-folytatta-le-a-beszerzest/

Előzmény: RIKA424 (14781)
RIKA424 Creative Commons License 2014.04.13 0 0 14781

A BKK már vagy 450 milliárdot "húzott le" az EU-ról.

 

---------------

 

Mennyit ?

 

BKK három éve van.

 

 

Előzmény: oldbusz (14777)
oldbusz Creative Commons License 2014.04.13 0 0 14780

Meggyőző érvelés. 

Előzmény: Zahnrad (14774)
oldbusz Creative Commons License 2014.04.13 0 0 14779

Lehet hogy "old" vagyok, de nem hülye. Ezt a kettőt gyakran keverik. Kettővel korábban leírtam, miért gondoltam. Még ha nem is most, és nem ezeket a buszokat. :-(

Előzmény: bop308 (14775)
oldbusz Creative Commons License 2014.04.13 0 0 14778

Megjegyzem: egyszeri beruházás lenne.

Előzmény: htibor (14776)
oldbusz Creative Commons License 2014.04.13 0 0 14777

Akkor nincs más hátra, szagoljuk a bérelt korszerűtlen 200 éves buszokat. Ezek olyan igazi "magyaros" válaszok voltak a részetekről. Megmagyaráztátok, hogy miért is nem. Arra még nem gondoltatok, hogy ez esetleg egy jövőbe mutató dolog is lehetne? (vagy valamely más alternatív meghajtás). A BKK már vagy 450 milliárdot "húzott le" az EU-ról. A pályázatból Szabolcs megye sincs kizárva. Csak mindig elfogadjuk, hogy nekünk ilyen nem lehet. Ahogy most is.

htibor Creative Commons License 2014.04.08 0 0 14776

Üzemeltetni, szervizelni, kiképezni/oktatni a személyzetet, külön csarnokot biztosítani a CNG üzem követelményeihez, időszakos vizsgákat elvégezni rajta meg a szomszéd fogja ingyen és bérmentve.

Előzmény: oldbusz (14773)
bop308 Creative Commons License 2014.04.07 0 0 14775

Ja és volna 37 buszod amik összesen 300 millát kóstáltak, de állnának egy helyben mert nem tudnád hol tankolni őket. Tényleg nagyon jó lenne.

Előzmény: oldbusz (14773)
Zahnrad Creative Commons License 2014.04.07 0 0 14774

Nem.

Előzmény: oldbusz (14773)
oldbusz Creative Commons License 2014.04.07 0 0 14773

CNG kút nincs.

A buszokat 8 (nyolc!!) millió forint/db áron vette a BKK.

 

Hát ennyit csak megért volna. Egy flotta.

Előzmény: htibor (14772)
htibor Creative Commons License 2014.04.04 0 0 14772

Van Nyíregyházán CNG kút?

Lett volna a városnak pénze 37 db CNG üzemű típusidegen használt autóbuszra?

Mennyibe fájt volna még pluszba, hogy üzembe állítják őket?

Mennyibe fájt volna még a műszaki háttér kiépítése és a képzés?

Külön flotta üzemeltetés, javítás, karbantartás mennyivel több, mint egy sima dízel üzemé?

 

Albánál a fehérvári telepen sorakozik 12 LPG üzemű DAB, szerintem olcsón megszámítják bárkinek, bár ülést és kijelzőt senki ne keressen bennük, azok már jórészt az Ik200-asokban találhatóak. Még védik a telep talaját az esőtől...

 

Előzmény: oldbusz (14771)
oldbusz Creative Commons License 2014.04.04 0 0 14771
gyorgyur Creative Commons License 2014.04.04 0 0 14770

Egy aprócska pozitív változás városunk tömegközlekedésében.

 

 

http://www.szabolcsvolan.hu/szforg/pdf/tajekoztatas-megallohely-megszuneserol-20140331.pdf?v

 

 

Más.

 

Ma délután nem hittem a szememnek. Péntek délután 3-kor egy meglepő színfoltot láthattunk a városban. Két Kapena sietett egymás után 12-es jelzéssel a Korányin a Vasúti Aluljáró irányába. Annyira meglepett, hogy nem is volt időm lefotózni. Ügyesen megoldotta a forgalmista a buszhiányt.

bop308 Creative Commons License 2014.04.03 0 0 14769

OFF

 

Az nem volt kérdés, hogy hibrid busz lesz vagy sem, mivel lényegesen olcsóbb a villamosnál meg a trolibusznál, amit az Unió nem támogatott. A pénzt az Unió adta rá nem a Daimler, talán a pályázati kiírás volt kihegyezve a Mercire, mert ugye ki volt kötve hogy soros hajtással lehet csak indulni, ez meg ugye csak a Mercinél van.

 

ON

Előzmény: Törölt nick (14768)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!