Keresés

Részletes keresés

Kilroy Creative Commons License 2006.11.14 0 0 25300

FÉLOFF...

Tudom, hogy én laikus vagyok, de azért hadd kérdezzem meg: akármit is válaszolnak (ha válaszolnak...), azt elfogadod? Vagy esetleg azt mondod, adott kérdésre azért válaszoltak úgy, ahogy, mert nem értenek hozzá? (Ugyanis gyakran ezt mondod, legutoljára most előbb...)

Ergo: nem mintha itt bárki igazán elfogulatlan bíró lehetne, de te aztán aligha...

ON

Előzmény: iszugyi (25298)
iszugyi Creative Commons License 2006.11.14 0 0 25299
Hogy kimerészkedjetek, az én válaszomat közlöm elöször:

1. kérdére a válasz: igen (van ilyen)
2. kérdére a válasz: nem (nem lehet)
3. kérdére a válasz: nem (nem lehet)
4. kérdére a válasz: nem (nem tisztázódott)
Előzmény: iszugyi (25298)
iszugyi Creative Commons License 2006.11.14 0 0 25298
Kérném ide Mmormota, NevemTeve, SimplyRed, Dubois, egy mutáns, emp, pint, Gézoo etc. négy válaszát

1. kérdére a válasz: x
2. kérdére a válasz: y
3. kérdére a válasz: z
4. kérdére a válasz: v

Az x- v értéke 'igen' vagy 'nem', tisztázódott/nem tisztázódott értelemmel.
Előzmény: iszugyi (25297)
iszugyi Creative Commons License 2006.11.14 0 0 25297
Az után jönnek a mélyebbreható kérdések, 'lehet-e inerciarendszereket fizikailag megszerkeszteni' (3. kérdés), 'tisztázodott-e mi az a tehetetlen tömeg' (4. kérdés)??

Válasz itt is egyszerü legyen, tisztázódott-e: igen/nem
Előzmény: iszugyi (25296)
iszugyi Creative Commons License 2006.11.14 0 0 25296
Tudtatok-e olyan alapvetö dolgokat tisztázni, mint 'létezik-e egy fizikailag ellenörizhetö abszolút vonatkozási rendszer' ( 1. kérdés) és 'létezik-e fizikailag ellenörizhetö relatív-egyidejüség' (2. kérdés) .

Kérem ide a válaszaitokat igennel/nemmel.

Előzmény: iszugyi (25291)
mmormota Creative Commons License 2006.11.14 0 0 25295